نوشته شده توسط : علیپور

ادوتویلت زنانه نوع Magnolia حجم 60 میلی لیتر
ادوتویلت زنانه گونه Magnolia حجم 60 میلی لیتر

ویژگی ها عطر

‌‌‌عطر زنانه خوشبو
مطلوب برای
بانوان
گونه عطر
شیرین , گرم , خوراکی , طبیعت , شرقی , گل
ساختار عطر
میوه , چوب , مرکبات , اقیانوس , گیاهان معطر
نت آغازی
گل یاس، شکوفه‌ پرتقال،گل نیلوفر آبی رنگ
نت میانی
لیمو، ملون ، یوزو
نت آخری
چوب کفش تابستانی، گیاه پاتچولی، چوب سدر
داده ها بیش تر
ارزش: 120,000 تومان
تصاویر طولانی تر و خرید

ادو پرفیوم زنانه امپر نوع Rise حجم 75 ملی لیتر
ادو پرفیوم زنانه امپر جور Rise حجم 75 ملی لیتر

مارک اماراتی «امپر» (Emper) طی سال‌های اخیر در‌در بین برندهای رایحه عالم اعتبار خیر و خوبی دست‌وپا نموده است. Emper با ساخت عطرهایی باقیمت‌های میانگین و پباده سازی شیشه‌های متنوع جای خویش‌را در دل اکثری‌از هوا داران رایحه گشوده نموده است. یکی از این عطرها «رایز» (Rise) اسم دارااست. رایز بوی شیرین و گرمی دارااست.

خصوصیات بو
مطلوب برای
بانوان
مدل بو
شیرین , گرم , خوراکی , طبیعت , گل
ساختار بو
میوه , وانیل , چوب , گیاهان معطر , گل
نت آغازی
انگور سیاه و گل یاسمین
نت میانی
گل زنبق، گیاه پاتچولی و چوب سدر
نت نهایی
وانیل، عنبر و مشک
داده ها بیش تر
ارزش: 225,000 تومان
تصاویر اضافه و خرید

ست ادو پرفیوم زنانه اسکلاره دسته Telegram حجم 82 میلی لیتر
ست ادو پرفیوم زنانه اسکلاره نوع Telegram حجم 82 میلی لیتر

عطرهای زنانه خنک و شیرین مدام دوستداران متعددی داشته و در اکثریت مکان ها و دیدارها و مراسمات آیتم به کارگیری میباشد. این عطرها برای هر چهار فصل سال بخصوص فصول گرم و معتدل سال تعیین قابل قبولی می باشند و با هر گونه پوششی هم خوانی دارا هستند. مارک اهل ایران اسکلاره، یکی شایسته ترین عطرهای زنانه خویش را با بو‌ای خنک و شیرین روانه بازار کرد. این رایحه زنانه ۸۲ میلی‌لیتری، Telegram اسم دارااست.

ویژگی ها عطر
مطلوب برای
بانوان
دسته بو
شیرین , خنک , خوراکی , گل
ساختار بو
میوه , مرکبات , گل
نت آغازی
نارنگی، نارنچ، شکوفه گیلاس
نت میانی
گل رز، بنفشه، یاسمین
نت آخرین
دمپایی، بامبو، مشک
بقیه توضیحات
– به یار یک رول ضد عرق
داده ها اضافه
ارزش: 132,000 تومان
تصاویر بیش تر و خرید



:: برچسب‌ها: ‌‌‌عطر زنانه خوشبو ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

برای عطر هایی که در طبیعت نیست و یا این که روغنهای اساسی ایجاد نمیکنند ، از مواد شیمیایی تصنعی و مصنوعی برای تولید بو به کارگیری می‌گردد.

‌‌‌عطر زنانه خوشبو

بخش اعظمی از عطرهای دوست داستنی درین نوع قرار می‌گیرند ،
براین اساس به احتمال زیاد در رایحه آیتم عشق شما از عطرها و بو های تصنعی و مصنوعی به فعالیت رفته میباشد.
مواد لازم برای تولید رایحهمواد لازم برای ایجاد رایحهمواد طبیعی در ایجاد بوگلبرگهای رزمیرFrankincense (که اولیبانان نیز نامیده میشود)یاساوكموسچوبوانیلسیترونگل نومواد تصنعی مشترک در ایجاد بواتانولکالونایسو سوپرعنبرگریسهدیونایندولمشکروشهای استخراج مواد طبیعی برای تنظیم بوبرای ساخت رایحه ، مواد طبیعی بایستی روغن آن‌ها‌را استخراج نماید.
استخراج روغنهای اساسی از راههای مختلفی قابل اجرا میباشد:
روغنها را می قدرت از روش استخراج با حلال ، تقطیر بخار ، مسدود کردن (فرایندی که روغنها را فشرده می نماید) یا این که مکش بدست آورد.
برخی از روشها ممکن میباشد شما در منزل انجام دهید ،
ولی بعضا دیگر ممکن میباشد بخواهید آنها‌را به متخصصین این فعالیت واگذار نمائید.
استخراج مواد طبیعی برای تولید بواستخراج مواد طبیعی برای تولید رایحهاستخراج روغن طبیعی با حلالاین طریق با قرار دادن گیاهان در پیاله وسیع و چرخان انجام میگردد.
آن‌گاه گیاهان با اتر یا این که بنزن نفتی پوشانده می‌شوند.
قسمتهای گیاهی آخر و عاقبت در حلال گزینه استعمال حل میگردند و ماده مومی را به وجود میاورند.
این ماده بعد از آن در الکل قرار میگیرد.
روغن در الکل حل می‌گردد ، که بعداز آن سوخته می گردد و مایع بو بسیار غلیظی باقی میگذارد.
تقطیر بخاربا تقطیر بخار ، مواد طبیعی در یک جا قرار میگیرند.
این مواد تاوقتی‌که استخراج نشوند در جای خویش قرار دارا هستند.
ماده نتایج آنگاه از روش لوله ها عبور می نماید ، جایی که سرد می گردد و آن گاه به مایع تبدیل میگردد.
علاوه بر تقطیر ، روغنها را می قدرت با جوشاندن در آب از مواد گیاهی نیز استخراج کرد.
تقطیر بخار برای ایجاد رایحهتقطیر بخار برای ساخت رایحهفرایند مکشمراحل مکش مشابه به دامپزشکی میباشد ، ولی از چربی های گرم گردیده برای ایجاد عطر های گوناگون استعمال میگردد.
بعد چربی ها می بایست در الکل حل شوند تا روغنهای اصلی به دست بیایند.
ادغام مواد لازم برای تولید رایحهروند تولید بو بعداز استخراج و گردآوری روغنهای ایجاد گردیده شروع میشود.
بعد از تعیین تمامی مواد اول ، آنان می بایست با هم ادغام شوند.
روغن ها براساس فرمولی که به وسیله یک کارشناس در صنعت بو از پیش رقم خورده ادغام گردیده اند.



:: برچسب‌ها: ‌‌‌عطر زنانه خوشبو ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

