نوشته شده توسط : علیپور


بو زنانه بولگاری آو د رژ (Bvlgari Au the Rouge)اولیویه پولژ تولید کننده رایحه میباشد. آنچه که‌این رایحه را از سال ۲۰۰۶ تا کنون جاودانه نگه داشته میباشد، جذابیت و اغواگری رایحه و شیشه سرخ رنگ آن میباشد. رایحه زنانه بولگاری آو د رژ را میتوانید همگی فصول سال استعمال نمائید. عطر بو، چوب شرقی به هم پا طبع شیرین میباشد. ماندگاری آن را میانگین و پراکندگی را خوب اعلام کرده‌اند. بو این بو با پرتقال، ترنج و فلفل استارت می‌گردد. در زمان عصر اندکی به انجیر و چای می سید و در غایت حس می کنید که در گلشن گردو، مشک و درختان صمغی گام میگذارید.

عطر زنانه خوشبو
 


بو زنانه بولگاری اومنیا کریستال (Bvlgari Omnia Crystalline)بولگاری اومنیا گرین جید را به خیال و خاطر بیاورید. کریستال جور دیگری از همین رایحه با ساختاری مختلف و رنگی متمایز میباشد. عطار این رایحه هم آلبرتو موریلاس است. این ورژن نسبت به ورژن‌ی گذشته اکنون و هوای تندتر و گران‌قیمت‌تری داراست. آنچه که اومنیا کریستال را مشهورتر نموده است، جذابیت بصری شیشه آن میباشد. این بو با حضور بزرگان دنیای مد و عکاسی رونمایی شد و از آن روز تا کنون عالم را خوش رایحه خیس نموده است. نت آغازین رایحه گل نیلوفر و پرتقال ماندارین میباشد. با ادامه یافتن و ماندگاری رایحه این عطر‌ها به گل آفتابگردان و ریشه‌ی زنبق زردرنگ تغییر و تحول داده می گردد و در غایت بو‌ای از چوب کفش تابستانی، صمغ و مشک از لباستان متصاعد خواهد شد.




بو زنانه بولگاری جاسمین نویر اسپلندیدا (Splendida Jasmin Noir)این رایحه را به راحتی نباید از دست بدهید. عطری که شاید به لحاظ مشابه به جاسمین پیشین باشد ولی عطر‌ای مختص‌خیس و ماندگاری بهتر داراست. اسپلندیدا در ایتالیایی در معنای زیباست. در‌حالتی که به‌دنبال زیبایی می‌باشید که پشت راز شما منش بیاید و همگی را به خویش جلب نماید می‌بایست انتخابی به جز نویر اسپلندیدا نداشته باشید. این بو مجلسی و قانونی میباشد. همینطور عطر آن تند و شیرین میباشد و برای فصل‌های سرد سال ایجاد شده است. عطر این بو با گیاهان سبز و یاسمن استارت می شود به سمت چوب دمپایی می‌رود و در غایت با دانه‌های توکا و چوب کشمیری به آخر میرسد.



:: برچسب‌ها: عطر زنانه خوشبو ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

عطر زنانه خوشبو

ادکلن PLEASURES ساخت کمپانی ESTEE LAUDER ویژه بانوان

4-ادکلن Fancy ساخت کمپانی Jessica Simpson

این ادکلن با عطر‌ای از گلابی زردآلو و پاد شاه توت فورا بعداز اسپری و همینطور عطر‌ای میانی مرکب از یاسمن و بادام داراست. این بو به تولید طراوت و حسی از نازکی پر اسم و رسم میباشد و مسئله‌ای از زیبایی در شما ساخت می‌‌نماید.  ارزش این بو در بازار 37دلار برای بطری به حجم 3.4 از میباشد.

 

 

ادکلن Fancy ایجاد کمپانی Jessica Simpson

 5-ادکلن Jennifer Lopez Glow

این ادکلن برای زنان جوانی که ده سال سوم معاش را ابتدا کرده‌اند و دختران نوجوان در شروع جوانی پباده سازی شده‌است. این فرآورده به خیال و خاطر هم نامی با خواننده دارای اسم و رسم، جنیفر لوپز، آوازه متعددی پیدا نموده است. عطر این ادکلن به‌طوری میباشد که در جذابیت شمارا بالا می‌‌موفقیت. در عین درحال حاضر با به کار گیری از این ادکلن شادتر و فعال‌خیس خواهید بود. بها این عضو جامعه گران‌ترین ادکلن‌های زنانه برای حجم 3.4 مبلغ 35 دلار میباشد.

 

 

ادکلن Jennifer Lopez Glow

6-ادکلن WONDERSTRUCK

یکی گران‌ترین ادکلن‌های زنانه که به وسیله ستاره برنا موسیقی پاپ ایالات متحده، تیلور سوئیفت Taylor Swift معرفی شد، عطر‌ای از تمشک، چای سبز و شکوفه‌های سیب دارااست. این ادکلن ماندگاری طولانی داراست و باقیمت 70 دلار در جدول گران‌ترین ادکلن‌های زنانه قرار گرفته میباشد.

 

 

ادکلن WONDERSTRUCK

7-ادکلن Donna Karan ساخته کمپانی Cashmere Mist

کمپانی Cashmere Mist با این مال وارد بازار گران‌ترین ادکلن‌های زنانه جهان شده‌است. این ادکلن بو‌ای از گل یاسمن، وانیل و چوب دمپایی داراست. بو‌ای فریبا و دلپذیر که برای ارائه جنبه‌های متین و آهسته شخصیتتان به آن نیاز دارید. این ادکلن عمدتاً به خیال و خاطر عطر‌ای از چوب‌های جنگلی آوازه داراست و بها آن 69 دلار برای یک شیشه 100 میلی لیتری آن میباشد.

