نوشته شده توسط : علیپور

عطر زنانه خوشبو
مدام با این سوال مواج گردیده‌اید که بعداز پوشیدن خرقه، گزینش اکسسوری و کیف و کفش، حال می بایست سراغ کدام رایحه یا این که ادکلن بروید؟ کافی میباشد به آزمایش تحت جواب دهید تا کشف فرمائید که در هر ضیافت بایستی کدام بو و ادکلن را تعیین کرد!

 

آرایش و پیرایش ضیافت شما؟
الف. آرایش و پیرایش طبیعی، پوست روشن و پاره ای ریمل تعیین شما میباشد.

ب. پیرایش مد روز و مطلوب با فصل را گزینش و ولی بیشتراز هرچیز بر آرایش و پیرایش دیده‌ها تاکید کرده‌اید.

ج. یک آرایش و پیرایش کلاسیک دارید، لب‌های قرمز‌رنگ و پوست صافی که مدام روی مد میباشد.

د. یک آرایش و پیرایش تعجب آور دارید، با لب‌های درخشان و دیده‌های تیره!

مشاهده اسباب و اثاث پیرایش و تندرست

  اردمي

کدام کفش ضیافت؟


الف. کفش‌های بندی چرم با رنگ تیره را تعیین می کنید که در عین راحتی، یک استایل منحصربه شخص دارا‌هستند.

ب. بوت‌های بلند و جذبی را تعیین میکنید که در کت واک‌ها چشم‌اید.

ج. کفش پاشنه بلند جالب و دقیق تعیین شما میباشد.

د. پایانی جور کتانی با یک رنگ دیده‌گیر مثل قرمز رنگ و صورتی یا این که سپید! از آن کفش‌های کتانی یگانه مثل استن اسمیت یا این که کانورس.

مشاهده کفش‌های پاشنه بلند زنانه

 

گونه ناخن‌های شما؟
الف. ناخن‌های کوتاه، مانیکور گردیده، درخشان با لاک نسکافه‌ای یا این که رنگ‌های روزانه را ترجیح می‌دهید.

ب. نوع‌های هنرمندانه‌خیس را دوست دارید، به عنوان مثال ترجیح می‌دهید ناخن‌های شما طرح‌دار باشند.

ج. ناخن‌های کلاسیک را می‌پسندید، پس ممکن میباشد هر یکسری وقت یک توشه مانیکور نمایید، البته بی تردید مدام گزینش شما لاک قرمز‌رنگ یا این که لاک‌هایی با این تناژ رنگی میباشد.

د. به اندازه کافی وقت برای رسیدگی به ناخن‌ها ندارید، تنها هر یکسری وقت به آن ها نگاهی می‌اندازید و شاید لاک بزنید!

مشاهده لاک‌ها

 

 



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

خصوصیت های رایحه شنل کوکو دوشیزه

 عطر زنانه خوشبو

عطر اول این رایحه شیرین شرقی می‌باشد که رفته رفته به سوی رایح های سبک خیس و گرم خیس می رود. بویی که از این بو استشمام میگردد ترکیبای از پرتقال، یاسمن، رز، گریپ فروت، نعناع هندی، مشک و وتنیل میباشد. این رایحه را در هر موقعیتی می قدرت بهره مند شد و تمامی از آن خوششان می‌آید. هنگامی از آن استعمال میکنید همگی متوجه بوی خوش رایحه شما خواهند شد. بو دختر خانم شنل گرم و سبک میباشد و بو آن شیرین و گلی هست. یک توشه اسپری کردن آن برای کل روز کافی بوده و حدود 1سال دوام میاورد. شیشه آن بسیار خوشگل و شیک میباشد و در مهاجرت نیز می شود به راحتی از آن بهره برد.

 

 صورت شماره ۹

 

ادکلن کوکو شنل  دوشیزه اصل را چه‌طور از تقلبی آن تشخیص دهیم

ادکلن کوکو شنل زنانه گزینه پسند بانوان خوش ذوق وسلیقه و شیک پوش هست و بسیار پرطرفدار میباشد. هنگام خرید ادکلن کو کو شنل توجه نمائید که کالا اصلی را خریداری فرمایید و در دام اشخاص سود جو گرفتار نشوید. تشخیص ادکلن کوکو اصل فعالیت رنج وجود ندارد، مخصوصا برای افرادی که پیش از این از آن استعمال کرده اند. به توجه به مدل بسته بندی و نوشته های روی آن و شیشه رایحه می‌توانید به راحتی ادکلن کوکو شنل اصل را تشخیص دهید. باکس کوکو شنل دختر خانم سپید رنگ میباشد و برند ادکلن روی آن حک شده‌است اما مثال تقلبی آن رنگ سپید کدر یا این که متمایل به رنگ زرد داراست. عکس جعب و بطی رایحه را از وب سایت های دارای اعتبار در یافت نمائید و از روی آن تلاش نمایید اصل بودن کالا را تشخیص دهید. به باکس آن و محل قرار گیری نوشته ها اعتنا نمائید و مثال اصلی را تشخیص دهید.

 اردمي

به نادرست های املایی روی باکس های تقلبی توجه فرمائید کلمه و واژه CALICYLATE روی باکس تقلبی به غلط  SALICYLATE  مندرج میباشد. روی شیشه ادکلن کوکو شنل دختر خانم آرم کوکو شنل مثل دو سخن C در هم رفته به طور برعکس روی گلو شیشه با دو نوار طلایی رنگ موجود است. در نصیب انتهای شیشه توجه فرمایید که قوس زیر آن متقارن باشد. در رخ صاف نبودن شیشه و انواع در نوشته های روی باکس یا این که بی کیفیت بودن باکس و شیشه آن می شود به تقلبی بودن آن پی پیروزی.

 

صورت شماره ۱۰

 



:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

عطر زنانه خوشبو

یکی برندهای معروفی که عطرهای مختلفی با بو رایحه با بوی تمیزی بوی تن نوزادان ایجاد کرده، مارک Demeter میباشد. این مارک، به صورت کلی در ساخت عطرهای خیره کننده و غریب با بو‌های یگانه متخصص است. یک کدام از پرطرفدارترین عطرهای این مارک رایحه با بوی پودر نوباوه است
 
 
 
شرکت Demeter یک تولیدکننده بو در پنسیلوانیا ایالات متحده میباشد و عطرهایی با بو‌های طبیعی ایجاد مینماید. این شرکت تا به امروز بیش تر از ۲۰۰ بو با اسم‌های گوناگون ساخت نموده است. بنیان‌گذاران این مارک، کریستوفر برزیوس و کریستوفر گابل میباشند و شعار آنان در ساخت عطرهای مختص؛«زنده کردن خاطرات و باز پس گرفتن دوره» میباشد. این شرکت در کنار ساخت عطرهای یگانه، کلکسیون‌هایی برای محافظت از تن دربرگیرنده لوسیون‌ها، روغن‌های معطر، لایه‌بردارهای پوست و گونه های صابون خانگی و کرم نیز داراست.یک کدام از محصول ها این مارک که موردپسند نیز قرار گرفنه رایحه زنانه با بوی پودر طفل هست.
 
 
 
علت بو خوش بو بوی نوزاد برای اشخاص گوناگون چه چیزی است؟
 
 
 
یکی‌از عوارض خوشبویی تن نوزادان ترشح ماده‌ای شیمیایی میباشد، که از غدد عرق نوزاد ترشح می شود. البته فقط بوی خوش نوزاد وجود ندارد، که سایرین را عاشق خویش می کند. جثه مینیاتوری، چشمان درشت و پوست قابل انعطاف و لطیف وی منجر میگردد تا همگی شیفته این فرشته کوچک شوند.
 
 
 
عامل دیگر خوب بودن بوی نوزادان میتواند متابولیسم دستگاه گوارش آنها باشد. چون این بوی دلپذیر بعد از چندین هفته از فی مابین می‌رود و ممکن میباشد عامل آن تغییر و تحول منشا و دسته تغذیه از جفت به شیر مامان باشد.
 