‌‌‌عطر زنانه خوشبو

عطرها موادی می‌باشند که آدم ها برای اینکه خوش رایحه باشند و در نزد سایرافراد مورد قبول از آنان به کار گیری میکنند.اسانس رز:این اسانس یكی از اسانس هایی میباشد كه به مشقت بدست می‌آید چون كه به صورت نمونه 6 بدن گلبرگ رز فقط 1 كیلوگرم اسانس یا این که روغن معطر می‌دهد. با الكل یا این که حلال ها، عصاره گیری میشود واین طریق دو مزیت داراست یكی اینكه طریق ارزانی میباشد و دوما اینكه به بوی گلبرگ نو نزدیك خیس خواهد بود )) مشابه آنچه امروزه در شهر کاشان روغن گل طبیعی محمدی گرفته می‌گردد)).
از بوی رز در سرازیر درمانی ها به کارگیری می گردد چون كه احساس هارمونی و امنیت در بدنمان ساخت می كند و به ما كمك می كند تا به غرورمان مسلط شویم. انرژی دوست داشتن در فكر و عمل هایمان تولید می كند و در كل به قلب ما انرژی نو میبخشد.از سقط جنین ها پرهیز می كند، گرفتگی های عضله‌ها و خون ریزی ها را متوقف می كند، مشكلات قائدگی و یائسگی را حل می كند و شایسته ترین حمابت كننده ی خل وچل در زمان حاملگی میباشد كه بسیار بهتر از حمابت كننده های فیزیكی فعالیت می كند.اسانس لیمو ترش:این رایحه از پوست لیمو ترش بدست میاید و باعث بهبود توان تمركز در اشخاص و نیرو بخشیدن به کار های فرضی وتحریكات عصبی میشود.
بو لیمو ترش بو قابل سفارش برای دور و بر های كار میباشد چون كه جو گوشه و کنار كار را آهسته می كند و سبب ساز می گردد كه از ایرادات انسانی پیشگیری شود همینطور خستگی ، تنبلی و استرس را از میان میبرد و تولید رابطه را در دور و اطراف كار سهل وآسان خیس می كند.
مانند دیگر اعضای خانواده مركبات، لیمو ترش در ضد عفونی كردن اطراف قادر میباشد و در معالجه كم خونی، اسهال، فشا رخون بالا، كلسترول بالا، رماتیسم، بی اشتهایی، سردرد ، خارش و آسم موءثر میباشد.اسانس وانیل:این اسانس از دانه های گیاهی كه در ماداگاسكار و اندونزی پرورش می كند گرفته می گردد خواص درمانی برای پوست داراست به همین برهان در تولید وسایل آرایشی از آن به کار گیری می‌گردد.از نظرروانشناسی داروی ضد افسردگی میباشد چون كه با بوییدن عطرآن حس وقار در اشخاص ایجادمی شود.همینطور از دید فیزیكی نیز فوایدی را به هم پا دارااست كه می قدرت از آنان خواص ضد درد بودن را اسم پیروزی .



:: برچسب‌ها: ‌‌‌عطر زنانه خوشبو ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

بایستی در بسته‌بندی رایحه و ادکلن به درب شیشه، خویش شیشه، باکس‌ی ادکلن و سلفونی که روی باکس کشیده گردیده نیز اعتنا کرد. برای توشه نخستین که می خواهید خرید نمایید این نحوه زیاد کارساز وجود ندارد. برای تشخیص شیشه‌ی ادکلن اصل از تقلبی لازم میباشد که پیش از اینً چند توشه به شیشه‌های ادکلن‌های اصل در مقابل روشنایی نگاه کرده باشید تا وضعیت آنها در ذهن باقیمانده باشد. ادکلن تقلبی هنگامی‌که در مقابل فروغ و روشنایی قرار می گیرند داخلشان رگه‌های ظریفی چشم میشود درب شیشه‌ی ادکلن تقلبی اکثراً پلاستیکی میباشد و در صورتی جسم تیزی روی آن بکشید (حتی گهگاه با خراش ناخن) رنگ آن می‌ریزد!

‌‌‌عطر زنانه خوشبو

اعتنا به دسته نوشته‌ها و فونت روی شیشه‌ی ادکلن و باکس‌ی ادکلن مهم میباشد. گونه نوشته‌ها و گونه فونت به‌عمل رفته در تولیدها تقلبی، مدام متعدد با جور اصل خواهد بود.

ادکلن‌های تقلبی در درج حروف اسم انگلیسی ادکلن مرتکب نادرست می گردند.

باز بینی ظاهری در وب سایت تولیدکننده ادکلن، کارساز میباشد البته خیر مدام، زیرا بعضا‌زمان ها شاید باطن دکان رایحه فروشی می‌باشید و عطری تازه میخواهید تنظیم نمائید.

بایستی به بها‌های نامتعارف و غیرمنطقی خیلی ارزان که با عذروبهانه‌های متعدد ارائه میگردند می بایست توجه داشت. در تصمیم‌گیری خرید ادکلن اصل بودن آن خیلی مهم‌خیس از ارزش ذیل‌خیس آن میباشد.

نسخه برداری‌کاران ادکلن!

 

یک‌سری شرکت‌دارای اسم و رسم موجود هست که فرمول ادکلن خودرا به کمپانی‌های گمنام‌خیس با پول هایی و به‌طور رسمی می فروشند و آن کمپانی‌های کوچک به عبارتی بو ادکلن اصلی را با موادی ارزان‌خیس برای کشورهای عالم‌سومین ایجاد می نمایند. به‌تیتر‌نمونه کمپانی‌هایی مثل Smart ،Ajma ،Rio ادکلن‌ها تقلبی محسوب نمی شوند (به‌خصوص که این موسسه‌ها نام خودرا روی تولید ها به‌وضوح می‌نویسند)، البته می بایست آگاه باشید که اورجینال هم نیستند و باقیمت ارزان‌تری به بازار عرضه‌گردیده‌اند.

 

یک‌رویکرد معمولی برای رهایی از تشخیص ادکلن اصل از تقلبی!

 

بی آلایش‌ترین روش معرفی یک مغازه اینترنتی رایحه و ادکلن دارای اعتبار میباشد که بتواند تمام گرفتاری‌های فرضی را برای تنظیم رایحه وادکلن اصل از فی مابین موفقیت،میتواند یک دوست یا این که یک رسانه دارای اعتبار دکان اینترنتی همچون شیک فامshikfam.com میباشد. عشق‌مندان به خرید ادکلن می‌تواننداز شیوه پیوند‌ وارد تارنما شیک فام گردیده و در خبر نامه عضو شوند تا از تخفیف‌های این مغازه دارای اعتبار برخوردار شوند.

 

 

 

دکان اینترنتی رایحه و ادکلن شیک فام خیر‌صرفا یک دکان اینترنتی دارای اعتبار، دارنده آرم ساماندهی،عضو انجمن کسب‌وکار اینترنتی با ضمانت‌های حقیقی میباشد؛ بلکه طولانی تر از 12 سال میباشد که در قالب دکان فیزیکی هم فعالیت می کند.

 

مزیت‌های اصلی خرید از شیک فام، مشتمل بر بها‌های ارزان‌خیس نسبت به دکان‌های اینترنتی دیگر میباشد و گزینه دیگر، سرویس ها، تجهیزات و ضمانت‌های بی نقص (فول) این دکان میباشد.

 

از سایر مزیت‌های این مغازه دارا بودن درگاه پرداخت امن خزانه ملت، تضمین اصالت، تضمین ارزش، گارانتی، برگشت وجه، عودت فرآورده و پرداخت در محل میباشد.دد نوشته‌ی‌علمی می توانید دستکاری فرمائید، برای به کارگیری طولانی تر لطفا به بخش افزایش مراجعه کنید.

 


:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

‌‌‌عطر زنانه خوشبو
رویکرد‌هایی برای به یاد ماندنی کردن بوی رایحه

برخی‌ اشخاص مدام بوی نیکی میدهند تا جایی که می‌اقتدار مسیر تکان آن‌ها‌را با عطری که از خویش به‌ جا می گذارند شناسایی کرد. تا به حالا از خودتان پرسیده‌اید سر این بوی خوش چه می باشد؟

بعضا‌ اشخاص مدام بوی خیر و خوبی می دهند تا جایی که می‌قدرت مسیر جنبش آنان را با عطری که از خویش به‌ جا می گذارند شناسایی کرد. تا به درحال حاضر از خودتان پرسیده‌اید سر این بوی خوش چه می باشد؟

به نقل از ایسنا به گزارش برگزیدگان‌ها، روزنامه معاش ایده‌آل با این پیشگفتار نوشت: به صورت حتم این رمز به یک رایحه لاکچری محدود نمیشود زیرا فی مابین این اشخاص خوشبو می‌باشند افرادی‌ که چندان درپی خرید عطرهای لاکچری نیستند و از طرف دیگر اشخاصی هم تنها عطرهای گران قیمت می خرند البته هیچ‌گاه چنین خوشبو نیستند؛ هر یکسری نمی‌اقتدار تاثیر مدل رایحه را هم درین ماندگاری انکار کرد اما جور خوب بو لزوما به معنای گران بودن آن وجود ندارد البته غیر وابسته از جور رایحه شیوه‌هایی هم موجود است که قادر است ماندگاری و پایداری بو را ارتقاء دهد و نگذارد که بو مطبوع شما به‌زودی و در پهنا یک‌سری ساعت پاک شود.