 

 

ادکلن Donna Karan ساخته کمپانی Cashmere Mist

8-ادکلن Jessica MC Clintock

این ادکلن یکی‌از ادکلن‌های بی‌نظیری میباشد که می‌‌توانید پیدا فرمائید. این عضو خانواده گران‌ترین ادکلن‌های زنانه عطر گل لیلی وحشی دارااست و به خیال همین بو منحصر، هوا داران متعددی داراست. این گل‌های ریز و سپید عطری شیرین و دل‌نشین دارا‌هستند و حسی از نشاط و شادابی در شما ساخت می نمایند. اولی باری که آن را ببویید مشتری همیشگی آن خواهید شد. این ادکلن برای زنانی دلداده با قلبی پهناور پباده سازی شده‌است و باقیمت 30 دلاری، یکی‌از ادکلن‌های نسبتاً ارزان در میان گران‌ترین‌ها میباشد.

 

 

ادکلن Jessica MC Clintock

9- ادکلن Guess

در پباده سازی این ادکلن به‌طور ویژه به شخصیت زنان اعتنا شده‌است. همین نکته این مال را به محصولی بی‌نظیر برای به کارگیری در اجتماع تبدیل نموده است. این ادکلن با بو‌ای دلربا، جذابیت خاصی برای شما تولید می نماید. بو Guess  از گروه‌ای از میوه‌ها ساخته شده که در شما احساس طراوت ساخت مینماید. ادکلن Guess فی مابین گران‌ترین ادکلن‌های زنانه باقیمت 28.62 دلار برای 2.5 از جای‌دارد.

 


:: برچسب‌ها: عطر زنانه خوشبو ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

عطر زنانه خوشبو
یکی‌از مراد های زنان شیک پوش و امروزی مدرن داشتن یک ادکلن زنانه گران قیمت با خصوصیت های شاخصی هم زیرا خوشبو بودن ،ماندگاری و پخش بوی بالا هست.رایحه ادکلن هوگو باس وومن عطری لبریز فروش،تاثیر گذار و با ماندگاری بسیار مطلوب میباشد که با سود مندی از ترکیبی خارق العاده برای زنان برنا شیک و بافرهنگ مدرن پباده سازی شده‌است. این رایحه با بو دلفریب، نشاط بخش و حس برانگیز خویش شاهکار شرکت هوگو باس بوده و در سال ۲۰۰۰ به بازار عرضه شده‌است .این رایحه با داشتن بویی خنک و شیرین منحصربه‌فرد تابستان و روزهای گرم آن بوده و عطری فوق العاده احساساتی برای خلل پسندان هست .

رایحه و ادکلن هوگو باس وومن چه می باشد؟
رایحه ادکلن هوگو باس وومن یک ادکلن زنانه مالامال فروش و دیدنی با بو ای خنک و شیرین میباشد که مطلوب خانم های برنا در فصل گرم فصل‌تابستان است .این رایحه مال مارک معروف و مطرح آلمانی به اسم هوگو باس بوده و جزو مجموعه بویایی گل میوه ای هست .

 

معرفی مارک هوگو باس
مارک هوگوباس مارک دوست داستنی ،پرطرفدار و مطرح المانی میباشد که بوسیله طراح مد و کارآفرین آلمانی به اسم هوگو فردیناند باس (زاده جولای ۱۸۸۵ )در سال ۱۹۲۴ میلادی تاسیس شد .خاستگاه این مارک گران قیمت آلمانی از در آغاز تا کنون شهر متزینگن آلمان بوده و تمرکز اصلی این مارک در بدو تاسیس ساخت جامه نظامی برای سربازان نازی در پیکار جهانی دوم بوده میباشد . این منزل مد آلمانی در مسئله هایی مانند مد،زیور آلات ،پوشاک و رایحه و ادکلن عمل خویش را ادامه داده و او‌لین رایحه زیر اسم این مارک در سال ۱۹۸۴ میلادی به بازار عرضه شد و بعداز آن این موسسه در سال ۱۹۸۵ به نقط ی اوج آوازه خویش رسید .تولیدها هوگو باس در قضیه مد، زیور آلات و دیگر تولیداتش زیر دو اسم تجاری منقطع به اسم های “Hugo” و “Boss” ایجاد می‌شوند.

روانشناسی قهوه و معرفی یک‌سری بو با عطر قهوهمشاهده
خط ساخت “Boss” سازنده محصولاتی از قبیل: خرقه های کلاسیک و امروزی (Boss Black)، خرقه هایی با پباده سازی یگانه و غیر معمول (Boss Orange) و خرقه های ورزشی (Boss Green) بوده و “Hugo” که عموما خط ساخت محصولاتی به سبک اروپا و امروزی را مشتمل بر می گردد.

تولید ها عطری گروه با همیاری کمپانی هایی از قبیل Proctor و Gamble Prestige و پایین لحاظ هر دو بخش تجاری تیم (هوگو و باس) ساخت میگردند. کیفیت بالای تولید ها ایجاد گردیده بوسیله این موسسه سبب ساز شده‌است تا هوگو باس را بتوان هم ستون و هم جايگاه با برندهای مطرحی زیرا کریستین دیور و لویی ویتون قرارداد . مارک هوگو باس فعلا یعنی در سال ۲۰۱۹ میلادی دارنده ۱۱۰ نمایندگی فروش و حدود ۳۶۴ مغازه در سرتاسر عالم هست.