 
 
استدلال سوم بو خوش تن نوزادان، میتواند به خیال چربی سپید رنگی باشد، که در حین به دنیا آمدن سراسر تن نوزاد را پوشانده میباشد. اگرچه بعداز وضع حمل نوپا را استحمام و منزه می‌کنند ولی این بو میتواند تا مدتی روی تن نوزاد باقی بماند. اهمیت ندارد عامل این بوی خوش از کجاست. زمینه مهم این میباشد، که‌این رایحه ما‌را شیفته نوزادان می کند.


:: برچسب‌ها: عطر زنانه خوشبو ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور
مغز بشر از روش حواس پنج‌گانه، همیشه در درحال حاضر پردازش و باز نگری اطراف حریم میباشد و معمولا داده‌های نتایج از این پردازش، سبب سود‌گیری از اطراف و اشخاص پیرامونمان می شود. یکی همین حواس، احساس بویایی میباشد که نقش مهمی در تصور ما از اطرافمان داراست، برای مثال زمانی در گرمای فصل‌تابستان با صلح ملاقات میکنیم که از رایحه خنکی به کار گیری کرده، شم متانت و خنکای دریا در ذهن ما تداعی می شود. از آنجایی که ممکن میباشد طی روز در مسیرهای متفاوتی تردد کنیم و نتوانیم بو خودمان را همراهمان داشته باشیم، همپا داشتن یک بو کوچک که بتوانیم در جیب کت یا این که شلوار در اختیار بگذاریم و وزن متعددی هم نداشته باشد تجربه‌ی خوشایندی میباشد. .
 
خصوصیات کلی
حجم
22 میلی‌لیتر
میهن مبدا مارک
کشور ایران
بها: 32,300 تومان
تصاویر بیش تر و خرید
 
10 بو جیبی ژک ساف گونه Black Jasmine Exquisite حجم 20 میلی لیتر مطلوب برای بانوان
 
 
خصوصیات کلی
حجم
20 میلی‌لیتر
مرز و بوم مبدا مارک
جمهوری اسلامی ایران
ارزش: 23,000 تومان
تصاویر اضافه و خرید
 
11 بو جیبی زنانه ژک ساف جور Night Wish حجم 20 میلی لیتر
 
یکی‌از عطرهای جیبی که فروش و محبوبیت بالایی هم دارااست فرآورده مارک اهل ایران «ژک ساف» (Jacsaf) میباشد. این ادو پرفیوم زنانه «نایت ویش» (Night Wish) اسم دارااست. نایت ویش حجمی 20 میلی‌لیتری دارااست و برای به کار گیری‌های دم‌دستی و روزمره بسیار مطلوب میباشد. این رایحه بوی شیرین و گرمی داراست و برای استعمال در فصول فصل پاییز و فصل زمستان سفارش می گردد.
 
خصوصیات کلی
حجم
20 میلی‌لیتر
مرزو بوم مبدا مارک
کشور ایران
ارزش: 27,000 تومان
تصاویر اضافه و خرید
 
12 ادکلن جیبی مردانه نایس گونه Dunhill حجم 30 میلی لیتر
 
 
رایحه جیبی Dunhill Desire Blue گابی ین عطری میباشد مردانه و خنک که با برنامه ای خوشگل به رنگ آبی‌رنگ که برگرفته از رنگ دریا هست در ظرفهای 45 میلی تولیده و ارایه می‌شود. خنکی این عطر می‌تواند انتخابی قابل قبولی برای فصول فصل‌تابستان شما باشد. کمپانی گابی ین این بو را برای آقایانی که دوستدار شیک بودن و جذابیت فراوان می‌باشند توصیه می‌نماید. به محض او‌لین اسپری نت آغازی با مخلوط ترنج، لاله مردابی، نارنگی ماندارین، سرخالو از روش میرسد و تازگی، شعف خاصی را به شما کادو می بخشدف با سپری شد مقطع دوره اندکی نت میانی جای نت آغازی را میگیرد این نت از اقاقیای برزیلی، آب دریا، پرتقال درست شده میباشد و شم حضور در اقیانوس را به شما منقل می نماید در انتها نت نهایی جا نشین نت میانی می‌شود این نت با مخلوط دل نشین دانه تونکا، لوبان، مشک، کهربا خودبا‌وری و تمرکز بالای به همدم دارااست.
 
ویژگی ها کلی
حجم
30 میلی‌لیتر
مرز و بوم مبدا مارک
کشور ایران
ارزش: 18,000 تومان
تصاویر بیش تر و خرید
 
13 بو جیبی مردانه اسکلاره جور Bleu d chn حجم 35 میلی لیتر
 
 
بو مردانه بلو د چنل یک رایحه معطر چوبی و تازه برای مردان جنگ طلب و مخالف با یکنواختی و روزانه گی که رضایت آن‌ها‌را جلب نماید. این رایحه تحریک کننده، مخلوطی از مرکبات و چوب میباشد که شم رهایی به بشر می‌دهد و این ادکلن خنک، زلال و عمیقا جذب کننده است. ادکلن بلو د چنل منحصربه‌فرد دارنده ماندگاری بالا و با بو ای دل انگیز میباشد که از اساس بوی ادکلن پر بازدید BLUE DE CHANEL گرفته شده‌است. این ادکلن با بو ی خنک و ملایم خویش مطلوب برای ضیافت ها و مجالس میباشد.
 
خصوصیات کلی
حجم
35 میلی‌لیتر
مرز و بوم مبدا مارک
جمهوری اسلامی ایران
بها: 26,000 تومان
تصاویر بیش تر و خرید
 
14 بو جیبی مردانه ژک ساف گونه Polar Bleu حجم 22 میلی لیتر
 
خرید بو با ماندگاری طولانی: احتمالا برای شما هم اتفاق افتاده که بعضی وقتها بو بی کیفیتی را خریداری میکنید و پس از به کارگیری متوجه میشوید که به هیچ عنوان ماندگاری ندارد. همت نمائید عطری خریداری نمائید که روغن آن اضافه از آب و الکل مو جود در آن باشد، این سیرتکامل عطرها ماندگارترند.
به جنسیت دقت فرمایید: خانم ها معمولا به سراغ خرید عطرهای خنک و ملایم می‌روند و کمتر بانویی موجود است که به خرید عطرهای تلخ رغبت داشته باشد. بالعکس آقایان ببشتر در‌پی عطرهای تلخ و خنک می باشند، زیرا این بوها جذابیت آن‌ها را چندین برابر میکند.
به سلامت بودن شیشه توجه فرمایید: هنگام خرید رایحه جیبی مطلقا به تندرست بودن شیشه بو توجه نمائید. زیرا در فیس شکسته بودن آن یا این که جراحت دیدنش، تمام بو داخل شیشه، درون کیف یا این که جیب شما می ریزد.
با اعتنا به نکاتی که گفته شد، می‌توانید بو جیبی متبوع خویش را خریداری کنید. ما برای سهولت عمل شما، لیستی از ۱۵ مثال بو جیبی ارزان، کیفیت بالا و پرفروش جان دار در بازار را گردآوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا این که زدن دکمه ی پایین هر مورد، داده ها بیشتری از هر کالا را اخذ فرمائید.
 
1 بو جیبی زنانه اسمارت کالکشن جور Versace حجم 20 میلی لیتر
 
 
مارک اسمارت زیر مدرک لیسانس کمپانی اسمارت فرانسه به ایجاد رایحه های جیبی با بو های دوستداشتنی مارک های بر خیس عالم می‌پردازد. رایحه Versace عطری میباشد ملایم و شیرین. وقتیVersace را روی پوست و محل نبض یا این که لباستان اسپری نمائید، با گاز متوجه بوی میوه‌ی یوزو، انار و نت‌های آبی‌رنگ خواهید شد. این ادغام شیرین و خنک، هیجان و شعف درونی و عمیقی را در شما ساخت میکند.
 