پوست می بایست پاک باشد

پوست سلامت، سر استعمال پیروز از محصول ها آرایشی و زیبایی میباشد. در آغاز مطمئن گردید پوست شما پیش از استعمال از رایحه تماما شسته و منزه میباشد و هیچ بوی نامطبوعی نمی‌دهد تا بوی رایحه ذیل‌الشعاع قرار بگیرد. همینطور گذشته از به کارگیری از رایحه مطمئن گردید که خراش و آسیب روبازی روی پوست خویش ندارید زیرا مخلوط رایحه با مایعات تن سبب ساز ساخت بوی نامطبوع میگردد.

بو، بوی تن را نمی‌پوشاند

اعتنا داشته‌ باشید که بو برای پوشاندن بوی تن پباده سازی نشده ‌میباشد بلکه نقش آن اضافه خوشبو کردن میباشد، بدین ترتیب در شرایطی‌که تن شما به واسطه عرق کردن بوی تندی میگیرد با رایحه نمی‌توانید آن را بپوشانید زیرا بوی تن شما بر رایحه غلبه می نماید. شایسته ترین فعالیت این میباشد که با ضد عرق و بوبرهایی که برای همین مراد پباده سازی گردیده‌اند بوی تن خویش را بگیرید و بعد از آن با بو تن را خوشبو فرمائید. اما اعتنا فرمائید که رایحه را در جایی که ماده بوبر یا این که ضدعرق به کار گیری کرده‌اید، به فعالیت نبرید. برای ضدعرق‌ها بهتر میباشد بو‌های ملایم را تعیین نمایید که بوی رایحه شما‌را نمی‌پوشاند.

آیا طریقه به کارگیری صحیح از رایحه را میدانید؟

بو را روی نصیب‌های نبض‌دار تن اسپری نمائید، آن هم خیر از مسافت خیلی نزدیک. عطری که از مسافت نزدیک اسپری شود روی یک نقطه عده می شود و احتمال اینکه بوی آن به تلخی بزند، زیاد می شود. دستتان را در مسافت 10 تا 15 سانتی‌متری این نقاط نبض‌دار بگیرید و به آرامی بو را اسپری فرمائید. در زمینه ی مچ دستان یک نکته را به خیال داشته باشید؛ بعداز استعمال از رایحه، مچ‌ها را به هم نسایید، این عمل منجر حاد شدن بوی عطرتان می‌گردد. بعضا‌ها بو را فقط روی گردنشان اسپری می کنند ولی صرفا به گردن اکتفا نکنید زیرا بخش متعددی از بوی عطرتان صعودی خواهد رفت و کمرنگ می‌گردد. مچ دست‌ها برای کامل شدن این پروژه عالی میباشد!

رایحه را روی نبض بزنید

بخش اعظمی از خانم‌ها نمی‌دانند که بو را به کجای پوست خودشان بزنند. بو می بایست به نقاطی که دارنده نبض میباشد زده شود. در واقعیت نقاط دارنده نبض، نقاطی می باشند که مسافت رگ‌ها از سطح پوست به کمترین حد خویش می رسد و در همین نقاط، رگ‌های خونی حرارت بیشتری از خودشان می دهند که به‌ فیس یک پمپ کوچک رایحه کار میکند و بوی رایحه هم بهتر متصاعد می‌گردد. نقاط دارنده نبض عبارتند از مچ دست، پشت گوش، پشت زانوی پا و پشت آرنج دست و نصیب ذیل گلو. درضمن برای اینکه بوی بو دوام بیشتری داشته باشد، روی مچ‌های پا نیز میتوانید بو بزنید که جریان متصاعد شدن بو را از زیر به بالا قابلیت‌پذیر می‌سازد.

وازلین مولکول‌های بو را به دام می‌اندازد

در شرایطی‌که پوست خیلی بی آبی دارید یا این که در صورتی‌که می خواهید تا حد ممکن ماندگاری عطرتان را بالا ببرید، می توانید از وازلین به کار گیری نمائید. کافی میباشد یک لایه خیلی نازک از وازلین را روی نقاطی بمالید که میخواهید رایحه بزنید یعنی روی نبض‌ها و سپس رایحه بزنید. با این عمل مولکول‌های بو عوض این که جذب پوست شوند دربین لایه نازک وازلین گیر کرده و در سود بوی بیشتری از خویش متصاعد می نمایند.

رایحه روی پوست مرطوب بیش تر می ماند

عطرها در اطراف مرطوب ماندگاری بیشتری دارا هستند، براین اساس شما هم می بایست چنین قوانینی را آماده فرمائید یعنی گذشته از استعمال از رایحه، موقعیت پوست خویش را چک فرمایید که آیا کم آب و سوای آب میباشد یا این که رطوبت کافی داراست؟ در شرایطی‌که پوستتان کم آب میباشد پیشین از به کارگیری از رایحه مرطوب‌کننده را فراموش نکنید تا رطوبت و نرمی را به پوستتان بازگردانید. بعضا برندها رایحه مرطوب‌کننده و لوسیون تن با بو‌ای شبیه ساخت مینمایند تا دوام رایحه خویش را چندین برابر نمایند. در شرایطی که رایحه شما این جور میباشد کارتان ریلکس میباشد البته در صورتی‌که از این جور وجود ندارد خودتان بایستی پاره ای خلاقیت به خرج دهید و کرمی گزینش نمائید که بوی شبیه عطرتان داشته‌ باشد. اصلی‌ترین بخش‌های تن برای پاشیدن بو مچ، گردن و پشت آرنج میباشد. پیش از به کار گیری از بو این نصیب‌ها را مرطوب‌کننده بزنید و اذن بدهید تا کرم مرطوب‌کننده به خیر و خوبی بوسیله پوستتان جذب شود، درصورتی که هم پوستی دارید که بعد از زدن کرم مرطوب‌کننده کم آب باقی میماند، بایستی بو را در زمان روز و شب در نقاط متعدد تن تکرار نمایید زیرا پوست کم آب بو را می‌مکد و عطر آن را زودتر از در بین میبرد.

 



:: برچسب‌ها: ‌‌‌عطر زنانه خوشبو ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

‌‌‌عطر زنانه خوشبو

مخاطرات به کارگیری روغن های اسانس:

هر روغن ضروری، دلیلی برای به کار گیری داراست به این ترتیب مهم میباشد که پیش از درخواست یا این که به کار گیری از یک روغن برای هدف ها تسکین، با یک کارشناس یادگرفتن چشم، پرستار، پزشک معالج، مشاور بدنی، ماساژ درمانی یا این که داروسازی سخن نمایید.

 

یک کارشناس فراگیری ماهر میتواند طرز استعمال از هر جنس را پیشنهاد و فراگیری دهد.

 

مصرف کنندگان همینطور می بایست مطلع باشند که اداره خوراک و دارو بر تولیدها آروماتروپی تحلیل نمی نماید، براین اساس پی بردن این که آیا یک کالا خالص یا این که تصنعی میباشد سخت میباشد.

 

بعضی از تولیدها آرایشی و خانگی، مانند لوسیون ، اسباب و اثاث آرایش و پیرایش، و شمع دربردارنده محصولاتی میباشند که به لحاظ میرسد روغن های اسانس می‌باشند، البته آن‌ها حقیقتا عطر تصنعی و مصنوعی دارا‌هستند.

 

مانند داروها، روغن های اسانس را بایستی با احترام معالجه کرد. مهم میباشد که درپی مشورت کردن ماهر باشید و راهبرد ها را به اعتنا دنبال نمائید.

 

هشدار در هنگام به کار گیری از روغن های اسانس:

از‌آن‌جا‌که روغن های اسانس سبب برخورد هایی در تن می گردند. ترکیبات شیمیایی در روغن های اسانس، می‌توانند اثرات ضرر آور را هنگام ادغام با داروها، ایجاد نمایند. آنان ممکن میباشد اثربخشی داروهای سنتی را کاهش دهند، یا این که ممکن میباشد حالت بیماری شخص را بدتر نمایند.

 

به عنوان مثال، شخص با فشار خون بالا می بایست از محرک ها، مانند رزماری، اجتناب نماید. برخی از ترکیبات مانند رازیانه، و مریم گلی شبیه استروژن فعالیت می نمایند، به این ترتیب شخصی که دارنده تومور ورم یا این که تخمدان باشد می بایست از اینها اجتناب نماید.

 

تولید ها متمرکز ممکن میباشد پیشین از رقیق شدن سمی باشند و بایستی با توجه در اختیار گرفتن شوند. حداکثر غلظت 5 درصد سفارش می شود.

 

بعضا از روغن ها، سموم را ایجاد مینمایند که میتوانند موجب جراحت به کبد، همگی ها و سیستم عصبی شوند، به ویژه در شرایطی که به طور داخلی برداشته شوند. میل کردن روغن های اسانس میتوانند خطرناک و در بعضا مورد ها مرگ آور باشند.

 

 

 

اشخاص با هرکدام از این بیماری ها تحت می بایست در هنگام به کارگیری احتیاط بیشتری داشته باشند:

 

حساسیت

تب، یک مدل حساسیت

آسم

بیماری پوست مانند اگزما و پسوریازیس

اشخاص دچار به وضعیت ذیل بایستی بسیار محتاط باشند:

 

صرع

فشار خون بالا

در شرایطی‌که روغن با حمل کننده ادغام شود، شخص بایستی به درمانگر یا این که ماساژور در زمینه‌ی آلرژی آجیل نیز بگوید، زیرا روغن های حمل کننده اکثر وقت ها از آجیل و دانه به دست می‌آیند.

 

دلایل آروماتراپی

آروماتروپی میتوانند عارضه ها داشته باشند ولی این امور معمولا ملایم میباشند و ارتفاع نمی کشد.

 

آنان دربرگیرنده مورد ها ذیل می‌باشند:

 

شرایط تهوع

سردرد

بعضا برخورد های آلرژیک

خارش پوست

آسم

به کار گیری از آروماتروپی به وسیله ما‌درها حامله یا این که شیرده پیشنهاد نمیشود.

 

در حین سه ماهه اولیه بارداری، آروماتروپی ممکن میباشد خطری برای جنین در حالا رویش تولید نماید. زنانی که شیردهی مینمایند بایستی از روغن اسانس نعناع غربت نمایند زیرا ممکن میباشد روی شیر مامان تاثیر بگذارد.

 

روغن هایی که از مرکبات به دست میایند ممکن میباشد پوست را بیش تر به نوروفروغ فرابنفش حساس نمایند و خطر آفتاب سوختگی را ارتقا دهند.

 

بعضا از روغن ها ممکن میباشد بر همت داروهای متعارف تاثیر بگذارند، براین اساس اشخاصی که از داروهای هر گونه استعمال میکنند، بایستی نخست با دارو یا این که دکتر معالج واجد موقعیت محاسبه شوند.

 

در غایت، هنگامی روغن اسانس را ذخیره می‌کنید مهم میباشد که بدانید فروغ و روشنایی، گرما و اکسیژن می‌تواند بر تمامیت روغن تاثیر بگذارد.

 


:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور
برخی اعتقاد و باور های اشتباه:
 
1-همواره بو برای خانوم ها به کاربرده می‌گردد و ادکلن را منحصربه‌فرد آقایان میدانند
 
2-رایحه به رایحه های شیشه گشوده و ادکلن را به بو های شیشه پلمپ میگویند
 
هردو این اعتقادوباور ها اشتباه میباشند در واقع بو از اسانس های مختلف بسته به انگیزه تولید بو و به هم پا آب منجر ایجاد یک بو میگردد و همواره در ساختار تمام رایحه ها اسانس و آب موجود هست البته بسته به مقدار درصد اسانس بکار رفته در رایحه غلظت متفاوتی دارااست .
 
 
 
عطرهای مردانه عموماً \"برای مردان\" یا این که در کلمه و واژه فرانسوی \"homme\" نامیده می‌شوند - چنانچه شما این مسئله را نمیبینید ، خوشبختانه این بو برای زنان میباشد چون سازندگان عطرها معمولاً تصور مینمایند که بو سوای این واژه ورژن پیش فرض میباشد.
 
 
 
نت های یک رایحه به نت های اساس ، نت های میانی یا این که قلب و نت های برتر یا این که مبنا تقسیم میگردد. نت های برتر عموماً بی ثبات ترین میباشند و به همین عامل نخست با استعمال از عطر ، احساس می‌شوند.
 
بعد از متفرق شدن بو آن‌ها ، نت های میانی یا این که قلب از فی مابین میروند و بعد نت های اساس عطر آخرین میباشد ، طولانی ترین ارتفاع آن.
 
روغنهای اساسی در هر گونه رایحه چه گونه به کار گیری می گردند؟
 
روغنهای اساسی به خودی خویش همانند بقیه موادتشکیل دهنده ممکن یک رایحه بسیار غلیظ می باشند. بو یک روغن ضروری یا این که هر ماده بو دیگری تا وقتی که به صورت مطلوب رقیق و ترکیب نشود ممکن میباشد غیر مطلوب باشد.
 
آب و الکل برای امداد به رقیق کردن ، ترکیب کردن و مخلوط روغنهای اساسی و بقیه موادسازنده جانور در عطر به کار گیری میگردد. سطح غلظت مواد تشکیل دهنده بو در ادغام روغن و آب خصوصیت اصلی تمایز میباشد که دسته بو را معین می نماید.
 
 
 
 
فرق بو و تستر:
 
همواره موسسه ها ارایه دهنده رایحه به فروشندگان به یاور رایحه ها یک الی یک سری تستر نیز می‌دهند در واقع تستر برای به کار گیری هایی که در دکان های فروش بو بصورت میلی لیتری کاربرد داراست.
 
اشکال غلظت های بو بر طبق تغییر‌و تحول اسانس:(امار بدست امده از مرجع دیگر)
-Perfume: ترازو اسانس به عمل رفته 15 تا 25 درصد
 
-Soie de Perfume: اسانس حدود 15 تا 18 درصد
 
-Eau de Perfume: اسانس حدود 8 تا 15 درصد
 
-Eau de Toilette: اسانس 4 تا 10 درصد
 
-Eau de Cologne: اسانس 2 تا 5 درصد
 
-Eau de fraiche یا این که Deodorant: اسانس کمتر ار 3 درصد که به عبارتی اسپری ها می باشند.
 
حالا متوجه میشویم که در واقع ادکلن عطری میباشد با غلظت اسانس 2الی 5 درصد که امروزه ایجاد آن متوقف شده‌است و بیشترین درصد غلظت تولیدی امروزه به بو های با غلظت ادو پرفیوم و ادو تویلت اختصاص داراست
 


:: برچسب‌ها: ‌‌‌عطر زنانه خوشبو ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور


خرید بو مطلوب برای آقایان و خانم ها
هنگام خرید بو یک سئوال برای طولانی تر اشخاص پیش می‌آید که برای خرید رایحه مطلوب سن و سال آنان چه معیارهای موجود است؟
در اینجا با اعتنا به جنسیت و سن، رایحه مطلوب خانم‌ها و آقایان توضیح داده شده‌است.

خرید رایحه مطلوب با سن آقایان

‌‌‌عطر زنانه خوشبو
سن قضیه مهمی میباشد و صرفا عدد وجود ندارد! بایستی پذیرش کرد.
در‌حالتی که مقداری به رفتارهای خویش اعتنا نمایید میتوانید تفاوت‌های رفتاری و حتی ذوق وسلیقه‌ای خویش را با بالا رفتن سن‌تان مشاهده کنید.
احتمالاً برای بخش اعظمی از شما پیش آمده میباشد که از طعم‌ای خوشتان می‌آمده و اکنون دوستش ندارید و یا این که بالعکس.
شم بویایی و احساس و اکنون هم همین سیرتکامل میباشد و متناسب با سن عوض می شود.
در‌پی بیایید ببینیم مردان در سنین گوناگون به چه تیم‌ها و عطر‌هایی عشق بیشتری نشان میدهند.
احتمالاً این فرمان برای اشخاصی که میخواهند کادو‌ای بدهند بسیار کاربردی خواهد بود.
اما اعتنا داشته باشید که‌این ارشاد کلی وجود ندارد و بخش اعظمی از اشخاص کردار و خو و حتی احساساتشان یک سری و یک سری سال با سن حقیقی‌شان مسافت داراست!

تحت ۲۰ سالگی
در حین همین سال‌های طلایی معاش هر کاری دوست دارید انجام می‌دهید.
مطمئنا زیاد در قید و بند گزینش رایحه نیستید البته فراموش نکنید که شما بایستی متناسب با پر نمک و نشاط این زمانه، بو خویش را تعیین نمایید.