 

او‌لین بو این شرکت، عطری مردانه به اسم “Boss Number One ” میباشد که در سال ۱۹۸۵ به بازار معرفی شد.این مارک نزدیک به ۳۰ سال عمل یعنی در برهه زمانی فی مابین سالهای ۱۹۸۵ تا ۲۰۱۴ میلادی توانسته میباشد نزدیک به ۵۹ رایحه و ادکلن زنانه و مردانه شیک و جالب را ساخت و روانه بازار کند و آنگاه بعداز کسب اقتدار و آوازه فراوان تاکنون هوگو باس کلکسیونی از رایحه، ادکلن و عطر های خاطره انگیز،تاثیر گذار و پرطرفداری را وارد بازار نموده است که از دوست داستنی ترین آنها می شود به رایحه ادکلن هوگو باس وومن زنانه اشاره کرد.این بو دارنده پیروزی فوق العاده ای بوده وبرای زنان فعال و شیک مدرن پباده سازی شده‌است .

 

 

رایحه هوگو باس وومن بوسیله چه اشخاصی تاسیس شده است؟
طراحان و بو سازان معروفی با این مارک همیاری نموده اند و این رایحه دلربا و فوق العاده به وسیله یکی‌از شایسته ترین متخصصان رایحه یا این که مستر نوز کمپانی هوگو باس به اسم صوفی لاب پباده سازی و ایجاد شده‌است .

عطرهای اقتصادی زنانه برای بانوان شیک و با سلیقهمشاهده
عطر بو هوگو باس وومن
بو این رایحه بسیار شیک و دلربای زنانه در مجموعه بویایی شرقی و گل میوه ای جای دارد و این بو زنانه با ترکیبی از عطر گل و میوه احساس امروزی بودن را در زنان تقویت نموده و دارنده نت هایی به شرح تحت هست:

نت آغازین این رایحه از عطر رایحه نارنگی ماندارین و انبه سرشار میباشد و با عطر ترش و شیرین نارنگی و انبه شروع میشود.
در نت میانی آن رایحه گل فریزیا،بنفشه و زنبق باعث می گردد تا عطر ملایمی از گل ها به مشام رسد .
در غایت در نت نهایی این بو گران‌قیمت و بسیار دوست داشتنی رایحه آن قویتر گردیده و حسی شیک و گلدار با وجود عطر اساس چوب کفش تابستانی سپید و سدر نمایان میگردد.
بو هوگو باس وومن مطلوب به کار گیری در چه فصلی میباشد؟
بو زنانه هوگو باس وومن بسیار شیک و دوست داشتنی میباشد و با منفعت مندی از ترکیبات به عمل رفته در آن مانند مانگا، انبه و نارنگی ماندارین،عطر ای شیرین و خنک را برایتان به ارمغان آورده میباشد .این اکسیر جادویی با بویی دلپذیر و به یاد ماندنی که نتیجه ها گل ها و میوهای به فعالیت رفته در آن میباشد منحصر به کار گیری در فصل گرم سال و به کار گیری بوسیله بانوان شیک و مدرن میباشد .

 

صورت ظاهری بو هوگو باس وومن
پباده سازی ظاهری بطری بو در عین آسانی بسیار قشنگ ،هنرمندانه و جالب میباشد و ظاهری مشابه به یک نیم کره شیشه ای داراست که از این اکسیر دلربا حفظ میکند .بطری های این بو ۹۰ میلی لیتری بوده و دارنده دربی نقره ای می باشدکه اسم تجاری این مارک یعنی هوگو باس بر روی آن به چشم می‌خورد .باکس شکیل این جنس نیز دارنده دو رنگ سپید و نقره ای بوده و مارک هوگو باس بر روی نصیب نقره ای آن عرض‌اندام می‌نماید .

درجه‌بندی شایسته ترین رایحه زنانهمشاهده
بها بو هوگوباس وومن
در صورتی‌که علاقمند به خرید یک ادوپرفیوم بی سابقه با بو ای یگانه و دوست داشتنی برای روزهای گرم سال میباشید ما به شما خرید بو ادکلن هوگو باس وومن را توصیه میکنیم .این رایحه با برخورداری از نت های بویایی به یاد ماندنی و بی سابقه پخش بوی بالایی داشته و عطر انبه و نارنگی به فعالیت رفته در آن شم شادابی ،حاذق بودن و خودباوری را در زنان زنده می‌نماید .بها رایحه هوگو باس وومن با اعتنا به حجم آن و اصالت آن بسیار مطلوب بوده و تعیین بسیار قابل قبولی هم تز لحاظ بها و هم از لحاظ کیفیت برای زنان برنا و امروزی مدرن به شمار می رود.