ویژگی ها کلی
حجم
20 میلی‌لیتر
سرزمین مبدا مارک
فرانسه
ارزش: 18,200 15,990 تومان
تصاویر بیش تر و خرید


:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

عطر زنانه خوشبو
راهنمای خرید تستر رایحه (ادکلن) اصل و اورجینال
این ایام که بیش تر به جهت قیمت ارزان تسترهای اورجینال، فروش تستر رایحه و ادکلن رایج گردیده، و با اعتنا به اینکه بعضی اشخاص سود جو نیز از بی اطلاعی مشتریان سوء استعمال کرده و ادکلنهای لبریز گردیده یا این که شارژ گردیده، یا این که تستر های تقلبی و غیر اصلی را به قیمتهای بسیار بالا به اسم تستر اصل و اورجینال به مشتریان می‌فروشند. (که ولی این مورد غالبا در بستر این شبکه های عمومی رایج گردیده به‌این علت که معمولا از این طرز قابل پیگیری نیستند)، تصمیم گرفتیم نوشته‌ی‌علمی ای دراین مورد تنظیم نموده تا یوزرها مارسلا با داده ها جامع تری در زمینه‌ی تستر های رایحه و ادکلن، تعیین ظریف تری در خریدشون داشته باشند.

تستر بو چه است؟
در صدر می بایست معلوم کنیم که در اصل تستر رایحه چه چیزی است و چرا بوسیله برندهای اورجینال خالق ی رایحه به بازار عرضه میشه؟

کمپانی هایی که در صنعت بو سازی عمل میکنند، وقتی که قصد فروش عمده رایحه های خویش را دارا‌هستند به صورت معمول به ازای فروش تعداد مشخصی از یک جور رایحه، ۱عدد تستر اصلی به عبارتی رایحه رو به خریدار ارائه میدن (معمولا به ازای هر ۱۲ عدد یک تستر)، که در واقعیت این تستر برای آزمایش دکان ها برای مشتری تنظیم گردیده و انگیزه موسسه ها سازنده از ارائه کردن بدون‌پول تستر آن میباشد که فروشنده بو سوای مفتوح کردن باکس رایحه اصلی، به مشتریان خویش این قابلیت و امکان را بدهد که بو را آزمایش نمایند و خیر برای فروش. به همین علت معمولا بر روی باکس و شیشه تسترهای اصلی گزاره پایین بصورت خوانا دیده میشود تا از فروش آن خودداری شود :

Tester-Not for Sale

می بایست به‌این نکته اعتنا داشت که نسبتاً کلیه تسترها دارنده باکس مقوایی سپید یا این که باکس کارتنی قهوه ای رنگ یا این که سپید رنگ میباشند و هیچ تستری سوای باکس ارایه نمی شود.
ادغام تسترهای اصلی بو هیچ تفاوتی با مخلوط عطرهای اورجینال ندارد و کلیه مواقعی که در تولید بو اورجینال به فعالیت رفته میباشد تماما در ایجاد تسترها نیز به فعالیت می‌رود و صرفا تفاوت این دو، در صورت قانونی بسته بندی بو میباشد. همینطور، تسترها معمولا صرفا در یک سایز ایجاد می شوند برخلاف بو اصلی که معمولا در سایزهای متفاوت ساخت می شود.

تفاوت بو اصل با تستر اورجینال بو در چه چیزی است؟
همان گونه که گفته شد، علت ایجاد و عرضه تستر های اورجینال به وسیله شرکت ها آفریننده رایحه تنها برای آزمایش کردن میباشد خیر چیز دیگر . . . ولی از روش سمپل های رایحه نیز این قابلیت و امکان آماده میباشد پس نکته ای که موجود هست این میباشد که تستر ها نیاز به زیبایی در برنامه کودک و سلفون و . . . نخواهند داشت . انگیزه تنها آزمایش کردن می‌باشد . به خیال همین میباشد که تستر ها اکثرا با باکس های بسیار عادی و فارغ از سلفون و درب بطری و در چاپ غیر تجاری مشاهده می گردند و به همین برهان میباشد که تستر های اورجینال ارزش کمتری نسبت به عطرهای با باکس اصلی دارا هستند.

 اردمی

ولی نکته اصلی این میباشد که حقیقتا تستر اصل و فارغ از خلل باشد . چیزی که هم برای خویش عطرها و هم برای تستر ها در ایران شدیدا نقص‌ ساز شده‌است، تقلبی بودن آن هاست.

آیا تستر تقلبی موجود است؟ و تفاوت تستر اصل با مثال تقلبی را چه گونه میتوان فهمید؟
در پاسخ بدین سوال می بایست بگوییم که آری! اکنون کشورهای ترکیه و امارات مبادرت به ایجاد تسترهای های نسخه برداری نموده اند که تشخیص تقلبی بودن آن حتی برای اشخاص کارشناس هم بسیار دشوار میباشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

 عطر زنانه خوشبو

باطن مایه عطر این قبیل عطرها بوی اقیانوس ها را در ذهن زنده میکند. در نام چنین عطرهایی اکثر اوقات اسم \"آب \" ، \"یخ \" ، \"باران \" ، و یا این که \"خنک \" به عمل می رود و معمولاً در شیشه های آبی رنگ ساخت گردیده و باکس های بسته بندی آنان نیز به رنگ آبی رنگ تعیین می‌شوند. خانواده این قبیل عطرها طولانی تر برای خانم های فعال و ورزش دوست توصیه می شود.عطرهای میوه ایبو این مدل عطرها در لطافت و انرژی یه خرده مشابه به عطر عطرهای خنک میباشد با این تفاوت که قدری شیرینی نیز در آن شم می‌شود. باطن مایه اصلی این قبیل عطرها معمولاً حاوی بو مرکبات میباشد مانند لیمو، پرتقال و گریپ فروت. ولی بعضی از گونه های عطرهایی که درین مجموعه جای می‌گیرند بوی سیب، انگور، گیلاس، هلو، و تمشک می‌دهند. خانم هایی که‌این قبیل بوها را دوست دارا‌هستند معمولاً خوش فی مابین و خوش مشرب بوده، و به راحتی می‌توانند با دیگرافراد رابطه برقرار نمایند.عطرهای گلیخیلی شل میتوانید بوی این قبیل عطرها را تشخیص دهید. بوی یک یا این که دو گل در آنان به راحتی قابل تشخیص میباشد. باطن مایه اصلی این مدل عطرها حاوی عطر گل های مختلفی نظیر: رز، یاسمن، یاس، و مریم میباشد. این قبیل عطرها خاص خانم های احساساتی با روحیه زنانه میباشد. اکثر اوقات خانم ها نسبت بدین مدل عطرها عشق خاصی دارا هستند و می قدرت اعلام‌کرد که‌این تیم از پاراگراف دوست داستنی ترین عطرهای انتخابی به وسیله بانوان میباشد.عطرهای خوراکیاین قبیل عطرها بوی مواد غذایی می‌دهند. این مجموعه نسبت به تیم های دیگر عمر کمتری دارااست و جدید یک‌سری سال میباشد که به بازار عرضه میشود. داخل مایه اصلی بوی این عطرها، بو شکلات و وانیل را در بر دارااست. این قبیل عطرها معمولاً برای خانم های خونگرم، کریم و خانواده دوست پیشنهاد میشود.عطرهای شرقیاین قبیل عطرها دارنده عطر ای گرم، تند و معطر می‌باشند. داخل مایه ی اصلی این عطرها بوی دارچین و عنبر می‌دهد. این قبیل عطرها معمولاً آیتم گزینش خانم هایی قرار می‌گیرند که در عین آسانی بسیار اصیل میباشند، فریبنده و جالب می‌باشند، قصد به اکران دادن خویش دارا‌هستند و بدشان نمی آید که راس اعتنا توده قرار بگیرند.عطرهای چوبیاین عطرها هم مانند عطرهای شرقی بوی تندی دارا‌هستند ولی قدری ملایم خیس، دلپذیر تز و جاافتاده خیس می باشند. داخل مایه بوی این عطرها عطر چوب، خزه، کفش تابستانی، سدر، و نعناع را در بر دارااست



:: برچسب‌ها: عطر زنانه خوشبو ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

 تولید کجاست؟

رایحه‌های مارک دارای اعتبار و اصلی در چین و تایلند ساخت نمی شوند. زیرا درباره با رایحه و ایجاد آن، چیزی تحت عنوان ذیل مدرک کارشناسی یا این که جواز ایجاد نیست. مثلا، بو‌های فرانسوی در خویش مرزوبوم فرانسه ایجاد میشوند. به این ترتیب، دقت به بارکد میهن ایجاد‌کننده، که معمولاً دو رقم اولیه بارکد میباشد، ضروری میباشد. در اینجا به چندین مثال‌ی آن اشاره میکنیم:

 

بارکد رایحه‌های ساخت گردیده در فرانسه: 30-37

بارکد رایحه‌های ایجاد گردیده در ایتالیا:‌ 80-83

بارکد بو‌های ساخت گردیده در آلمان: 400-440

بارکد بو‌های ایجاد گردیده در بریتانیا: 50

بارکد رایحه‌های ساخت گردیده در اسپانیا: 84

بارکد رایحه‌های ایجاد گردیده در ایالات متحده: 00-09

 

 

  بو را حرکت دهید

محتوای باطن شیشه در شرایطی که قابل رؤیت باشد و شیشه رنگی نباشد، می توانید با حرکت دادن و دیدن حباب‌های ساخت گردیده رایحه اصلی را از تقلبی تشخیص دهید. در بو‌های اصلی حباب‌ها طی 10 تا 15 ثانیه ناپدید می شوند، در حالی که در بو‌های تقلبی نسبتاًً فورا از میان میروند.

 

  ارزش را مقایسه نمائید

گرچه ارزش گران، مدام نشان‌دهنده‌ی کیفیت وجود ندارد، البته ارزش بسیار ارزان یک اسم تجاری دارای اعتبار، احتمالاً به شما میگوید که‌این کالا تقلبی میباشد. برعکس، ارزش بالای یک جنس نیز، ضمانت‌کننده‌ی اصل بودن آن وجود ندارد. با این‌ درحال حاضر اعتنا به ارزش‌ها و اطلاع از ارزش ظریف رایحه به شما یاری می نماید گزینش صحیح‌تری داشته باشید.

 عطر زنانه خوشبو

 رایحه‌های اصلی به یاد ماندنی‌ترند

یکی‌از عواملی که نشان می دهد عطری اصل میباشد یا این که تقلبی، ماندگاری آن میباشد. شاید بو تقلبی بویی بسیار مشابه یک بو اصلی داشته باشد، البته رایحه اصلی ماندگاری بهتری دارا هستند. ماندگاری به‌این مفهوم که بعداز گشوده شدن درب بو، کالا بتواند رایحه و کیفیت خویش را از 6 تا 18 ماه نگهداری نماید. بو‌های تقلبی معمولاً کیفیت خویش را در وقتی کوتاه‌خیس، از چندین هفته یا این که یک سری ماه از دست میدهند.

 

آزمایش نمائید و بعد از آن خرید نمایید

برای خرید رایحه و ادکلن شتاب نکنید. رایحه‌های تقلبی به جهت‌ ترکیبات ارزان‌ارزش شیمیایی، تولید آلرژی می کنند و عکس العمل‌زا می‌باشند. به همین برهان، می توانید پیش از خرید آن ها را آزمایش فرمائید و در چهره بروز آلرژی از خرید آن‌ پرهیز کنید. آزمایش رایحه همینطور به شما امداد می نماید تا ماندگاری بوی آن را نیز آزمون نمائید و بدانید که یکسری ساعت می تواند بوی خویش را محافظت نماید. اما می دانید که رایحه‌ها بر طبق درصد اسانس و ماندگاری با یکدیگر مختلف میباشند و پرفیوم‌ها با 5 تا 7 ساعت طولانی‌ترین ماندگاری را دارا هستند. به این ترتیب، انتظار ماندگاری تعدادی روزه از یک رایحه بیهوده میباشد و نباید ترازو شما در تشخیص بو تقلبی و اصلی باشد.

 

فراموش نکنید که گزینش رایحه، مستقیماً در تجربیات روزمره‌ی شما مؤثر خواهد بود. براین اساس، وقتی که می خواهید برای خرید عطری هزینه فرمائید، با اعتنا به مورد ها بیان شده، همت نمائید شایسته ترین تعیین را داشته باشید



:: برچسب‌ها: عطر زنانه خوشبو ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور
اُسمُتک مطرح ترین بایگانی بو در دنیاست. این خزانه داده ها و انستیتوی پژوهشی بنا شده در ورسای تاریخچه عطرسازی را دنبال می نماید و دو راس کنفرانس در نیویورک و پاریس جزو ذیل مجموعهء آن میباشند. اسم آن مشتق از کلمه و واژه یونانی اُسم بمعنی بو میباشد و بنیانگزاران آن ژان کرلیو  Jean Kerleoو دیگر استادان رایحه سازی زیرا ژان کلود النا Jean Claude Ellena و گی رابرت  Guy Robertدر سال 1990 اسمتک را بهره‌برداری کردند تا مسئولیت در میان المللی تثبیت، برابر با اصل بودن، محافظت، مستند سازی، مثال برداری و ایجاد دوباره هزاران رایحه که طی سالهای ساخت گردیده اند را بعهده گیرند.
تعداد بیشماری از شاهکارهای نادر عطری که دیگر ایجاد نمی‌شوند در‌این خزانه اطلاعاتی مثال برداری گردیده اند از گزاره François Coty’s Chypre (Coty), Paul Parquet’s Fougère Royale (Houbigant) and Aimé Guerlain\'s Jicky (Guerlain)
 
همینطور تعداد بیشماری عطریات که به پیشنهاد افراد پر رنگَ مورخ زیرا ملکه الیزابت لهستان، ناپلئون و بخش اعظمی دیگر در بایگانی این شرکت محفوظ میباشد. سر گروهی این موسسه از سال 2008 بعهدهء پاتریشیا دونیکلای میباشد.
 
Paul Parquet\'s Fougère Royale (Houbigant) – 1884
 
بیش تر از 3000 عطر ازعطرهای سابق و اکنون دراین تیم زیر موقعیت یگانه و در اختیار گرفتن مرتبه حرارت حفظ میگردند. بعنوان یک منشاء رسمی برای آرشیوعطریات یک مثال از هر رایحه تازه بدین راءس فرستاده میشود. این سازمان همینطور کتابخانه مبداء عظیمی برای مثال عطرها و منابع گیاهان معطر هم طبیعی و هم صنعتی و فرمول ها و کتابهای مربوطه را در خویش جای داده میباشد.
 
از کلکسیون منحصربه‌فرد بفرد این سازمان میتوان به عطریات آنتیک مرتبط با زمان پارت ها مانند رایحه سلطنتی فرمانروا پارتیان  که پلینی، فیلسوف و طبیعیدان روم قبلی از ولادت به آن اشاره کرده بود، اسم موفقیت. و دیگر تولیدها عطری زیرا ادوتوالت تولیدی قرنها وسطایی مانند اُدولا رن مجارستان ملکهَ لهستان و پودرهای ساخنه گردیده در قرن 18. EAU DE LA REINE DE HONGRIE
 
 کلکسیون قرن 19 این موسسه نیز بسیار شایان توجه میباشد به عنوان مثال
 
 Farina, Guerlain, Houbigant, Lubin, F. Millot, L. T. Piver and Roger & Gallet
 
یکی‌از آنان مثال ادکلنی میباشد که برای ناپلئون تشکیل شده بود و در هنگام تبیعیدش در سنت هلن در سال 1815 برایش ارسال شد.


:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور


نکاتی برای گزینش و خرید بو مطلوب :
شاید برای شما هم این رخداد اتفاق افتاده باشد که بعد از خرید رایحه متوجه بشوید که دقیقا آن چیزی که می خواستید را به دست نیاورده اید و از عطر و ماندگاری بو خویش راضی نباشید. البته نکاتی موجود هست که با پی بردن و رعایت آن بعد از خرید پشیمان نشوید.
مارک رایحه
می بایست بدانید که مارک ادله بر خوشبو بودن بو نیست. شرکتهای تولید رایحه سالانه عطرهای مختلفی را وارد بازار می‌کنند. به این دلیل‌که بایستی پاسخی برای تمام ذوق های گوناگون داشته باشند تا همگی از آنان راضی باشند و این استدلال که پر اسم و رسم می باشند استدلال بر آن نمیباشد که رایحه های خوشبو و مطلوب سبک شما داشته باشند.

عطر زنانه خوشبو
شکیبایی داشته باشید
در هنگام خرید رایحه شتاب به خرج ندهید چون که تمام عطرها دارنده سه نت می‌باشند و هرمورد از این نت ها بوی متفاوتی داراست. بوی او‌لین که به مشامتان میرسد نت اول میباشد بعد بعداز تعدادی نت میانی که بوی اصلی رایحه میباشد پخش خواهد شد و در غایت نت نهایی بو میباشد که پخش خواهد شد. پس وقتی که به خرید بو به مغازه ها مراجعه میکنید برای آزمایش بو چندین لحظه عصر بدهید تا نت میانی به مشام شما رسد و تعیین ظریف تری داشته باشید.
بیش تر از حد آزمایش نکنید
تا بحال اتفاق افتاده میباشد که هر چه طولانی تر به شما رایحه معرفی می‌شود گزینش دشوار خیس میشود. چون که با بوییدن یک سری بو مشمام شما به جهت تحریکات متواتر در گیر یک ضعف موقت در تشخیص می‌گردد و قدرتمند به تشخیص همه بو ها نخواهید بود. پس بهتر میباشد که بعداز بوییدن سه عدد چهار رایحه تعیین خویش را انجام هید.
ماندگاری بو
برای اینکه بتوانید ماندگاری عطری که قصد خرید آن را دارید آزمایش فرمائید می بایست که بعداز آزمایش رایحه از دکان بیرون گردیده وقت تلف فرمایید تا متوجه بشوید که همچنان ماندگاری دارااست یا این که نه. این نکته را هم بدانید که اگرکه توقع ماندگاری بیشتری از بو دارید بهتر میباشد بدانید رایحه های پرفیوم با درصد مخلوط 20-30 درصد ماندگاری بسیار بالایی دارا‌هستند.

اردمی
بو را در کجای تن آزمایش کنیم

همان گونه که احتمالا می‌دانید رایحه را به هرقسمتی از تن نمی زنند بلکه در نقاطی که دارنده نبض میباشد آزمایش می‌شود مانند روی مچ پشت گوش و روی گردن. اگر‌که پوست شما هم مرطوب بوده و کم آب نباشد پخش رایحه بیش تر خواهد شد. وقتی که بوی بو با بوی تن شما ادغام میگردد بوی متفاوتی پخش خواهد شد. مچ دست ها را به هم نماليد. زیرا گرمايي که ايجاد مي شود بو را از بين مي موفقیت.

بو فاسد

در آغاز بایستی بدانید که بو های عمری در میان 5 تا 15 سال دارا‌هستند و اگر‌که مورخ انقضای آن به انتها رسیده و فاسد شود تماما مشخص و معلوم خواهد بود. عطرهای فاسد دو رنگ مي شود و روي عطرها لايه ای از روغن نقش مي بندد.

از دکان های دارای اعتبار خرید نمائید

 



:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

عطر ثانویه (MIDDLE NOTE): عطر ثانویه وقتی که عطر ابتدایی از بین می‌رود آشکار میگردد. بو ثانوی بدنه اصلی رایحه را تشکیل میدهد و بعنوان ملایم کننده بوی تند اول بکار می‌رود. بو این مرحله چیزی حدود ۳۰ دقیقه تا ۵ ساعت بعداز به کار گیری بو شم می گردد.

عطر زنانه خوشبو

بو آخرین (BASE NOTE): عطر نهایی رایحه وقتی که عطر اساس و ثانویه از فی مابین میروند، آشکار میشود. ترکیبات این مجموعه معمولا اثبات کننده میباشند. عطر این مرحله گذشته از ۳۰ دقیقه از به کارگیری رایحه شم نخواهد شد و به عبارتی بویی میباشد که در غایت برای شما از بو میماند. این عطر ۲ تا بیشتراز ۸ ساعت ماندگاری دارااست.
رایحه‌ها روی تن‌های گوناگون، تاثیرات متفاوتی را بر جای خواهند گذاشت. این که عطری روی تن دور‌وبری ها تان بوی خیر دارااست، برهان بر این وجود ندارد که روی تن شما هم به عبارتی تاثیر را میگذارد؛ براین اساس بهتر میباشد که هنگام خرید رایحه، خودتان آن را آزمایش نمائید.
رایحه‌ها را کجا نگه داریم؟مکانی که عطرتان را در آنجا محافظت میکنید، می تواند روی بوی آن تاثیر متعددی بگذارد، براین اساس می بایست در باب جای مراقبت آن احتیاط لازم را به خرج دهید. برای مثال مراقبت بو در مکان‌هایی که تغییر تحول ناگهانی دما دارا‌هستند، میتواند آن را به‌سرعت تجزیه نماید. نوروروشنایی خورشید نیز همین تاثیر را می گذارد؛ براین اساس از قرار دادن شیشه عطرتان در مکان‌هایی با دمای متغیر و در مقابل نوروفروغ بی واسطه خورشید، دوری کنید.
چنانچه میخواهید که عطرتان دوام بالایی داشته باشد، آن را در مکانی سرد، کم آب و بدون‌نور قرار دهید، مثلا گنجه خرقه هایتان می تواند مکان قابل قبولی برای این عمل باشد.
چه مقدار از بو استعمال کنیم؟بعد از این که رایحه گزینه عشق خویش را پیدا کردید، بایستی شیوه به کارگیری صحیح از آن را بدانید. بعضا‌ها در مصرف رایحه صرفه جویی می کنند و صرفا به یک اسپری راضی میگردند، در حالی که‌این مقدار آنقدر معدود میباشد که هیچکس متوجه آن نخواهد شد. افراط در‌این فعالیت هم صحیح وجود ندارد، چون ممکن میباشد که بو شدید عطرتان، توی سلیقه سایر افراد بزند، به همین ادله بایستی مقدار صحیح به کارگیری از آن را بدانید.
در واقع واحد سنجش به کارگیری از آن به مدل عطرتان بستگی داراست، مثلا برای بو‌های سبک می بایست مقدار بیشتری (حدود ۴ تا ۶ اسپری) نسبت به بو‌های سنگین و تند (۲ تا ۳ اسپری)، مصرف نمود.طر تمام روز یاروهمدم شما باشد.

اردمی

*ادکلن ها: که برای مردان به کار گیری میشود صرفا حدود ۲ تا ۴ درصد روغن دارا هستند که ماندگاری شان تا ۲ ساعت میباشد.
به چه شکل یک رایحه خوب گزینش کنیم؟در‌صورتی‌که میخواهید که با رایحه خویش دیگر افراد را پایین تاثیر قرار دهید، بایستی چگونگی گزینش یک رایحه خوب را نیز بدانید. برای این مراد، رایحه را از مسافت روی سمپل‌های کاغذی اسپری فرمائید و بعداز یک سری ثانیه آن را عطر فرمایید و مشاهده کنید کدامیک با ذوق وسلیقه شما اضافه دسته در میاید. صرفا پیشین از گزینش یادتان باشد که رایحه‌های خنک برای روز‌های گرم فصل بهار و فصل تابستان و رایحه‌های گرم و تند برای روز‌های سرد فصل پاییز و فصل زمستان مطلوب است.
در شرایطی‌که می خواهید در خصوص ماندگاری رایحه اطمینان یابید، آن را به مچ دست تان بزنید و بگذارید تا یک روز بی نقص روی دست تان بماند. ازآنجاکه پوست هر شخصی با دیگری فرق دارااست، از ادغام بو با روغن‌های طبیعی پوست نیز واکنش‌های متفاوتی نشان می دهد. به همین استدلال، با زدن بو روی مچ دست تان، خیر صرفا ماندگاری بو را بلکه بو آن را روی پوست تن تان بهتر تشخیص می‌دهید.
سابقا در مطلبی به معرفی “چه‌طور بو مطلوب بخریم؟” پرداختیم که سفارش می‌کنیم از روش این لینک و پیوند آن را مطالعه بفرمایید
هر عطری مشتمل بر ۳ ادغام متعدد میباشد:بو مبنا (TOP NOTE): بو شالوده، عطر‌ای میباشد که بعد از یک‌سری دقیقه از استفاده بو شم میگردد. بو نخستین به عبارتی شم نخستین از بوی رایحه هست، به همین خیال و خاطر در فروش رایحه تاثیر بسزایی دارااست. ترکیباتی که در‌این مرحله دخیل می‌باشند بوی تند و جدید‌ای داشته و شدیدا فراروگریز می باشند و تخت گاز تبخیر میگردند. زمان عصر ماندگاری این رایحه ۱۵ تا ۱۲۰ دقیقه میباشد.



:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

عطر زنانه خوشبو
تعیین بو مطلوب، بالاتر از گزینش مارک میباشد. عطری مطلوب ماست که محترم ما سازگار باشد یا این که بهتر بگوییم، عطری که به کارگیری می کنیم، کامل شدن‌کننده‌ی کاراکترمان میباشد. بعضا ترجیح میدهند یک رایحه را مدام به کارگیری نمایند و آن را اصطلاحا امضای خویش قرار دهند، بعضی دیگر بنابر حالا‌و‌هوای آن لحظه، بو خویش را تعیین و روزشان را ابتدا میکنند. چنانچه از شایسته ترین ساعت، پوشاک و کفش هم استعمال فرمائید، فارغ از یک رایحه مطلوب، پوشش شما بی نقص نمی شود؛ همینطور یک بو خوب تا حد متعددی اعتماد به نفس را بالا میبرد. ولی بو خوب به معنای رایحه لاکچری وجود ندارد، منظورمان عطری میباشد که با پوشش و ظواهر شما هم‌خوانی داشته باشد و علاوه‌بر خودتان دور و بری ها هم از آن لذت ببرند. چنانچه شما یک بو (حتی بسیار گران قیمت) بخرید و در هر موقعیتی از آن استعمال فرمایید، احتمالا بازخوردهای منفی از دور و بری ها اخذ می کنید و همین مورد سبب دلسردی شما میگردد یا این که ممکن میباشد عطر‌ی آن برای شما تکراری و خسته‌کننده شود؛ پس در شرایطی‌که از آن گونه کسانی میباشید که می خواهند یک بو تحت عنوان امضای خویش داشته باشند، بهتر میباشد در گزینش آن، توجه متعددی به خرج دهید.

البته فی مابین انبوهی از عطرها و برندها کدامیک مطلوب ماست؟ گرم یا این که خنک؟ تلخ یا این که شیرین؟ چوبی، گلی یا این که مرکباتی؟

درین راهنمای خرید قصد داریم شما‌را در وصال به بو مطلوب ملازمت و همراهی کنیم.

 اردمی

پوشش و حالت
گزینش بو مطلوب تا حد متعددی به شیوه‌ی پوشش و شرایط ما مربوط می گردد.

عطری که با کت و شلوار برای یک گرد‌همایی‌ی کاری و قانونی هماهنگ میباشد، با عطری که برای یک دورهمی صمیمانه در یک شب سرد و برفی، یا این که یک گردش گروهی با تی‌شرت و شلوار جین، مطلوب میباشد خیلی تفاوت دارااست یا این که عطری که برای دفتر یا این که کلاس درس تعیین میکنید، نباید به قدری سنگین و قدرتمند باشد که دور و بری ها را آزار دهد؛ همینطور برای میهمانی یا این که پایکوبی عطری مطلوب میباشد که انرژی‌بخش باشد و توان پخش نیکی داشته باشد.

 

برای فصول سرد سال بهتر میباشد به سراغ عطرهایی با مجموعه بویایی چوب، چرم و شرقی بروید. همینطور برای فصل بهار و فصل‌تابستان عطرهایی از مجموعه گل، مرکبات و آروماتیک مطلوب‌خیس میباشد.

اکثری از عطرهایی که معمولاً ساختار گیاهی دارا هستند، برای سنین ذیل مطلوب نیستند و هارمونی قابل قبولی ساخت نمی کنند.

عطرها به دو نوع‌ی دیزاینری و نیش تقسیم می گردند. عطرهای نیش یا این که دست ساز برخلاف عطرهای دیزاینری از نت‌های متعددی تشکیل نشده‌اند و بو‌ای خطی و تا حدی اثبات دارا هستند. در ایجاد این گونه عطرها وسواس و توجه خاصی به‌ فعالیت گرفته‌ شده‌است و گهگاه از مواد نخستین طبیعی و کیمیا در تولید آنها به کارگیری میشود که به همین برهان، بها بالاتری نسبت به عطرهای دیزاینری دارا‌هستند و تعداد محدودی از آنها ساخته می گردد. عطرهای نیش قدمتی به مراتب طولانی تر از دیزاینری‌ها دارا‌هستند؛ پس در صورتی‌که درپی یک رایحه مختص تحت عنوان امضای فردی خویش میگردید که دوست ندارید آن را همگی جا استشمام فرمایید و هر فروشگاهی آن را بفروشد، مطمئنا میتوانید میان عطرهای نیش، رایحه مختص خویش را بیابید.

ماندگاری
دست اندرکاران متعددی در ماندگاری عطرها اثر گذار میباشد. ازجمله این کارداران می‌قدرت به نت‌های به‌کاررفته در بو و غلظت آن اشاره نمود. نت‌هایی مانند وانیل و عود از ماندگاری متعددی برخوردار میباشند.

غلظت
پرفیوم (Parfum)

خالص‌ترین و معمولا گران‌ترین بو‌ها از این مدل می‌باشند. پرفیوم مشتمل بر ۲۰ تا ۳۰ درصد اسانس میباشد که ماندگاری آن بیشتراز ۲۴ ساعت میباشد.

ادوپرفیوم (Eau de Parfum)

ادوپرفیوم‌ از ۱۵ تا ۲۰ درصد اسانس خالص تشکیل میگردد که معمولاً ماندگاری در میان ۵ تا ۸ ساعت دارا هستند.

 

ادوتویلت (Eau de Toilette)

رایج‌ترین جور عطرهای جان دار در بازار ادوتویلت میباشد که از ادغام ۵ تا ۱۵ درصد اسانس و الکل به دست میاید. به‌ادله ماندگاری ضعیف‌خیس این گونه، بهتر میباشد که یک مثال‌ی کوچک از آن را به یار و همدم داشته باشید تا هرچند ساعت یک‌توشه آن را تجدید فرمایید.

ادوکلن و ادوفریش (Eau de Cologne, Eau de Fraiche)

ادوکلن دیرین‌ترین گونه رایحه میباشد که ۲ تا ۴ درصد اسانس در آن به‌ عمل رفته میباشد. ادوفریش هم ماندگاری کمتر از یک ساعت داراست و از حدود۱ تا ۳ درصد اسانس بو تشکیل ‌شده‌است.

 



:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

عطر زنانه خوشبو
آیا تا به هم اکنون بدین اندیشه کرده بودید که می توانید در خانه خویش، عطرهای خوشبو تهیه و تنظیم نمایید؟ ما در‌این نوشته‌علمی به شما تنی چند از ترفندهای ساختن رایحه در منزل را می گوییم که بسیار راحت و کاربردی میباشند، به طوریکه هر شخصی قادر است با به کار گیری از این ترفندها، یک رایحه خانگی و خوشبو برای خویش تنظیم نماید. بو یک کدام از وسایل خوشبوکننده شخصی میباشد که اشخاص متعددی سازه به علایقی که دارا هستند از عطرهای بخصوص و متنوعی با ارزش‌های متفاوت استعمال می کنند.

عطرها از عصاره میوه‌ها و گل‌های متنوع اکثری که در هر کجا قابل یافت میباشند، ساخت میگردند و بعد از طی کردن روند ایجاد در شیشه‌ها و بسته‌بندی‌های جالب و خوشگل در چنگ طرف داران و مصرف‌کنندگان قرار می گیرند. در شرایطی‌که دوست دارید که از این پس خودتان رایحه گزینه عشق و علاقه‌تان را ایجاد فرمایید، یاور ما باشید تا در طی یکسری مرحله ایجاد رایحه در منزل را به شما بیاموزیم.

طرز تهیه و تنظیم بو و ترفندهای ساختن رایحه در منزل
شاید در وهله اولیه به لحاظ رسد ساختن بو در منزل عمل مشکلی میباشد، البته با ترفندهایی که در‌این مقاله برای شما شرح میدهیم، خواهید فهمید که‌این گفته ابدا صدق ندارد و شما می توانید به یاری این ترفندها به راحتی در خانه برای خویش رایحه تهیه و تنظیم نمایید. تصحیح کردن عطری که به ذوق خودتان باشد می تواند برای‌تان بسیار هیجان آور باشد، در فیض بهتر میباشد این ترفندها را آزمون فرمایید، تا در کار شاهد هیجان و لذت انجام این عمل باشید. در صورتی می خواهید به یکی‌از دوستانتان هدیه بدهید و در گزینش آن شک وتردید دارید، میتوانید عطری که خودتان در منزل مبتنی بر ذوق وی صحیح کردید به وی کادو بدهید. کادو‌ای که دست‌ساز خودتان باشد میتواند هر شخصی را ذوق زده نماید، حتی در صورتی این کادو عطری با گل‌ها و میوه‌های خوشبو باشد.

 اردمی

چه طور بهتر معاش کنیم؟

نوتزها
تمام عطرهایی که در جهان موجود هست با ادغام چندین بوی گوناگون باهم به دست می آیند، که بدین بوها نوتز میگویند. با به کارگیری از ترفندهای ساختن رایحه در منزل می‌توانید شایسته ترین عطرها را در خانه خویش صحیح نمائید. عطرهایی که استعمال میکنید در سه مرحله به مشامتان می رسد، که او‌لین رایحه دارنده ماندگاری و تندی متعددی می باشد و ماندگاری آن حدود ۱۵ دقیقه میباشد. بعداز اینکه نوتز اولین نابود شد بوی دو‌مین به مشام شما می رسد، که دارنده بوی گیاهان معطر خاور بدور و یا این که بوی بیشه و گل‌ها میباشد که اسانس بوی دوم عطری میباشد که شما آن را تعیین کرده‌اید.

آخری بوی که مکمل بوی دو‌مین میباشد دارنده ماندگاری ۵ ساعته میباشد. طولانی تر عطرهایی که در بازار به فروش می‌رسند از ۴ تا ۵ نوتز در ایجاد آن‌هااستفاده شده‌است، که هرکدام از آنان دارنده اسانس گیاهان، گل‌ها و میوه‌های معطر و خوشبو میباشند.

ایجاد رایحه در منزل
برای اینکه بدانید چه گونه بایستی یک رایحه خوشبو صحیح فرمائید، بایستی با اشکال نوتزها یا این که به عبارتی بوی رایحه آشنا باشید. در مجموع سه مدل نوتز اصلی داریم: ۱- نوتز شالوده ۲- نوتز میانی ۳- نوتز ابتدایی، با ادغام این نوتزها میتوانید بو دلخواه خویش را صحیح فرمائید. برای این فعالیت می بایست از هریک درصد خاصی استعمال فرمائید، به صورت نمونه از و نوتز ابتدایی ۲۰ درصد و نوتز مبنا ۳۰ درصد و نوتز میانی ۵۰ درصد بایستی در ایجاد رایحه به عمل ببرید.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

 
عطرهای بر مبنا عطر گل رز؛ احساسی و ظریف 

 عطر زنانه خوشبو 
درصورتی که قرار باشد ارتباط بو و خصوصیت‌های شخصیتی اشخاص را بسنجیم، عطرهایی با اساس بو گل رز منزلت ویژه‌ای دارا‌هستند، به این دلیل که بین تمام اقوام این نگرش رایج میباشد که گل رز یکی شایسته ترین مخلوقات خدا میباشد. بو طبیعی گل رز به تنهایی برای سحر کردن زمین و عصر کافی میباشد. رایحه گل رز این بضاعت را دارید که تمام ذهن و روح‌تان را با احساسات عاشقانه تسخیر نماید. شاید به همین خیال و خاطر باشد که معمولا در مراسم عروسی گل رز سخن در آغاز را برای جور گل عروس و تزیینات دیگر میزند. کسانی که رایحه آیتم عشق و علاقه‌شان عطرهایی با مبنا بوی گل رز میباشد شخصیتی حساس و احساسی دارا‌هستند. یکی مهمترین خصوصیت‌های این اشخاص این میباشد که برای انجام هر کاری هزار توشه می پندارند و تمام جوانب دستور را می‌سنجند و بعد از آن تصمیم‌گیری می کنند. این اشخاص معمولا کم کم مبتلا خطا می شوند زیرا پیش از انجام هر کاری تمام جوانب دستور را معقول‌اند.
 
بدون شک بخوانید  10 رنگ گیسو که در سال 2020 یا این که 99 ترند می‌باشند و به احتمال زیاد مد میشوندعطرهای بر اساس بو مرکبات؛ سلطه‌جو و قادر 


 اردمی
رایحه مرکبات را دوست دارید؟ که می باشد که شیدا بوی پرتقال، گریپ‌فروت، نارنج و لیمو ترش و شیرین نباشد؟ مرکبات به شما شم طراوت و سرزندگی میدهند و به هیچ وجه همین خواص مرکبات میباشد که منجر به کارگیری گسترده از آنها در صنعت عطرسازی شده‌است. در شرایطی‌که شما از آن‌گونه اشخاصی میباشید که معمولا عطرهایی با مبنا عطر مرکبات گزینش در آغاز شماست می بایست بگوییم که شما ذاتا یک رهبر متولد گردیده‌اید. براساس ارتباط رایحه و خصوصیت‌های شخصیتی اشخاصی که عطرهای مرکباتی را می‌پسندند شخصیتی جاه‌طلب، بلند‌پرواز، پرتلاش و سلطه‌جو، قادر و مسلط میباشند. این اشخاص مدام پرانرژی می‌باشند و شیفته این می‌باشند که در خانه و دفتر شخصی حالت‌ شناس به لحاظ برسند.
 
عطرهای بر اساس بو گونه های میوه؛ بدبین و مقداری هم عصبانی 


 
رایحه میوه آکنده از حس طراوت و نشاط میباشد البته در صورتیکه فکر‌می‌کنید‌ آن‌جور از کسانی که عطرهایی با اساس عطر گونه های میوه را می‌پسندند انسان‌هایی شیرین و خوش مشرب و با تازگی میباشند دشوار در اشتباهید! در شرایطی که بخواهیم ارتباط بو و خصوصیت‌های شخصیتی اشخاص علاقمند به رایحه میوه‌ها را بررسی کنیم به نقطه‌ای می‌رسیم که صحیح برخلاف خصوصیت شاخص میوه‌جات میباشد. افرادی که ترجیح می دهند بو و ادکلنی با مبنا بوی میوه را تعیین نمایند معمولا از لحاظ شخصیتی کسانی بدبین، بدخو و عصبی می باشند که معمولا تخت‌گاز از کوره در میروند. بدین ترتیب در صورتی شما شیدا بوی خوش سیب، اشکال توت و بری و خربزه و طالبی یا این که بقیه میوه‌های گرمسیری می‌باشید بی تردید خودتان هم به‌این سود رسیده‌اید که معمولا نمی‌توانید عصبانیت‌تان را در دست گرفتن فرمائید و گهگاه با سخن‌های‌تان دور‌وبری ها را می‌رنجانید. عاشقان عطرهای میوه‌ای معمولا اشخاصی دمدمی مزاج میباشند که مثل باران بهاری نمی‌قدرت عکس العمل و رفتارشان را پیش‌بینی کرد. به این ترتیب بهتر میباشد بو خویش را عوض نمایید، یا این که روی خلق و خوی و برخورد‌هایتان فعالیت نمائید تا از خطر افسردگی در امان بمانید. ذکر این نکته ضروری میباشد که‌این تجزیه و استدلال ها بر شالوده آمارگیری روی یک جمعیت انگیزه به دست میاید و قابلیت و امکان دارااست که در باب تمام اشخاص صحت نکند.
 
عطرهای بر اساس عطر وانیل؛ لبریز انرژی و آکنده‌از خودبا‌وری 
 


 
نام وانیل که به گوش می خورد اکثر وقت ها اشخاص حافظه بوی خوش کیک میفتند. وانیل یکی‌از اصلی‌ترین و مهم ترین بو‌ها در صنعت عطرسازی میباشد. براساس ارتباط رایحه و خصوصیت‌های شخصیتی علاقمندان به عطرهایی با عطر اصلی وانیل کسانی پرانرژی، دلداده سرگرمی و سرزنده میباشند. شما نمی‌توانید به راحتی خودبا‌وری این اشخاص را بگیرید. عاشقان عطرهای وانیلی به شدت اجتماعی می باشند، تعطیلات انتها هفته در منزل بند نمیشوند، دوست دارا هستند بشر‌های نو را ملاقات نمایند و در یک حرف شیفته معاش می باشند. درصورتی که شخصی با این مختصات را میشناسید و در تفکر خرید کادو به دنیاآمدن، نامزدی یا این که ولنتاین برای وی می باشید یک بو خوشبو با عطر اصلی وانیل یک گزینش ایده‌آل میباشد.
 