بهتر میباشد برای این زمان خویش عطری با عطر شیرین مانند بو میوه را تعیین نمائید.

۲۱—۲۵ سالگی
به خودتان نگاه فرمایید، پهناور گردیده‌اید!
وقت آن میباشد با زمان نوجوانی خویش خداحافظی فرمایید و معاش را مقداری دور از شوخی‌خیس بگیرید، هم اکنون عصر عمل و طرح ریزی برای آینده میباشد.
احتمالا جلب اعتنا دیگرافراد نیز درین زمان برایتان بیشتراز قبل اهمیت دارااست، پس بهتر میباشد تغییراتی را به سبک معاش خویش بدهید.
در حالتی‌که در پی عطری مطلوب برای این روزگار می گردید، می بایست عطرهای شیرین را که نماد جوانی میباشند، تعیین نمایید.

عطر های اسطوخودوس، توت یا این که مرکبات گزینش خیر میباشند، در غیر این چهره میتوانید عطر‌های مقداری تند را که تاثیرگذارترند، تعیین نمایید.

۲۵-۳۲ سالگی
مسلماً درین روزگار تغییرات اساسی به معاش خویش داده‌اید.
دیگر پلی‌استیشن جزو حق تقدم‌های اصلی معاش تان وجود ندارد (اما تضمینی وجود ندارد!) یا این که حتی تی‌شرت‌هایتان طرح‌های گرافیکی گذشته را ندارد.
دیگر آنچه در اوایل ده سال بیست سالگی برایتان اهمیت داشت، در معاش‌تان جایی ندارد/
به عبارتی‌طور که کمد دیواری خرقه‌هایتان عوض شده، بهتر میباشد رایحه خویش را هم تغییر‌و تحول دهید.
نادر‌نادر وقت آن رسیده به بو‌های تلخ وارد گردید و جذابیت‌تان را به عطر‌ای خنک به ثابت برسانید.
به کارگیری از مرکبات و ترکیباتی از نعناع هندی و سدر میتواند مطلوب باشد.

۳۳- ۴۵ سالگی
همین سال‌ها برای مردان سال‌های مشقت میباشد.
شما دیگر برنا نیستید البته چه کسی دوست دارااست جوانی خویش را فراموش نماید؟
در میان‌‌سالی سبب ساز نمی شود که شما دیگر به جذابیت خویش اهمیتی ندهی.
دیگر معدود‌معدود وقت آن رسیده که به درخت‌ها و چوب‌ها و … محرمانه بزنید و در‌این تیم بویایی به تعیین بپردازید.
همچنان عطرهای تلخ متناسب سن شماست.

بالای ۴۶ سالگی
تمامی میدانند که مردها با ارتقا سن، جالب‌خیس از گذشته میگردند.
شما می توانید با گزینش عطری مطلوب، حتی بیش تر از مدام بر سایرافراد تاثیر بگذارید. بو‌ای گرم و پاره ای شیرین می تواند یار و همدم شما باشد. (برگفته از تارنما ستارک)

 



:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

‌‌‌عطر زنانه خوشبو
خرید بو یادگاری، از خرید رایحه برای خودمان طاقت فرسا‌خیس میباشد. چون بدون مبحث هزینه، علاوه بر اینکه بایستی خودمان از عطر متبوع راضی باشیم می بایست عطری را گزینش کنیم که فرد متبوع هم آن را بپسندد. اکنون فکر کنید وارد یک بو فروشی می شوید ۱۰۰ ها سفارش روی میز دارید، حقیقتا چه عطری راباید گزینش نمایید؟ چه‌طور ریسک خرید رایحه مطلوب را کاهش دهید وبهترین تعیین را داشته باشید؟

صادقانه با خویش مرور فرمائید، ایده خرید بو برای یک شخص عادی میباشد؟
رایحه هیچ وقت یک کادو عادی نبوده و نخواهد بود. چنانچه هم اعتنا کرده باشید ما هیچ زمان به یک شخص معمولی با خرید بو کادو نداده ایم. رایحه جزو نادر یادگاری هایی میباشد که صرفا به اشخاص مختص معاش وابستگی دارااست، به همین عامل اعتنا به نکات ویژه در تعیین و خرید بو مطلوب بسیار مهم میباشد. مطمئنا این اشخاص مختص بها آن را هم دارا هستند که برایشان یه خرده اضافه وقت بگذاریم و کادو ای درخور وجود و شخصیتشان تنظیم کنیم.

درین نوشته‌علمی کارایی داریم تا با هم نکته ای مهم و متعدد از آنچه که تا به امروز میدانستیم را مرور کنیم. ما نمی‌خواهیم یک سری رایحه به شما معرفی کنیم و بگوییم که برای مثال این بو برای بابا مطلوب میباشد، این بو برای همسر و ….با خرید بو متبوع بدون شک مخاطبتان از شما راضی خواهد شد. زیرا این سبک از ارشادوراهنمایی صرفا تعیین شمارا محدود می نماید و مطمئنا همگی اشخاص دارنده یک ذوق و سلیقه نیستند که از عطرهایی که ما معرفی کنیم خوششان بیاید، بلکه تلاش داریم با دور اندیشی بخشی از کالا مختلف قوانینی را محیا کنیم تا شما با خاطر ریلکس از فی مابین انبوه عطرها و بو های جان دار آن چیزی را تعیین فرمایید که می بایست تعیین میکردید.


برای تعیین و خرید رایحه مطلوب قصه آن را بشنوید:
در خرید بو یادگاری علاوه بر خوشبویی و دلنشین بودن عطر انتخابی می بایست به بسته بندی، مارک تولیدکننده و داستانی که پشت هر رایحه می‌باشد اعتنا نمائید.

پیدایش هر بو روایت ای داراست و همچنین یهویی پدید نیامده میباشد. رایحه یک اثر هنری میباشد و طراح آن با افسانه ای قشنگ این اثر را پدید آورده میباشد. پی بردن ماجرا هر رایحه منجر می شود که با بو آن رابطه صحیح و زیبایی برقرار فرمائید. هربار که آن را استشمام میکنید به اعماق داستان رفته و با تمام وجود آن احساس را تجربه نمائید. طراحان حتی‌در ایجاد شیشه، بسته‌بندی و تعیین رنگ هم از داستان بو الهام می گیرند.

پس برای خرید بو یادگاری در قدم اولیه:
قبلی از هرچیز بدانید که فرد گزینه نظری که‌این یادگاری مختص به وی وابستگی داراست که می باشد؟ خواسته این میباشد که از منزلت و اهمیت وی در معاش خویش برآوردی به دست بیاورید. بعد فکر کنید که دوست دارید با ارائه این یادگاری چه رمانتیک را در وی ساخت نمایید می‌خواهید بگویید دوستش دارید؟ برای مثال دوست دارید با این کادو به اون نشان دهید که از حیث شما یک جنتلمن رند میباشد؟ و یا این که برای مثال بگویید دختری آزاده در بین بیشه های خنک و معطر میباشد… .

بعد از خریداری کردن این آشنایی از خویش در پی عطری بگردید، که با این شم شما مطابقت داشته باشند. بعد از آن برای خرید بو متبوع مبادرت نمائید.





:: برچسب‌ها: ‌‌‌عطر زنانه خوشبو ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

 

دارای ربط بخوانید : بو های متفاوت در اشکال رایحه

 ‌‌‌عطر زنانه خوشبو

 

بعد از معرفی اجمالی ادکلن لالیک مشکی، در پی این مقاله قصد داریم به روستا نکته جذاب پیرامون آن بپردازیم. نکاتی که احتمالا تا کنون از بخش اعظمی از آن‌ها اطلاع نداشته اید، پس با یار و همدم ما باشید تا با این نکات جالب آشنا گردید :

 

1. ورژن های دیگر نیز مو جود میباشند

بعد از استقبال فراوان از ادکلن لالیک مشکی، منزل رایحه سازی لالیک یک ورژن ورزشی به اسم لالیک انکر نویر اسپرت (Lalique Encre Noir Sport) و همینطور نسخه زنانه ای به اسم (Lalique Encre Noir Pour Elle) از این رایحه را به بازار عرضه نموده که هر دوی آن ها با استقبال بسیار نیکی مواجه شدند.

 

2. چرا انکر نویر؟

Encre Noire کلمه ای با ریشه ای فرانسوی میباشد که در لغت به معنای جوهر سیاه است. منزل بو سازی لالیک برای نشان دادن آن گاه بدون نور و رمزآلود این رایحه اسم انکرنویر را برای آن برگزیده میباشد.

 

3. ادله چوبی بودن درب ادکلن لالیک مشکی

باکس ادکلن لالیک مشکی طوری پباده سازی گردیده که شیار های چوبی روی آن به طور کامل نمایان میباشد و همینطور درب شیشه دربردارنده رایحه لالیک نیز چوبی میباشد، به کارگیری از المان های چوبی در پباده سازی باکس و درب بطری ادکلن لالیک بدین استدلال میباشد که لالیک انکر نویر از خانواده عطرهایی با ساختار و شالوده عطر ی چوبی هست.

 

4. پباده سازی در مهد عطرسازی عالم

ناتالی لورسن طراح رایحه لالیک مشکی متولد مهد رایحه سازی عالم شهر گراسه بنا شده در مرزوبوم فرانسه میباشد. این طراح دارای شهرت تا کنون در پباده سازی و تولید بیش تر از 100 بو پر اسم و رسم از گزاره اروس، بلک اپیوم، لالیک آمیتیس، کول واتر و ... شرکت کردن داشته و با مارک های بسیار معتبری همچون لالیک، دیویدوف، جیونچی، ورساچه و .... همیاری کرده است.

 

5. پباده سازی شیشه و تکریم حافظه بنیان گذار

پباده سازی شیشه لالیک مشکی از جوهردان دارای شهرت کمپانی لالیک الهام گرفته گردیده، این جوهردان را آقای رنه لالیک بنیانگذار و موسس مارک لالیک در سال 1913 پباده سازی و به بازار عرضه کرده بود.

 

 



:: برچسب‌ها: ‌‌‌عطر زنانه خوشبو ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

‌‌‌عطر زنانه خوشبو

 
ایوروشه هوگار مردانه، از ارزان ترین تولیدها رایحه ایوروشه بوده که ساختار مردانه و تلخ داراست و این زمینه رامیتوان از استایل شیشه ای یگانه این بو که تناژ رنگ سنگینی را تداعی مینماید متوجه شد. نت های ابتدایی این بو، ترکیبی از مرکبات ترش و شیرین میباشد. این رایحه ۵۰ میلی لیتری، در سال ۲۰۰۵ میلادی ایجاد شد و با غلظت اسانس EAU DE TILETTE در مجموعه بویایی اورینتال وودی (ORIENTAL WOODY) قرار داشته و بو های شیرین و تلخ برای روزهای سرد سال داراست.
 
همان طور گه گفتیم، این ادکلن از دانه تونکا، ترکیبات مرکبانی و ترنج و چوب درخت سدر در پباده سازی بو خویش سود می برد و پخش رایحه و ماندگاری رایحه بالا دارااست.
 
YVES ROCHER NATURELLE
 
 
ایوروشه نچرال زنانه، عطری شاداب و میوه ای با احساس ملایم و متانت بخش از گل ها بوده که با یوی ترش و شیرین ترنج با ملازمت و همراهی نت با طراوتی از لیمو مقدمه می شود. این رایحه ۷۵ میل، در سال ۲۰۰۸ میلادی ایجاد شد و با غلظت اسانس EAU DE TOILETTE در تیم بویایی فلورال گرین (FLORAL GREEN) قراردارد. این رایحه با عطر میوه و گل، آیتم خیر و خوبی در روزهای گرم نصفه در آغاز سال بانوان میباشد.
 
در ترکیبات نخستین این رایحه، از لیمو، ترنج، گل مدام فصل بهار و سیب مصرف شده که بعد از مدتی با بو میانی شکوفه هلو و گل یاس جایگزین می گردد. در‌حالتی که پیرو احساس سنگین کهربا، چوب درخت سدر و نت مشک به تیتر بو اصلی میباشید، سفارش می‌کنیم از ناتورل ایوروشه استعمال نمایید که پخش رایحه و ماندگاری رایحه خیر و خوبی داراست.
 
YVES ROCHER COMME UNE EVIDENCE INTENSE
 
 
رایحه ایوروشه کام اویدنس صورتی اینتنس زنانه، عطری شیرین و اما شکلاتی میباشد که با بو گل رز یاروهمدم گردیده و مخاطبان متعددی در کشور ایران دارااست. این بو ۵۰ میل، با غلظت اسانس EAU DEPARFUM در مجموعه بویایی گلی (FLORAL) جای داشته و در سال ۲۰۱۳ میلادی در مشت احساساتی ها قرار گرفت. به عامل بو شیرین و گلی، آیتم خیر و خوبی برای روزهای سرد نصفه دوم سال می‌باشد. این بو، از بو های گل رز، گل یاس، عطر های چوبی و کرم بادام سوخته سود می‌برد که پخش رایحه و ماندگاری رایحه نیکی دارااست.
 
YVES ROCHER HOMME NATURE
 
 
ایوروشه هوم نیچر سبز رنگ مردانه، همانطور که از نامش پیداست، عطری برگرفته از طبیعت بوده و آکنده از گیاهان با طراوات و شاداب میباشد که احساس گام زدن در طبیعت را به شما می‌دهد. عطری ارزان که با نت شگفت انگیزی از نعناع و پاپیتال ابتدا میشود. این بو ۵۰ میل، باغلظت اسانس EAU DE TOILETTE، در مجموعه بویایی آروماتیک (AROMATIC) قرار داشته و در سال ۱۹۹۹ میلادی روانه بازار شد و از سابق ترین تولید ها تیم آرایشی و بهداشتی ایوروشه فرانسه می‌باشد.
 
این رایحه همان طور که گفتیم، بر پایجه عطر گیاهان معطر بوده و به همین خیال، آیتم نیکی برای روزهای گرم نصفه تخست سال بانوان میباشد. عطر اول این بو را ترنج و خیار تشکیل می‌دهد که بعداز مدتی با نعناع و میخک صد لبریز و پاپیتال جایگزین میشود. ادغام عطر اصلی را مریم گلی، خزه بلوط و چوب دمپایی تشکیل داده که پخش عطر و ماندگاری عطر خیر و خوبی از ان گزارش شده‌است.
 
YVES ROCHER EVIDENCE
 
 


:: برچسب‌ها: ‌‌‌عطر زنانه خوشبو ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

‌‌‌عطر زنانه خوشبو
از آنجایی که‌این ایام در بازار گونه های و اقسام مختلفی رایحه برای خانم ها عرضه می شود، تعیین رایحه مطلوب برای شخص متبوع پاره ای دشوار شده‌است. در‌حالتی که سرگردان گردیده اید که می بایست چه مدل عطر ای را تعیین فرمایید، یک کدام از راه‌حل های رفع خلل این میباشد که بو را از خانواده ای تعیین نمایید که با مختصات اخلاقی خانم متبوع مطابقت و همخوانی داشته باشد.

طولانی تر عطرهایی که برای خانم ها ایجاد میگردند را میتوانیم در ۶ مجموعه اصلی طبقه بندی کنیم. بوهای سرد، میوه ای، گلی، خوراکی، بو های شرقی و چوبی. در باطن هرمورد از این تیم های اصلی، یکسری ذیل تیم نیز می قدرت پیدا کرد، ولی این ذیل گروهها تفاوت چندانی با هم ندارند؛ به همین عامل بهتر میباشد که اشخاص مبتدی به همین ۶ تیم اصلی اکتفا کرده و خودشان را سرگرم زیرگروه ها نکنند.

عطرهای سرد

این قبیل عطرها معمولاً بوی تمیزی، جوانی، و انرژی می‌دهند. باطن مایه ی عطر ی این قبیل عطرها بوی اقیانوس ها را در ذهن زنده می نماید. در نام چنین عطرهایی اکثر زمان ها اسم “آب” ، “یخ” ، “باران” ، و یا این که “خنک” به عمل می رود و معمولاً در شیشه های آبی رنگ ساخت گردیده و باکس های بسته بندی آنان نیز به رنگ آبی رنگ گزینش می‌شوند. خانواده ی این قبیل عطرها اضافه برای خانم های فعال و ورزش دوست توصیه میشود. از مشهورترین گونه های این عطرها می شود به مورد ها تحت اشاره نمود:

Issey Miyake L’Eau de Issey

Bulgari Blu Notte

Marc Jacobs Rain

Giorgio Armani Acqua di Gio

Davidoff Cool Water

عطرهای میوه ای

بو ی این دسته عطرها در لطافت و انرژی یه خرده مشابه به بو ی عطرهای خنک میباشد با این تفاوت که قدری شیرینی نیز در آن حس می‌شود. داخل مایه ی اصلی این قبیل عطرها معمولاً حاوی ی بو ی مرکبات میباشد مانند لیمو، پرتقال، و گریپ فرود. اما بعضی از اشکال عطرهایی که در‌این مجموعه جای میگیرند بوی سیب، انگور، گیلاس، هلو، و تمشک می‌دهند. خانم هایی که‌این قبیل بوها را دوست دارا هستند معمولاً خوش میان و خوش مشرب بوده، و به راحتی می‌توانند با دیگرافراد رابطه برقرار نمایند. از پاراگراف دارای اسم و رسم ترین عطرهای میوه ای که‌این ایام از طرفدارهای متعددی برخوردار میباشند عبارتند از:

Fresh Sugar

Acqua di Parma Colonia,

L.A.M.B. by Gwen Stefani

Cartier Eau de Cartier

عطرهای گلی

خیلی شل میتوانید بوی این قبیل عطرها را تشخیص دهید. بوی یک یا این که دو گل در آن‌ها به راحتی قابل تشخیص میباشد. داخل مایه ی اصلی این گونه عطرها حاوی ی عطر ی گل های مختلفی نظیر: رز، یاسمن، یاس، و مریم میباشد. این قبیل عطرها یگانه خانم های احساسی با روحیه زنانه میباشد. اکثر زمان ها خانم ها نسبت بدین دسته عطرها عشق ی خاصی دارا‌هستند و می قدرت بیان کرد که‌این مجموعه از پاراگراف دوستداشتنی ترین عطرهای انتخابی به وسیله بانوان میباشد. از پاراگراف دارای شهرت ترین عطرهایی این مجموعه نیز میتوان به موردها ذیل اشاره نمود:

Dior J’Adore

Stella McCartney Stella

Yves Saint Laurent Baby Doll

Salvatore Ferragamo Incanto Charms

عطرهای خوراکی

این قبیل عطرها بوی مواد غذایی میدهند. این تیم نسبت به تیم های دیگر عمر کمتری داراست و جدید چندین سال میباشد که به بازار عرضه می گردد. باطن مایه ی اصلی بوی این عطرها، عطر ی شکلات و وانیل را در بر داراست. این قبیل عطرها معمولاً برای خانم های خونگرم، کریم و خانواده دوست توصیه میشود. چندین مثال از دوست داستنی ترین عطرهای خوراکی عبارتند از:

Aquolina Chocolovers

Thierry Mugler Angel

Britney Spears Fantasy

Comptoir Sud Pacifique Vanille Abricot

عطرهای شرقی

این قبیل عطرها دارنده بو ای گرم، تند و معطر می‌باشند. باطن مایه ی اصلی این عطرها بوی دارچین و عنبر می‌دهد. این قبیل عطرها معمولاً گزینه گزینش خانم هایی قرار میگیرند که در عین آسانی بسیار اصیل هستند، فریبنده و جالب می باشند، تصمیم به اکران دادن خویش دارا هستند و بدشان نمی آید که راءس اعتنا عده قرار بگیرند. از پاراگراف دارای اسم و رسم ترین عطرهایی که می اقتدار در‌این تیم جای اعطا کرد می شود به موردها ذیل اشاره نمود:


Yves Saint Laurent Opium

Guerlain Shalimar

Calvin Klein Obsession

عطرهای چوبی

این عطرها هم مانند عطرهای شرقی بوی تندی دارا‌هستند البته قدری ملایم خیس، دلپذیر تز و جاافتاده خیس میباشند. داخل مایه بوی این عطرها بو ی چوب، خزه، دمپایی، سدر، و نعناع را در بر دارااست. عطرهایی که درین تیم جای می‌گیرند می‌توانند اکثر وقت ها هم آیتم به کارگیری ی خانم ها قرار بگیرند و هم آقایون. خانم هایی که تصمیم به استعمال از عطرهای با بو ی چوب دارا‌هستند عموماً سرزنده، آزاد راه، و خاکی می‌باشند. از گزاره دوستداشتنی ترین عطرهای چوبی که اینک آیتم به کار گیری قرار می‌گیرد عبارتند از:

Gucci Rush

Fendi Palazzo

Miss Boucheron

 



:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

تعرف على الأسرار التالية للحصول على شعر جميل!

تناول السمك والحبوب الكاملة للحفاظ على شعرك قويًا وصحيًا. يمكن أن يساعدك أوميغا 3 من البروتين والدهون في شفاء شعرك.

  زراعة الشعر فی ایران

تناول السمك والحبوب للحصول على شعر صحي:

تناول السمك والحبوب الكاملة للحفاظ على شعرك قويًا وصحيًا. يمكن أن يساعدك أوميغا 3 من البروتين والدهون في شفاء شعرك. كما تساعد الخضروات والجزر. احترس من الوجبات الغذائية التي تؤدي إلى فقدان الوزن السريع ولا توفر العناصر الضرورية لجسمك ، مما يؤدي إلى ترقق أو حتى تساقط الشعر.

 

حافظ على شعرك لامعًا بغسله بماء فاتر:

يمكن أن يؤدي الماء الساخن جدًا إلى فقدان دهون الشعر الواقية ، مما يحافظ على نعومته ومرونته. بالطبع ، هذا لا يعني أنه يجب عليك غسل شعرك بالماء البارد ، ولكن استخدم الماء الفاتر بدلاً من ذلك. دلكي فروة رأسك بلطف أثناء غسل الشعر بالشامبو.

 

أصلحي نهايات شعرك بالبروتين:

إذا كنت تستخدم مكيفات الحرارة بانتظام لتصفيف شعرك أو الصبغة أو التبييض أو التجعيد ، فسوف تتلف الطبقة الواقية الخارجية من شعرك ، مما يؤدي إلى التجعد. في هذه الحالات ، من الضروري حماية منتجات الشعر التي تحتوي على البروتين الذي يخترق الشعر ويغلق بصيلات الشعر مؤقتًا. تبقى هذه المواد في الشعر حتى غسل الشعر بالشامبو التالي ، لذلك عليك استخدامها بانتظام.

 

اجعل شعرك يبدو أكثر امتلاءً:

قصة شعرك مرتبطة بجينتك وكذلك أسلوب تصفيف شعرك. السلالات ذات الشعر الأحمر لها شعر أكثر كثافة ، في حين أن الشقراوات لها شعر أنحف ولكن أكثر من الشعر. يمكنك استخدام مكيف في الحمام مع كمية محدودة من جذع الشعر ، ثم تجفيف جذور شعرك أولاً ، ثم لأعلى وأسفل رأسك لتجفيف شعرك أكثر قليلاً. أنت رقيق ، استخدم سخانات درجة حرارة منخفضة.

 

لا يمكن معالجة القشرة بالزيت:

القشرة ليست بالضرورة شكل من أشكال البشرة الجافة. والشعور الرئيسي بالذنب هو ملاحظة اضطراب الجلد في فروة رأسك وفرك الزيت على فروة الرأس سيجعله أسوأ. الشامبو العلاجي مفيد في هذه الحالات. اتركي الشامبو على فروة الرأس لمدة 5 دقائق ثم اغسليه جيدًا.

 

تجنبي مجففات الشعر الساخنة للغاية وذات الطاقة العالية:

وفقًا للتقارير ، مقارنةً بمجففات الشعر القوية ، تجفف الأنواع العادية أيضًا الشعر في نفس الوقت ، لذلك من الأفضل عدم استخدام الأنواع الساخنة والقوية جدًا.

 

تجنب استخدام الفرشاة كثيرًا:

يمكن أن يؤدي التنظيف المفرط إلى تساقط الشعر بشكل أكبر. يفقد معظم الناس 100-50 شعرة في اليوم. لمنع تساقط الشعر المفرط ، لا تمشط الشعر الرطب ، خاصة في الحمام.

 

استخدم الطرق التي تسبب أقل ضرر للشعر:

حاول ألا تربط شعرك أو تسحبه طوال الوقت. من الأفضل إبقاء شعرك مفتوحًا أثناء الراحة. إذا كنت تستخدم وصلات الشعر في كل مرة ، حافظ على شعرك خالي من الشعر وفتح لمدة 3 أشهر.

 

زيادة العناية بالشعر مع تقدمك في العمر:

مع تقدم الشعر في السن يصبح أضعف وأبطأ في النمو. إذا تضرر شعرك من خلال التلوين ، فساعد على إبقاء شعرك قصيرًا من خلال تقليمه بانتظام ، واستخدام أقل من الأصباغ والمواد الكيميائية الأخرى في الأعمار الأكبر سنًا.

 

ما يجب القيام به في الطقس الجاف مع الشعر المجعد:

تزداد الكهرباء في المناخات الجافة ، مما يؤدي إلى تجعدها خلال المواسم الباردة والجافة. في هذه الحالات ، يكون استخدام المنقي مفيدًا. يساعد استخدام الشامبو بدرجة حموضة متوازنة أيضًا على تحسين هذه الحالة.

 

خذ حمامًا قبل السباحة:

خذ حمامًا قبل الذهاب إلى المسبح لمنع تلف الكلور ، لأنه عندما يكون الشعر مشبعًا بالماء ، سيكون امتصاص المواد الكيميائية أقل. بعد السباحة ، استخدم الشامبو بدرجة حموضة متوازنة.

 

إذا كان لديك شعر تالف ، تجنب مجموعة متنوعة من طرق تصفيف الشعر:

جفف شعرك بمنشفة وتجنب كل الحرارة والمواد الكيميائية والأصباغ ، حتى يتمكن الشعر الجديد من استبدال الشعر التالف والحصول على شعر أكثر صحة.

 

راقب دائمًا تغيرات شعرك:

تعتبر التغيرات المفاجئة في الشعر مثل التقصف وفقدان الشعر المفرط علامات على مشاكل صحية. قد تتسبب بعض الأدوية في تساقط الشعر ، لذا احرص على زيارة طبيب أمراض جلدية إذا لاحظت تغيرات مفاجئة في شعرك.



:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

‌‌‌عطر زنانه خوشبو

۵. گونه های رایحه: وی فرشتحت‌ترین غلظت عطرمایه‌های روغنیرقیق‌ترین گونه بودارنده مقادیر فراتر آب به‌جای الکلتا ۲ ساعت ماندگاریوی فرش‌‌ها تحت‌ترین غلظت عطرمایه‌های روغنی را دارا هستند. به‌عبارتی تنها ۱ تا ۳ درصد ترکیبات‌شان دربردارنده عطرمایه‌های روغنی میباشد. به همین استدلال فوق‌العاده سبک‌اند و اثرشان در پهنا یکی از دو ساعت از دربین می‌رود. قیمت مناسب‌تری هم دارا‌هستند.
منتها جذاب میباشد بدانید که وی فرش برخلاف ادو کلن باوجود غلظت ذیل عطرمایه‌های روغنی درصد الکل بالایی ندارد. درواقع بیشترش از آب میباشد. یا این که بهتر بگوییم وی فرش‌ها چیزی مثل آب معطرند و استشمام‌شان شم تروتازگی به‌هم پا می آورد.
توده‌بندیجور بو غلظت عطرمایه روغنی ماندگاریپرفیوم ۲۰ تا ۳۰ درصد ۶ تا ۸ ساعتادو پرفیوم ۱۵ تا ۲۰ درصد ۴ تا ۵ ساعتادو تویلت ۵ تا ۱۵ درصد ۲ تا ۳ ساعتادو کلن ۲ تا ۴ درصد ۲ ساعتوی فرش۱ تا ۳ درصد ۲ ساعتهمانگونه که دیدید گونه های متعدد بو درواقع در ترازو غلظت عطرمایه‌های روغنی با هم گوناگون‌اند. هرچه غلظت عطرمایه‌های روغنی بیش تر باشد، بوی بو توانا‌خیس و ماندگارتر خواهد بود. این را هم بگوییم که درصدهای فوق در منابع متعدد اندکی بالاوپایین‌اند. البته معدل‌شان تفاوت چندانی با هم ندارد.
اما اعتنا داشته باشید که غلظت بالای عطرمایه‌های روغنی لزوما در معنای بو کیفیت بالا‌خیس وجود ندارد. یعنی پرفیوم‌ها هم با وجود دارابودن بالاترین غلظت عطرمایه‌های روغنی می توانند درجات کیفی و ارزش متفاوتی داشته باشند. کیفیت بو به عامل ها متعددی بستگی داراست. خویش کیفیت عطرمایه‌های روغنی مورداستفاده و روند ارتفاع رایحه هم بی‌تأثیر نیستند



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

و در عطرهای زنانه و مردانه به رنگ سبز تیره روایح تلخ و با کلاس چوب ها را استشمام خوا‌هیم کرد ، زنان و مردانی که عطرهایی به رنگ سبز تیره را گزینش مینمایند به طور کامل به گوشه و کنار خویش اشراف خواهند داشت

عطر زنانه خوشبو
‌‌
آنان آلرژی متعددی به آنچه می‌پوشند دارا‌هستند و‌ بعید به حیث می‌رسد جایی آن‌ها‌را در جامه های عادی ببینیم ، آنان مدام به خویش میرسند و حواسشان به خوش تیپی شان می باشد
‌‌‌‌
شاید بهتر میباشد یک زن را در جامه شبی فاخر و‌ سیاه رنگ و یک مرد را در کت و شلواری لاکچری و با فیس ای دورازشوخی تصور کرد

در معاش زنان ، رنگ قرمز رنگ مظهر زنانگی و اقتدار زنانه میباشد و رایحه قرمز قادر است تحت عنوان سلاح یک زن کارکشته در کنار وی قرار بگیرد
‌‌
البته در معاش مردان رنگ‌ قرمز‌رنگ علامت هیجان و جوانی میباشد و رایحه قرمز رنگ می تواند برای مردی که یک خودرو سوپر اسپرت را به یک خودرو گران قیمت ترجیح می دهد خیر صرفا مورد مطلوب بلکه مورد درست باشد
‌‌‌
به غیر از روایح چوبی ، چاشنی جاتی مانند فلفل ، جوز هندی ، زنجبیل و ‌... موادسازنده مستقل نشدنی ترکیبات عطرهای قرمز‌رنگ میباشند از این رو‌ روایح تلخ در بطری های قرمز‌رنگ عطرها چه برای زنان و چه برای مردان نقش آفرینی اصلی را بر عهده خواهند داشت
‌‌
طبق استانداردهای پباده سازی رایحه رنگ قرمز‌رنگ مات در عطرها نشان از وجود چوب ها و تلخی مفرط عطر و رنگ قرمز‌رنگ درخشان نشان دهنده ترکیبی از روایح شیرین گل ها در کنار روایح تلخ چاشنی ای میباشد
‌‌
به کار گیری از کفشهای پاشنه بلند قرمز یک زن نترس را میطلبد ، همان گونه که بستن کروات قرمز‌رنگ برای مردان ، صرفا تنی چند از زنان کفش پاشنه بلند قرمز رنگ را خواهند پوشید و صرفا تنی چند از مردان کروات قرمز رنگ را به رنگ های مردانه خیس در کنار کت و شلوار گران قیمتشان ترجیح خواهند بخشید
‌‌
در صورتی شما هم یک کدام از آنهایید به کار گیری از عطرهای قرمز به شما پیشنهاد می شود

رنگ مشکی تداعی گر وجود روایح تلخ و‌ سنگین در ترکیبات عطرها میباشد ، سوای جنسیت رایحه در عطرهای به رنگ مشکی مقادیر متعددی چوب ، چاشنی و گیاهان معطر بکار می‌روند
‌‌‌
در عطرهای زنانه سیاه رنگ این ادغام نافذ و جالب با گل ها ترکیب خواهد شد ، گل هایی نظیر ارکیده و یاس از عنصرها دائمی عطرهای زنانه به رنگ سیاه می باشند
‌‌
در عطرهای مردانه نیز چاشنی جات عنصر طلاق ناپذیر مخلوط بشمار می‌روند به همین علت عموم تصور می‌کنند که بیش تر عطرهای به رنگ سیاه خنک میباشند البته در واقعیت اینطور وجود ندارد



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 ارديبهشت 1399 | نظرات ()