نوشته شده توسط : علیپور

عطر زنانه خوشبو
آیا تا به هم اکنون بدین اندیشه کرده بودید که می توانید در خانه خویش، عطرهای خوشبو تهیه و تنظیم نمایید؟ ما در‌این نوشته‌علمی به شما تنی چند از ترفندهای ساختن رایحه در منزل را می گوییم که بسیار راحت و کاربردی میباشند، به طوریکه هر شخصی قادر است با به کار گیری از این ترفندها، یک رایحه خانگی و خوشبو برای خویش تنظیم نماید. بو یک کدام از وسایل خوشبوکننده شخصی میباشد که اشخاص متعددی سازه به علایقی که دارا هستند از عطرهای بخصوص و متنوعی با ارزش‌های متفاوت استعمال می کنند.

عطرها از عصاره میوه‌ها و گل‌های متنوع اکثری که در هر کجا قابل یافت میباشند، ساخت میگردند و بعد از طی کردن روند ایجاد در شیشه‌ها و بسته‌بندی‌های جالب و خوشگل در چنگ طرف داران و مصرف‌کنندگان قرار می گیرند. در شرایطی‌که دوست دارید که از این پس خودتان رایحه گزینه عشق و علاقه‌تان را ایجاد فرمایید، یاور ما باشید تا در طی یکسری مرحله ایجاد رایحه در منزل را به شما بیاموزیم.

طرز تهیه و تنظیم بو و ترفندهای ساختن رایحه در منزل
شاید در وهله اولیه به لحاظ رسد ساختن بو در منزل عمل مشکلی میباشد، البته با ترفندهایی که در‌این مقاله برای شما شرح میدهیم، خواهید فهمید که‌این گفته ابدا صدق ندارد و شما می توانید به یاری این ترفندها به راحتی در خانه برای خویش رایحه تهیه و تنظیم نمایید. تصحیح کردن عطری که به ذوق خودتان باشد می تواند برای‌تان بسیار هیجان آور باشد، در فیض بهتر میباشد این ترفندها را آزمون فرمایید، تا در کار شاهد هیجان و لذت انجام این عمل باشید. در صورتی می خواهید به یکی‌از دوستانتان هدیه بدهید و در گزینش آن شک وتردید دارید، میتوانید عطری که خودتان در منزل مبتنی بر ذوق وی صحیح کردید به وی کادو بدهید. کادو‌ای که دست‌ساز خودتان باشد میتواند هر شخصی را ذوق زده نماید، حتی در صورتی این کادو عطری با گل‌ها و میوه‌های خوشبو باشد.

 اردمی

چه طور بهتر معاش کنیم؟

نوتزها
تمام عطرهایی که در جهان موجود هست با ادغام چندین بوی گوناگون باهم به دست می آیند، که بدین بوها نوتز میگویند. با به کارگیری از ترفندهای ساختن رایحه در منزل می‌توانید شایسته ترین عطرها را در خانه خویش صحیح نمائید. عطرهایی که استعمال میکنید در سه مرحله به مشامتان می رسد، که او‌لین رایحه دارنده ماندگاری و تندی متعددی می باشد و ماندگاری آن حدود ۱۵ دقیقه میباشد. بعداز اینکه نوتز اولین نابود شد بوی دو‌مین به مشام شما می رسد، که دارنده بوی گیاهان معطر خاور بدور و یا این که بوی بیشه و گل‌ها میباشد که اسانس بوی دوم عطری میباشد که شما آن را تعیین کرده‌اید.

آخری بوی که مکمل بوی دو‌مین میباشد دارنده ماندگاری ۵ ساعته میباشد. طولانی تر عطرهایی که در بازار به فروش می‌رسند از ۴ تا ۵ نوتز در ایجاد آن‌هااستفاده شده‌است، که هرکدام از آنان دارنده اسانس گیاهان، گل‌ها و میوه‌های معطر و خوشبو میباشند.

ایجاد رایحه در منزل
برای اینکه بدانید چه گونه بایستی یک رایحه خوشبو صحیح فرمائید، بایستی با اشکال نوتزها یا این که به عبارتی بوی رایحه آشنا باشید. در مجموع سه مدل نوتز اصلی داریم: ۱- نوتز شالوده ۲- نوتز میانی ۳- نوتز ابتدایی، با ادغام این نوتزها میتوانید بو دلخواه خویش را صحیح فرمائید. برای این فعالیت می بایست از هریک درصد خاصی استعمال فرمائید، به صورت نمونه از و نوتز ابتدایی ۲۰ درصد و نوتز مبنا ۳۰ درصد و نوتز میانی ۵۰ درصد بایستی در ایجاد رایحه به عمل ببرید.

 

 





:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: