نوشته شده توسط : علیپور
در نوشته‌ی‌علمی علت خنک نکردن کولر گازی می بایست بدین نکته اشاره کنیم که همه کولر های گازی یک مرتبه محیطی مطلوب برای کمپرسور را تمجید مینمایند که‌این جايگاه نشان میدهد که باد کولر درین مرتبه حرارت شایسته ترین دسته خنک کنندگی را داراست . به این ترتیب در هنگامی که اطراف گرم خیس باشد باد خروجی کولر هم گرم خیس و در هنگامی که گوشه و کنار خنک خیس باشد باد کولر خنک خیس می‌گردد.
 
علت خنک نکردن کولر گازی 
خلل خنک نکردن کولر گازی
در نوشته ی علمی علت خنک نکردن کولر گازی پیشنهاد می کنیم همواره به حافظه داشته باشید که گرم شدن و داغ شدن کمپرسور کولر گازی به راحی کولر را شکننده مینماید. هر چه دما و گرمای بیشتری در حوالی پنل فرنگی کولر گازی باشد همت کمپرسور کاهش مییابد و به‌تدریج به مر حله ای می‌رسد که ممکن میباشد منجر از دربین رفتن عایق ها و اتصال کوتاه در کمپرسور و حتی سوختن کمپرسور کولر گازی شود.
 
تابش روشنایی خورشید بصورت بدون واسطه به کمپرسور خیر فقط سبب فشار زیاد بدین قطعه برای تامین سرمایش لازم میشود بلکه برق مصرفی دستگاه را هم بسیار زیاد میکند و در غایت با تمام این توصیفات کولر گازی به اندازه مطلوب خنک نمی تواند بکند.
 
 
 
ادله خنک نکردن کولر گازی :
علت خنک نکردن کولر گازی :کولر های گازی یک سیستم چرخشی در هوا تولید می‌نمایند. آنان دمای گرم اتاق را اخذ می‌کنند و به خارج انتقال می‌دهند و در قبال هوای سرد را به دور و اطراف درون منزل هدایت میکنند. در حالتی که گرمای خارج اتاق به شدت بالا باشد کولر های گازی در انتقال هوای داغ به خارج اتاق مبتلا خلل میشوند. یک کدام از استاندارد هایی که در کولر های گازی رعایت میگردد این میباشد که‌این کولر ها در یک رتبه حرارت به نیکی فعالیت نمایند و در جايگاه حرارت دیگر فعالیت خویش را متوقف نمایند.
 
اکثر وقت ها کولر های گازی در دمای در میان 46 تا 48 یا این که عمل خویش را متقوف میکنند و یا این که به کلی فرآیند روبه پایین دارا هستند.
 
کمپرسورهای کولر گازی در حالتی که در چنین وضعیتی قرار داشته باشند طبیعتا نمی توانند به خیر فعالیت نمایند و باد خنک نمی زنند. بهتر میباشد برای آنان سایبان تنظیم شود و یا این که در در صورتی جدید در درحال حاضر نصب میباشد بی تردید در حیطه ای که سایه بیشتری دارااست نصب شود.
 
اما در هنگام نصب کولر گازی بایستی معیار عبور هوا هم در لحاظ گرفته شود و بهتر میباشد در بخش ها خفه و جایی که جریان هوا نادر میباشد کولر نصب نشود.
کریت با تولید و ارائه بهترین محصولات و خدمات گرمایشی و سرمایشی و پرده هوا آماده خدمت رسانی به هم وطنان عزیز می باشد.


:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

‌‌‌عطر زنانه خوشبو

با سپری شد عصر، منشا روغن‌های جانور در رایحه و ادکلن از منابع طبیعی مانند گیاهان و درختان به منابع تصنعی و مصنوعی تغییر و تحول یافته میباشد. تولیدکنندگان بو از پوست، چوب، ریشه، برگ، دانه و دیگر منابع طبیعی روغنی استعمال می‌کرده‌اند. در حالیکه امروزه استارت به به کارگیری از موادتشکیل دهنده تصنعی و مصنوعی برای ساخت ادکلن شده‌است. استعمال از مواد شیمیایی تصنعی در ساخت آن ها باعث می‌گردد منابع طبیعی ساخت رایحه مراقبت شوند.
در حالی که بو‌ی بو و ادکلن قادر است برای اکثری از مردم بسیار دل‌پذیر باشد، قادر است برای بعضا از اشخاص مشکلاتی تولید نماید. حساسیت، آلرژی پوستی و برخورد‌های تنفسی نسبت به بو و ادکلن می تواند بخش اعظمی از اشخاص را تهدید نماید. با این حالا، کسانی که نسبت به به کار گیری از بو‌ی عطرها یا این که استشمام آن ها مبتلا اختلال میگردند، درصد مقداری از جمعیت را تشکیل می دهند.
به علت نگرانی‌های مو جود راجع به مواد گزینه به کار گیری در رایحه و ادکلن، این صنعت به شدت در اختیار گرفتن می‌گردد. تولیدکنندگان مواد شیمیایی و عطرها می بایست مواد مو جود در فرمول‌های خویش را ارائه دهند تا اطمینان نتیجه ها شود که آن ها از راهبرد‌های FDA پیروی می کنند.
هنر عطرسازی در حین باستان از فی مابین رودان و مصر استارت گردیده و در جمهوری اسلامی ایران و روم باستان بسط پیدا نموده است. او‌لین شیمی‌دان تثبیت گردیده در جهان زنی بنام تاپوتی است که یک عطرساز بوده که طبق لوحه‌های خط میخی در هزاره‌ی دوم پیشین از ولادت فی مابین رودان می‌زیسته و با مخلوط گل‌ها و روغن‌ها با دیگر مواد معطر بو متبوع خویش را ایجاد می‌نموده است.
دانشمند اهل ایران ابن سینا روند عصاره‌گیری از گل‌ها با به کار گیری از طریق تقطیر را معرفی کرد. اولی تجربه‌ی وی در مورد گل رز بود. از این فی مابین گلاب فورا دربین مردم دوستداشتنی شد. مواد اول و تکنولوژی تقطیر در کشورهای شرقی به‌ طور قابل‌توجهی صنعت عطرسازی و پیشرفت‌های علمی و بخصوص شیمی را در غرب زیر تأثیر قرار داده‌اند.
عطر ها به جور هایی مانند چوبی، چربی، رژیمی، شرقی و ....تقسیم می‌شوند. بو ها به جور هایی مانند چوبی، چربی، رژیمی، شرقی و ....تقسیم میگردند.اشکال عطر‌ی رایحه و ادکلندور اندیشی داشتن از اشکال عطر‌ها یاری میکند تا بتوان عطر‌ی متبوع را به صحت تعیین کرد و بو دلخواه را سریع‌خیس و ظریف‌خیس پیدا کرد.
معمولاً نوع‌بندی‌هایی که به طور همگانی ارائه می شوند مشتمل بر؛ رایحه گرم، ادکلن گرم، بو خنک، ادکلن خنک، رایحه تند، ادکلن ملایم، بو شیرین، ادکلن شیرین و تلخ هستند.



:: برچسب‌ها: ‌‌‌عطر زنانه خوشبو ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

 ‌‌‌عطر زنانه خوشبو

فرق این تولیدها فقط در معیار غلظت عصاره روغنی آفریننده بوهای متفاوت میباشد. واضح میباشد هر قدر غلظت عصاره روغنی در یک رایحه بیش تر باشد، ماندگاری اش اضافه خواهد بود. 


غلیظ ترین عصاره، رایحه یا این که perfume اسم دارااست با غلظتی فی مابین 40-15% خالصترین و ماندگارترین بوهاست و در عین حالا گرانترین دسته رایحه میباشد. بو و ادکلن


و آن گاه به ترتیب، Eau de Perfume با غلظتی نزدیک به 15-7% معمول ترین دسته رایحه میباشد که ماندگاری قابل قبولی داراست و به گرانی رایحه هم وجود ندارد. 


ادو دستشویی (Eau de Toilette) نزدیک به 6-1% غلظت داشته بوی ملایمی دارااست که ماندگاری متعددی هم ندارد و برای تمیدید بوی آن بایستی یک‌سری توشه در حین روز از آن استعمال شود. 


و انتها از کلیه ادوکلن (Eau de Cologne) میباشد که در واقع به عبارتی ادو سرویس بهداشتی (Eau de Toilette) میباشد، بویی ملایم داراست و ماندگاری اش نیز به عبارتی اندازه میباشد. 


در After Shave های اختصاصی آقایان کمترین مقدار عصاره روغنی بکار می رود به همین استدلال دوام بویش از سایر معدود خیس میباشد. 


چرا برخی از بوها نسبت به سایر ماندگاری بیشتری دارا هستند؟ 
کسانی که پوستی چرب دارا هستند معمولا بوی عطرشان نسبت به کسانی که پوست کم آب دارا هستند، ماندگاری بیشتری دارااست. چون پوست چرب به صورت طبیعی مرطوب میباشد و رطوبت منجر حفظ و ماندگاری بوی رایحه میشود. 


چه کنیم تا بوی عطرمان طولانی تر بماند؟ 
همانگونه که گفته شد ماندگاری بوی رایحه بسته به کم آب یا این که چرب بودن پوست، اش در اشخاص گوناگون متعدد میباشد. در رخ قابلیت در زمان روز، رایحه خویش را تجدید فرمائید. 


متخصصین ایجاد محصول ها بهداشتی پیشنهاد میکنند که بو را به پشت گوش ها و گردن خویش بزنید و مقدار پاره ای را هم بر روی پوست بدنتان به کار گیری فرمایید. با این فعالیت بوی رایحه شما پخش میگردد و سریع از میان نمی رود. یک اسپری کوچک روی موها منجر می‌شود بوی بو شما در تمام روز باقی بماند. 


چرا تمامی عطرها الکل دارا‌هستند؟ 
چون الکل سبب ساز می‌شود عطر روی پوستتان نمانده و از پوست شما متصاعد شود. فارغ از وجود الکل در بو، شما فقط کسی خواهید بود که متوجه میشوید بو زده اید. 


فرق در بین لوسیون و ژل After Shave چه است؟ 
لوسیون After Shave پوست را می سوزاند و به مسدود شدن منافذ پوست پس از تصحیح فیس یاری می نماید ولی ژل After Shave صرفا خنک کننده و مسکن پوست رخ میباشد. 


ژل گرمابه چه می باشد ؟ 
ژل گرمابه در واقع به عبارتی صابون خانگی میباشد که هم برای به کارگیری خانم ها و هم آقایان ساخته می‌شود، به خیر کف می‌کند و بوی مطبوعی روی پوست شما باقی می‌گذارد. 


چه کنیم که عطرمان دیرتر فاسد شود ؟ 
شیشه رایحه را در محل کم آب، خنک و دور از پنجره و نور و روشنایی خورشید نگه دارید؛ چون نوروفروغ خورشید منجر بروز اختلالاتی در مواد تشکیل دهنده رایحه گردیده و آن را از فی مابین میبرد. در مجموع برای اینکه شیشه بو قدمت بیشتری داشته باشد، سفارش میشود آن را مدام داخل باکس اش نگه دارید.



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

‌‌‌عطر زنانه خوشبو
عطرها از 78 الی 95 درصد الکل طبیعی به علاوه اسانس های روغنی ساخته می گردند. اینکه در هر عطری معیار اسانس روغنی به فعالیت رفته چقدر باشد، اسامی مختلفی به عطرها می‌دهد که خوب میباشد شما هم با آن‌ها آشنا گردید تا موقع خرید تعیین ظریف تری داشته باشید.

گونه های عطرها را بشناسید:

* پرفیوم ها: پرفیوم ها شایسته ترین و با دوام ترین مدل رایح ها با 22 درصد اسانس روغنی می باشند.

* ادو پرفیوم ها: پس از پرفیوم ها، اتدوپرفیوم ها قرار می‌گیرند. این تیم با داشتن 15 الی 22 درصد روغن معطر مرتبه دوم را به دست می‌آورند.

* ادوتویلت ها: این گونه 8 تا 15 درصد اسانس روغنی دارا‌هستند.

* ادکلن ها: که برای مردان استعمال می گردد صرفا حدود 4 درصد روغن دارا‌هستند.

* اوفرش ها: ولی رقیق ترین عطرها اصطلاحا ادوفرش نامیده می‌شوند که 3 درصد اسانس روغنی دارا‌هستند و به عمل آنهایی میایند که دلشان میخواهد عطرشان بسیار ضعیف و ملایم باشد. هر چقدر واحد سنجش اسانس روغنی یک بو طولانی تر باشد قیمتش هم اضافه و ماندگاری اش زیادتر خواهد بود. برای همین با توجچه به به کارگیری ای که از عطرتان می‌کنید یکی نوع های بالا را تعیین نمائید. معمولا برای ضیافت ها مدل نخستین و دوم مورد های بسیار قابل قبولی میباشند، به خصوص آنهایی که دوست ندارند عطرشان را به یار شان ببرند و مجددا تجدیدش نمایند. برای به کارگیری های روزانه و دور و اطراف های کاری، از ادوتویلت ها و ادوفرش ها استعمال فرمایید که بو های رقیق و ملایمی دارا هستند. امروزه ادوپرفیوم ها و ادوتویلت ها، بیشترین ایجاد خودشان را دارا هستند. زیرا انسان های مدرن طولانی تر از هر چیزی خواهان ماندگاری می باشند و هر دو این موردها ماندگاری نسبتا بالایی دارا هستند.

کلیک نمایید: اشکال بو زنانه تلخ


مراقبت از بو

پس از به کارگیری بو از سفت مسدود شدن درش مطمئن گردید. شیشه عطرها را در جاهای گرم یا این که در معرض نوروفروغ خوشید قرار ندهید. این فعالیت سبب از دربین رفتن بخش متعددی از بوی بو و در عین درحال حاضر تیره شدنش میگردد. به همین خیال میباشد که خیلی از تولیدکنندگان عطرها شیشه های تیره یا این که مات را برای عطرشان تعیین می نمایند.

عملکرد نمایید عطری را گزینش فرمائید که انگار برای شما تاسیس شده است، عطری که با آن شم راحتی فرمائید. به اینکه این بو روی تن فلان دوست یا این که آشنا خوش بوست اکتفا نکنید. عطرها را مسلما بایستی روی تن خودتان آزمون نمایید. پوست هر کسی، واحد سنجش کم آب یا این که چرب بودنش و حتی بو فردی هر شخصی با بقیه افراد متعدد میباشد . هنگامی برای خرید بو به فروشگاهی میروید، آن رایحه را روی بدنتان اسپری فرمایید و بگذارید 10 دقیقه بماند. معمولا بعداز 10 دقیقه عطرها خودشان را نشان می‌دهند و می‌توانید تشخیص بدهید برای شما مطلوب می‌باشند یا این که خیر البته می باشند عطرهایی که در یک ساعت اولیه چندان دوست داشتنی به حیث نمی‌رسند و نو پس از سپری شد یک ساعت خودی نشان میدهند. همت نمایید برای خرید بو به هیچ وجه و به هیچ عنوان شتاب نکنید. اعتقاد و باور نمایید بشر لباسی با پارچه ذیل را ریلکس خیس از رایحه نامناسب تحمل می نماید!

کلیک نمایید: گونه های رایحه مردانه بو تند



 



:: برچسب‌ها: ‌‌‌عطر زنانه خوشبو ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 خرداد 1399 | نظرات ()