خرید رایحه هوگو باس وومن
درصورتی که به‌دنبال عطری مختص ،گران‌قیمت ،شیک ، دوست داشتنی،متعادل و خوشبو میباشید این رایحه یگانه شماست .این رایحه با ظاهری شیک و بسیار مطلوب به طور به طور همزمان از عطر میوه ها و گل ها سود مند گردیده و با داشتن یک مخلوط شیرین و خنک در روزهای گرم سال میتواند جذابیت و تازگی بسیار بالایی را برایتان به ارمغان بیاورد و احساس طراوت و خودبا‌وری را در شما تقویت کند .ماندگاری بالای این رایحه سبب ساز می گردد تا مخارج شما برای خرید بو کاهش یابد و زمانی آن را اسپری می نماید تا زمان ها رد بوی آن باقی خواهد ماند.پس درنگ نکنید و برای خرید رایحه هوگو باس وومن به طور اصل و با گارانتی ضمانت فرآورده به اصلی ترین مغازه تخصصی بو یعنی مغازه ما مراجعه‌کنید و از خرید مطمئن یک متاع گران‌قیمت و بی همانند با بو ای دل انگیز و اغوا کننده لذت ببرید .

بو بولگاری مردانه : 6 رایحه از شایسته ترین بو های بولگاریمشاهده


چه‌طور از این رایحه به کارگیری کنیم؟
بعد از خرید این رایحه برای ارتقاء تلاش این بو و ماندگاری بیش تر آن بعداز استحمام از این بو به کارگیری نمایید .این رایحه را دقیقا بر روی پوست تن در نقاط پالس که دربرگیرنده پشت گوش،ذیل گردن و روی نبض ها میباشد اسپری فرمائید تا با عکس العمل با گرمای تن نت های آن واضح شده و رایحه لطیفی از گل ها و میوه ها فضایی احساساتی را برایتان تولید کند.بعد از مصرف درب شیشه را سفت بسته و صد رد صد بو را باطن باکس قرار دهید .برای مراقبت از بو ادکلن هوگو باس وومن آن در مکانی خنک و دور از نور و روشنایی آفتاب قرار دهید تا از کیفیت بالای این جنس حفظ فرمائید .

 

خلاصه ای از خصوصیت های مخصوص بفرد رایحه ادکلن هوگو باس وومن
آن چه که‌این بو را در بین رایحه های زنانه متمایز کرده است مشخصات منحصر به فرد بفردی میباشد که در پباده سازی این رایحه بدان دقت شده‌است . همین مورد باعث مختص بودن این رایحه فی مابین صدها رایحه ادکلن دیگر شده‌است که خلاصه ای از این مشخصات در پایین به شما معرفی می‌گردد:

پخش بوی بالا
ماندگاری بالای این رایحه
خط بویی به یادماندنی
آیتم پسند همگی ذوق وسلیقه ها
بالا بودن غلظت رایحه
دارنده بو حقیقی و واقعی
ظاهری خوشگل و دیدنی



:: برچسب‌ها: عطر زنانه خوشبو ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

عطر زنانه خوشبو
خرید برای نوزادان ، خردسالان ، خردسال ها و نوجوان ها یک کدام از علاقمندی های پدر و مادر میباشد ولی در مورد خرید رایحه خردسال ها یکی‌از سؤال‌هایی که خیلی ذهن پدر و مادر را به خویش سرگرم میکند اینست که آیا به کار گیری از رایحه خردسال ها و نوجوان ها موثر میباشد یا این که مضر؟ سرازیر‌شناسان درباره‌ی این مورد نظراتی دارا هستند بر طبق اینکه خردسال ها را بایستی با دنیای بو ها و دنیای بویایی آشنا کنیم به گفته این جاری‌شناسان هر چه زودتر خردسال ها را درخصوص رایحه ها و قوه بویایی آشنا کنیم بهتر میباشد.

همینطور کارایی کنیم تا شم بویایی در کودک ها و نوجوان ها تقویت شود. شناختن تفاوت میان بو های گوناگون در خردسال ها و نوجوان ها آغازگر پروش ذهن و صورت‌گیری شخصیت کودک ها میباشد. سرازیر‌شناسان بر این باورند که بضاعت و توان در آشنایی بوها و همین‌طور تفاوت دربین بو های گوناگون قادر است در رویش فرضی کودک ها نیز تأثیرگذار باشد با اعتنا به همین دیدگاه ها رایحه سازان به‌این سود رسیدند که بایستی عطرهایی مطلوب این سنین و برای کودک ها و نوجوان ها تهیه و تنظیم نمایند.

در بعضا از کشورهای گسترش‌یافته آمریکای شمالی هوش بویایی و یا این که استعداد شناسایی بو ها در خردسال ها چنان رشدیافته میباشد که خردسال ها میتوانند از روی بوی رایحه، جنسیت اشخاص را تشخیص دهند.

شایسته ترین بو خردسالان و نوجوان ها
تعیین بو خردسال ها و نوجوان ها بایستی به صدق و به توجه انجام گیرد به دلیل آنکه کودک ها و کودک ها به جهت روحیه بشاش و سرزنده ای که دارا‌هستند بایستی بو هایی را استشمام نماید که مطلوب روحیه بشاش و لطیف و سرزنده شان باشد

نت هایی مشتمل بر بوی مرکبات از گزاره نت های شاداب و اصیل می باشند که مطلوب خردسالان و نوجوان ها میباشد ، همینطور نت های دربرگیرنده رایحه وانیل، بو ای بی آلایش ملایم و ترش داراست و در فیض بویی وقار‌بخش و عاشقانه می دهد اسطوخودوس گیاهی میباشد که عطری با گرایش مردان داراست و برای پسران و مردهای آینده مطلوب میباشد .

معرفی تعدادی بو مطلوب کودکانمشاهده
نکته مهمی که در تعیین بو خردسالان و نوجوان ها بایستی رعایت شود این میباشد که عطرهای این مجموعه سنی بایستی چنان شاداب، جالب و بی آلایش ، متانت بخش و از طرف دیگر انگیزاننده باشد که شم احترام به خویش و همین‌طور اعتماد‌به‌نفس را در وجود خردسال ها و نوجوان ها تولید نماید، براین اساس بایستی در گزینش رایحه برای این مجموعه سنی یه خرده اعتنا کرد.

کارشناسان ما در مغازه اینترنتی بو و ادکلن ایرانوس ۱ بو فوق‌العاده برای این تیم سنی شناسایی کردند که آن را به شما توصیه میکنیم .

نکته:
حقیقت این میباشد که محدودیت‌های تعیین بو برای سختی سنی خردسالان و نوجوان ها زیاد وجود ندارد البته آلرژی آن بالاست به این ترتیب کارشناسان ما فقط یک بو را به شما سفارش می‌نمایند.

رایحه بربری نوع بیبی تاچ BABY TOUCH EDT


همانطور که از اسم این بو پیداست با یک ادغام قابل انعطاف و کودکانه رو به رو هستیم. نکته قابل توجهی که در نت های بویایی این بو موجود هست ، مخلوط فوق‌العاده مرکبات درین رایحه است بوی مرکبات ،یک مخلوط سبز ،جدید و سرزنده را به‌این بو بخشیده میباشد و بسیار مطلوب روحیه شاداب و سرزنده خردسال ها و نوجوان ها میباشد. از طرف دیگر ادغام بوی صابون خانگی و همین‌طور پودر لوسیونی که بر روی پوست میزنند سبب گردیده تا به لطافت و طراوت این بو بیشتر گردد. از طرف دیگر این بو یادآور فصل‌تابستان میباشد، فصلی سرشار از روشنایی و رنگ و طراوت. تمامی اینها سبب ساز گردیده تا این بو مطلوب خردسالان و نوجوان ها قرار گیرد.

نت آغازی: پرتقال , به لیمو , نعناع , نارنگی ماندارین , ریواس
نت میانی: گل برف , گل پنجه مریم , شکوفه پرتقال , یاس
نت آخری: وانیل , خزه درخت بلوط , شیر
جور بندی های بو بو و نت های آنمشاهده

مطلوب برای: دختر و پسر

بو: شیرین

طبع: خنک

حجم: ۱۰۰ میلی لیتر

فرآورده: انگلستان



:: برچسب‌ها: عطر زنانه خوشبو ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

رایحه خانگی و اما منحصربه‌فرد تان مهیا میباشد!

عطر زنانه خوشبو

اکنون می توانید رایحه منحصر به فرد‌تان را درون ظرفی که تعیین نموده اید، بریزید.

گشوده هم می گوییم که درصورتی که از شیشه عطرهای سابق تان به کارگیری میکنید،

بایستی آن را تماماً استریل فرمایید تا ابداً بود ندهد.

در‌حالتی که از شیشه روشن به کارگیری می کنید،

مسلماً آن را با صفحه هدیه یا این که فویل بپوشانید. اینکار بو را در قبال نوروفروغ مقاوم می کند.

طرز بعدی تولید رایحه بوسیله خودتان
با امداد پزشک معالج محمدتقی عبادی، دکترای گیاهان دارویی، دو طرز دیگر تولید بو خانگی را به شما فراگیری می دهم.

شاید مقداری بدور از ذهن به لحاظ رسد

ولی حقیقت این میباشد که می توانید از گیاهان و گل‌های خوشبو بو دلخواهتان را تهیه و تنظیم نمایید.

مواد لازمش هم در دسترس میباشد.

شاید رمز دیوار خودتان یا این که هم محلی شاید هم در باغچه تراس. یاس امین الدوله و رز و شمعدانی با رایحه بی نظیرشان در ایوان غوغایی به پاکرده اند،

براحتی این بو های دلپذیر را به منزل بیاورید.

 

عملیات تقطیر رایحه در خانه
او‌لین شیوه یعنی تقطیر با آب برای تهیه و تنظیم اسانس گیاهان و گل هایی مانند اسطوخودوس،

گل محمدی، رز، شمعدانی عطری، آویشن، میخک و مریم گلی به فعالیت میاید؛

روشی که در صورتی به کاشان هجرت کرده باشید شبیه آن را در گلاب گیری ها چشم اید.

 

مواد لازم برای تقطیر بو:
ظرفی با ظرفیت ۵۰۰ سی سی
آب: یکی
گل جدید موردنظرتان: ۷۵ تا ۸۰ گرم
سینی: یکی
اتانول: به مقدار لازم



:: برچسب‌ها: عطر زنانه خوشبو ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

عطر زنانه خوشبو
از در بین رفتن زودهنگام بوی رایحه مشکلی میباشد که طولانی تر کسانی که از گونه های متفاوت رایحه و ادکلن استعمال می کنند با آن مواجه میباشند . رویکرد های متعددی برای ارتقا ماندگاری رایحه و ادکلن برروی خرقه های شما موجود است که در‌این نوشته ی علمی تعدادی آیتم آن را مور باز بینی قرار می دهیم .

۱- مرطوب‌سازی
شایسته ترین عصر به کارگیری از رایحه دقیقا بعداز گرمابه میباشد، یعنی وقتی که گرما و رطوبت مو جود منافذ پوستی شما‌را گشوده نموده باشد و شما هم از لوسیون تن به کارگیری کرده باشید. هر چقدر که رطوبت پوست اضافه باشد، دوام و ماندگاری رایحه شما هم طولانی تر میشود. ادله اینکه در گرمای فصل‌تابستان به بوها و عطرها حساس‌خیس می‌شویم هم همین میباشد.

 

۲- بو را روی خرقه‌هایتان اسپری نمایید
یکی‌از شیوه های اینکه ماندگاری عطرتان را ارتقا دهید این میباشد که آن را روی پیراهنتان و در ماه‌های سردتر و فصل‌زمستان روی کت یا این که ژاکت چرمی‌تان اسپری فرمایید. اسپری کردن بو روی پوست روشی میباشد که بو شما‌را مختص میکند.

 

۳- عطری را گزینش نمایید که در ترکیباتش روغن به عمل رفته باشد
روغن یک کدام از موادی میباشد که ماندگاری بسیار بالایی داراست زیرا خیلی زود با پوست لینک و پیوند می خورد، ثبات بالایی داشته و فرّار وجود ندارد، البته نازکی و ماندگاری که درین مدل عطرها موجود هست در ادو پرفیوم‌ها یافت نمی شود.

 

۴- از یک عطر سنگین به کارگیری نمایید
نیازی وجود ندارد عطرتان را به ادکلن تغییر و تحول دهید، صرفا کافی میباشد عطر‌های زنانه‌ای که استعمال میکنید را با عطر‌هایی همچون چوب، طبیعت و تند ترکیب نمائید. سفارش آقای فراسارد بو‌های عود، سایپریول، چوب سدر و میخک میباشد.

 

۵- بو را در مکان قابل قبولی مراقبت فرمائید
عطرها در‌صورتی‌که در معرض روشنایی آفتاب، گرما و یا این که سوز و سرما قرار بگیرند خواص خویش را از دست میدهند، براین اساس گرمابه و فریزر اصلا مکان‌های قابل قبولی نیستند. پس ایده‌آل‌ترین مکان برای محافظت رایحه که کم آب و بدون‌نور باشد کجاست؟ بوفه جامه.



:: برچسب‌ها: عطر زنانه خوشبو ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

بو را روی پوست آزمون نماییدبرای خرید رایحه خوب, کمی از آن را بر روی پوست آزمایش کنید. برای حل شدن الکل آن ۱۰ ثانیه معطل بمانید. بعد بو را ببویید. از این طرز برای استنشاق یک بو استعمال فرمایید. زیرا نباید این بوها بر روی پوست شما ادغام شوند. بوی رایحه بر روی پوست مختلف هست.
عطر زنانه خوشبو
در حین خرید به خودتان بو نزنیدیک کدام از خطاها رایج مشتریان این میباشد که دوره خرید از رایحه، ادکلن یا این که چیزهایی هم اندازه آن مانند اسپری، لوسیون و دئودرانت به کارگیری می نمایند. این قضیه شمارا در تعیین رایحه کیفیت بالا مبتلا نقص‌ خواهد کرد. زیرا بوی رایحه شما با عطری که آزمایش می‌کنید، ادغام می‌شود.
نو کردن بینیدر حالتی‌که بو متعددی استنشاق کردید، احتمالاً بینی شما اشباع گردیده و تفکیک بویایی برای خرید بو خوب را ندارد. پس یک‌سری دقیقه مکث فرمائید یا این که چیزهایی خنثی مانند خرقه یا این که پوست خویش را رایحه نمایید. با این عمل توان تفکیک بویایی بینی شما بر می شود و میتوانید به بوییدن ادامه دهید.
مقایسه عطرهابرای گزینش و خرید بو خوب, بوها را با هم مقایسه نمائید. این زمینه شمارا در تعیین رایحه آیتم عشق تان یاری خواهد کرد.


در آخر بدین مسئله اعتنا داشته باشید که چنانچه رایحه را برای شخصی دیگر می‌خرید، می بایست ذوق وسلیقه او‌را در خرید بو در نطر بگیرید. یعنی در صورتیکه این شخص به عطرهای مرکباتی عشق داراست، می بایست این بو را در مجموعه مرکبات تعیین فرمائید.



:: برچسب‌ها: عطر زنانه خوشبو ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

بو ادکلن لیکوییدز ایمجینریز فورتیس-Liquides Imaginaires Fortis

عطر زنانه خوشبو

رایحه ادکلن لیکوییدز ایمجینریز فورتیس-Liquides Imaginaires Fortis،با دقت به بو گرمی که دارااست برای فصول فصل پاییز و فصل‌زمستان بسیار مطلوب میباشد.

 

کیفیت بو: ۸ از ۱۰

 

پخش رایحه: ۷ از ۱۰

 

ماندگاری: ۸ از ۱۰

 

۲- رایحه کوییرز -کوییغ-از کارنر:

بو ادکلن کارنر بارسلونا کوییرز–Carner Barcelona Cuirs عطری میباشد تلخ. این رایحه در سال ۲۰۱۱ به بازار بو و ادکلن عرضه شد. رایحه ادکلن کارنر بارسلونا کوییرز-Carner Barcelona Cuirs عطری میباشد زنانه و مردانه و شیک. اینجانب خودم به شخصه بوی کوییغ رو طولانی تر میپسندم زیرا تلخی خاصی داره و ماندگاریش هم خوبه و فقط سیلاج ضعیفتری نسبت به بلک افغان دارااست. قیمت خوب این کالا یکی از دیگه از مزایاش هستش.

 

 

بو ادکلن کارنر بارسلونا کوییرز–Carner Barcelona Cuirs

کیفیت بو: ۸ از ۱۰

 

پخش عطر: ۷ از ۱۰

 

ماندگاری: ۹ از ۱۰

 

۳- رایحه بلک عود از لوران مازون

رایحه ادکلن لوران مازون-ال ام بلک عود-LM Parfums Black Oud عطری میباشد گرم و تلخ.این بو در سال ۲۰۱۲ به بازار رایحه و ادکلن عرضه شد. بو ادکلن لوران مازون-ال ام بلک عود-LM Parfums Black Oud عطری میباشد مردانه و لوکس.

 

 

بو ادکلن لوران مازون-ال ام بلک عود-LM Parfums Black Oud

کیفیت بو: ۸ از ۱۰

 

پخش عطر: ۷ از ۱۰

 

ماندگاری: ۹ از ۱۰

 

۴- رایحه کنت از لویی نیش:

بو ادکلن لویی نیش کنت-Lui Niche Count عطری میباشد تلخ. این رایحه در سال ۲۰۱۳ به بازار بو و ادکلن عرضه شد.بو ادکلن لویی نیش کنت-Lui Niche Count عطری میباشد مردانه و جالب. کنت عطر ای مشابه به بلک افغان داره ولی تفاوتش آشکاره اما به صورت کلی با اعتنا به قیمتش تعیین خیر هستش.

 

 

 

 

رایحه ادکلن لویی نیش کنت-Lui Niche Count

کیفیت عطر: ۸ از ۱۰



:: برچسب‌ها: عطر زنانه خوشبو ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

عطر زنانه خوشبو
بو ادکلن الین موگلر
بو زنانه الین از مارک موگلر بوسیله Dominique Ropion و Laurent Bruyere پباده سازی شوید و کمپانی موگلر در سال 2005 آن را ایجاد و معرفی کرد

این رایحه که یکی‌از رایحه های شگفت انگیز برای شب های سرد زمستانی سفارش شده‌است برای ضیافت های مهم و قانونی استقبال فراوانی دارااست همان گونه که در تریلر بو الین موگلر به تصویر کشیده شده‌است مصرف کننده ی خویش را به بانویی جادویی و افسون گر تشبیه می‌کند

 


Alien mugler - بو ای به یادماندنی
الین بعد از ساخت و عرضه به بازار با استقبال بسیار نیکی در عالم مواجه شد و تحت عنوان بو ای به یادماندنی و دیدنی شناخته شده‌است.

نت های عطر رایحه الین موگلر با غلظت ادوپرفیوم
بو الین موگلر در نُت ابتدایی با بو ی یاس مقدمه می‌گردد ؛ آنگاه در نُت میانی با عطر‌ی نت های چوبی ادامه مییابد و در انتها کهربا کامل کننده‌ی بو‌ی این رایحه زنانه می باشند. این رایحه در تیم بویایی گلی قرار میگیرد.

خصوصیت های بو‌ی ادوپرفیوم الین موگلر
بو الین موگلر زنانه با طبیعت گرم و مزه شیرین آیتم‌ای مطلوب برای استعمال در فصول سرد میباشد، این عطر از پخش بوی عالی و ماندگاری متوسطی برخوردار‌است. طبق آمار به دست آمده از یوزرها جهانی سن توصیه گردیده برای مخاطبان این بو زنانه بالای 25 سال است، ولی در کشورهای گوناگون سنین علاقمند بدین عطر گوناگون میباشد و فی مابین نوجوان ها نیز دوستداشتنی میباشد.

در آخر می‌اقتدار بدین نکته اشاره نمود که با اعتنا به وضعیت اقلیمی متعدد در نقاط متفاوت عالم و تفاوت آداب و رسوم و فرهنگ و تمدن ها، تقسیم بندی عطر ها به حیث سن، عصر و مکان و فصول مطلوب جهت به کار گیری درست وجود ندارد و صرفا تحت عنوان یک لحاظ و توصیه قابل پذیرش می باشد.

در سال 2010 موگلر مديريت بخش هنرى تیم را به \"Nicola Formichetti\" سپرد و نام مارک و شرکتش را از تيرى موگلر به MUGLER تغيير بخشید.



:: برچسب‌ها: عطر زنانه خوشبو ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

ادو پرفیوم نارسیسو رودریگز Essence

عطر زنانه خوشبو
بها برای شما: ۸۸۵٬۰۰۰ تومان
مشاهده جنس و خرید
خرید این رایحه
رایحه آمواژ دسته Reflection Foe EDP
آمواژ برندی هست که در مرز و بوم عمان عمل خویش را ابتدا نموده است. این مارک یکی‌از رایحه های خوب خویش را با اسم Reflection Foe EDP معرفی نموده است که طبع خنکی داراست. این رایحه در نت آغازین خویش بو گل بنفشه و ترکیبات سبز را میدهد که بعد از آن با عطر های گل یاس ادغام گردیده و بوی بسیار عالیی را پدید می‌آورد. این رایحه در نت آخرین خویش با بوی کهربا و سدر ادب را به توده عاشاقانه شما خواهد آورد.

 


ادو پرفیوم زنانه آمواج Reflection
ارزش برای شما: ۲٬۴۷۰٬۰۰۰ تومان
مشاهده جنس و خرید
خرید این رایحه
بو آیدس د ونوستاس نوع Aedes de Venustas EDP
مارک ایدس د ونوستاس که سوابق ای طولانی و براق در ساخت رایحه های خوش رایحه داراست و همواره علاقه مندان مختص خویش را داشته میباشد با معرفی این بو خویش محفل عشاق را با بوی خوش خویش بسیار گرم خیس کرد. این رایحه که ظواهر زیبایی نیز داراست عطر ای ترکیبی از فلفل صورتی و سیب و شاهدانه دارااست که با طبع خنک خویش از شایسته ترین تولید ها این مارک به شمار می رود. این مارک در سرزمین امریکا عمل خویش را آغاز نموده است.

بو عود برای خوشبو کردن خویش و خانهمشاهده

 

ادو پرفیوم آدس د ونوستاس Aedes de Venustas
بها برای شما: ۰ تومان
مشاهده متاع و خرید
خرید این بو
در قرار های عاشقانه به کار بستن از شایسته ترین رایحه های زنانه که خاص به قرار ها نیز باشد میتواند حالا و هوای خیر را به جو احساساتی شما تزریق نماید از این رو رایحه های معرفی گردیده در لیست بالا بعداز پژوهش ها و جویا شدن نظرها دیگرافراد به دست آمده میباشد که شما نیز می‌توانید با خریداری نمودن این بو های فوق العاده قرار های عاشقانه خویش را احساسی خیس کرده و با بوی بو خویش دور و اطراف را رمانتیک خیس فرمایید.

شایسته ترین بو زنانه که سلبریتی ها از آن‌ها به کار گیری میکنند
بو گزینه عشق سلنا گومز
سلنا گومز یک کدام از خواننده های دوست داستنی و پربازدید جهان میباشد که در عرصه مد و بازیگری نیز عمل های موفقی داشته میباشد. این هنرمند برنا عشق و علاقه متعددی به بو برند جکوبس دسته Daisy Eau So Fresh EDT که مال میهن ایالات متحده است داراست. این رایحه خوش رایحه در نت آغازین خویش بو رزبری و گلابی را خواهد داشت و در نت میانی خویش ترکیبی از شکوفه سیب و بنفشه شیرین خواهد بود که در غایت و در نت آخرین خویش بوی آلو و مشک و سدر را به مشام دور‌وبری ها خواهد رساند. از این رو این بو نیز در لیست شایسته ترین رایحه های زنانه که سلبریتی ها استعمال مینمایند قرار میگیرد.

 



:: برچسب‌ها: عطر زنانه خوشبو ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

عطر زنانه خوشبو

نکاتی برای خرید رایحه
 
در صورتی‌که عطری را روی جامه یا این که تن شخصی دیگر استشمام کرده‌اید و به آن عشق‌مند گردیده‌اید، قطعاً گذشته از خرید دوباره آن را خودتان روی تن آزمایش نمائید. واحد سنجش چربی پوست هر شخص یا این که حتی بو فردی که به طور طبیعی از تن هر شخصی به مشام می‌رسد، می‌تواند بر سود آخری از بو استشمام گردیده تأثیرگذار باشد.
 
 
 
یکی از دیگر از نکات مهمی که درباره ی خرید رایحه می بایست در حیث بگیرید این میباشد که برای شما یادآور خاطرات خوب باشد. رایحه یکی مواقعی میباشد که میتواند به طور کاملً شمارا به قبلی پیروزشود و به نوعی نوستالژی تبدیل شود. پس دستکم به خیال و خاطر خودتان هم که گردیده این نکته را مدام در حیث داشته باشید.
 
 
 
بعداز به کار بستن از بو صد رد صدً در آن را ببندید و در جای خنک و بدور از فروغ خورشید محافظت فرمائید. مکان گرم و نوروفروغ آفتاب می ‌تواند بوی رایحه را از در میان چیره شود و یا این که آن را تیره نماید.
 
 
 
برای به کار گیری از بو بهتر میباشد آن را روی بدنتان اسپری فرمائید. خصوصاً راجع به پرفیوم و ادوپرفیوم ها که اسانس های روغنی بیشتری دارا‌هستند، به کار گیری از آن‌ها روی خرقه موجب باقی ماند لکه می گردند. دست‌کم برای استعمال از رایحه روی جامه آن را روی نصیب ‌های تیره، بدور از دیده و با در حیث دریافت کردن مسافت از پارچه اسپری نمائید.
 
 
 
  طولانی تر بخوانید: صحیح كردن رایحه خانگی
 
 
در کل برای اینکه ماندگاری رایحه بیش تر شود، بهتر میباشد آن را در نصیب ‌های دارنده نبض تن و با رعایت مسافت معلوم – سانتیمتری اسپری نمائید. در شرایطی‌که بو از نزدیک اسپری شود، غلظت آن در به عبارتی نصیب زیاد می شود و می تواند سبب تلخ شدن بوی رایحه گردد. قطعاً این عادت نادرست را مشاهده کرده‌اید که بعداز به کار گیری رایحه در دو مچ دست، آن ها را به هم می مالند با تصور اینکه به نیکی پخش میشود. البته این فعالیت صرفا بوی رایحه را وخیم می‌کند.
 
 
 
در شرایطی‌که بر روی تن خویش از کرم مرطوب کننده و لوسیون استعمال کرده‌اید، رایحه را درین نصیب ها اسپری نکنید. بدون شکً کرم ها هم دربردارنده موادی میباشند که اسانس منحصر به فرد به خویش را دارااست و در غایت بو ای که بعداز اسپری کردن رایحه به مشام شما می‌رسد، بوی حقیقی بو نخواهد بود.


:: برچسب‌ها: عطر زنانه خوشبو ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 اسفند 1398 | نظرات ()