مسلما بخوانید  روانشناسی لاف؛ 7 آرم‌ای که برای تشخیص لاف و بشر‌های دروغگو بایستی بدانیدعطرهای بر اساس عطر یاسمن؛ موفق‌های مستمر 



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

عطر زنانه خوشبو
شاید برایتان اتفاق افتاده باشد که برای مدتی از یک بو به کار گیری می کردید .
ولی این توشه که مجدد به عبارتی بو را ، از مغازه معتبرتان تهیه و تنظیم می‌کنید ، عطر یا این که ماندگاری اش اندکی متعدد میباشد . و عطر و ماندگاری مناسب شما وجود ندارد.
یا این که بخش اعظمی از اشخاص که پیش از این از ادکلنی به کار گیری می کرده اند، پس از مدتی (معمولا یکسری سال آنگاه) که مجدد به عبارتی ادکلن را میخرند .
شم می نمایند بوی این رایحه مقداری تغییر کرده و یا این که ماندگاری و پخشی که پیش از این داشت را ندارد.
این در حالی میباشد که شخص اطمینان دارااست عطری که می‌خرد دارای اعتبار و اوریجینال بوده و تقلبی یا این که فیک وجود ندارد.علت این حادثه چه می‌باشد؟
علت این قضیه، ریفورموله شدن یا این که ریفورمولاسیون ادکلن اسم داراست . و می بایست در صنعت عطرسازی و ماهیت بو و ادکلن جویا آن شویم.

 

پروسه ساخته شدن یک بو:
بایستی بدانید که عطرسازی و عرضه کردن یک ادکلن به بازار یک‌سری مرحله دارااست و عمل بسیار پیچیده ایست.

مرحله نخستین

ساخت یک رایحه، استخراج روغن های اسانسی (Essential Oils) از مواد نخستین عطری مثل گونه های گل ها و گیاهان و چوب و موادتشکیل دهنده حیوانی و … میباشد. این مرحله از ایجاد بو بسیار فعالیت پیچیده و دشواری میباشد . کارگاه های خیلی اندک و بسیار خاصی در جهان می‌باشند که هر یک بخشی از روغن های اسانسی را ساخت می‌نمایند . و در چنگ طراحان رایحه قرار می‌دهند.

مرحله دوم

تخصصی ترین و ماهر ترین مرحله و اصل هنر عطرسازی میباشد . ادغام کردن روغن های اسانسی بوسیله طراح رایحه میباشد . عطار (perfumer یاnose )، با مهارت ها و تجربه ی سالهای زیاد، در حالی که از کلیه ی خصوصیت های روغن های اسانسی دور اندیشی و بر بو تک تک آن‌ها اشراف دارااست . این موادتشکیل دهنده را با روندی مختص با هم می آمیزد . و ماده ای غلیظ به اسم اسانس عطری را می آفریند .

مرحله ی پایان

تبدیل اسانس عطری به ادکلن میباشد که بوسیله متخصصان شرکت عطرسازی انجام می گردد . و رایحه در شایسته ترین ادغام و شایسته ترین غلظت خویش ارائه میگردد. همینطور درین مرحله روی مضمون‌ بو، برندینگ و کمپین تبلیغاتی آن عمل میگردد.

قدمت گل کوتاه میباشد!
همان گونه که میبینید، روند و دست اندرکاران بسیار متعددی دست به دست هم میدهند تا این ماده ی یگانه و جادویی داخل بطری قرار بگیرد.
برای شرکت های وسیع عطرسازی مثل دیور و شنل، که در تعداد و حجم بسیار بسیار زیاد ادکلن خویش را ساخت میکنند . مسئولیت بسیار بزرگی موجود هست . که کیفیت عطری که به بازار جهانی عرضه می‌نماید نادر و بیش یکسان باشد.
این دستور نیازمند این میباشد که:

اولا
عطار از مواد نخستین ای به کار گیری نماید که تا بازه دست کم چندین سال ، با هزینه ی مطلوب در مقادیر بسیار زیاد در دسترس باشند.

ثانیا
بو آخرین ساخت گردیده، از آزمایش های کیفی زیادی بگذرد ، تا اشکالات احتمالی که در پروسه ساخت، یا این که مواد نخستین وجود داشته اند، به کلی برطرف گردد .

ثالثا
پخش عطر و ماندگاری ادکلن ساخت گردیده، درباره با مواد نخستین و غلظت آن درتوان مناسب باشد . به نحوی که باصرفه ترین وضعیت دربین ماندگاری و بو ی بو ساخت شود.

در غایت شرکت های رایحه با انجام کلیه ی این عمل ها و صرف مخارج هنگفت، رایحه خویش را تا حداکثر هنگامی که بتوانند، با شایسته ترین مشخصات ارائه میدهند. خصوصا درخصوص رایحه های پرطرفدار و دوستداشتنی، که به اعتبارشان لطمه ای وارد نشود.

البته همانگونه که گفته شد، هزاران برهان و موضوع، بوجود میاید که در فرایند ایجاد مواد نخستین یا این که ساخت رایحه آخری، نقص‌ تولید می‌نماید. برای مثال:

به خیال و خاطر تغییرات فصلی یا این که آب و هوایی، یک ماده ی اول بسیار معدود یا این که گران می گردد.

به خیال و خاطر مسائل گوشه و کنار زیستی یا این که آلرژی های بهداشتی، به کار گیری از یک ماده اول ممنوع، میگردد . یا این که حتی خویش شرکت تصمیم میگیرد به خیال و خاطر نقد ها و برخورد های منفی از جهت مصرف کنندگان،یا این که به صرفه خیس شدن هزینه ی ساخت رایحه، بعداز دارای شهرت شدن آن، تغییراتی در ساختار رایحه تولید نماید.

و عامل ها بسیار زیاد دیگری که میتواند باعث به از عمل افتادن فرمولاسیون گذشته بو شود.

 

چاره در هنر عطاری پنهان میباشد!
این موردها در عطرسازی بسیار شایع و معمول میباشد . عطار دست به عمل می‌گردد و با جایگزین کردن مواد اول نو به جای مواد اول ی ناموجود، و با به کار گیری از هنر، مهارت و تجربه ی خویش، فرمولی تازه برای رایحه ارائه می‌کند که مراد های بازار را با تغییرات تازه، تطبیق بدهد . و تا جای ممکن عطر و کیفیت رایحه تغییر‌و تحول نکند.

بدین رخداد ریفورموله شدن بو گفته می گردد.

 

با این وجود در خیلی از موردها ممکن میباشد، هر یک‌سری عطار بو ای بسیار در حدود رایحه گذشته ساخت کرده‌باشد . البته به خیال و خاطر تغییر و تحول مواد اول ی آن، از ماندگاری یا این که پخش بوی آن بکاهد . یا این که نت های سه گانه ی رایحه را مبتلا تغییراتی نماید.

 



:: برچسب‌ها: عطر زنانه خوشبو ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

عطر زنانه خوشبو

15 بو زنانه چیره عالم، مالامال فروش و دوستداشتنی ترین رایحه های زنانه در عالم کدامند؟ چه ادکلن هایی تحت عنوان انتخابی شایسه برای افرادی که دوستان عزیز دارید، مخلوق گردیده اند!؟ به ویترین دکان بو زنانه الیسا خوش آمدید!
با ما یار باشید تا لاکچری ترین ویترین رایحه های زنانه خویش را به شما معرفی کنیم و طبق رغبت خویش نسبت خصوصیت های منحصربه‌فرد هر رایحه، مثل ظواهر آن، بو های آن و طبع آن، مبادرت به خرید رایحه زنانه آیتم عشق و علاقه خویش بطور بدون واسطه فرمائید.
بزرگترین شعار ما در الیسا پرفیوم، ارجینال بودن میباشد که با هر تضمینی که شما بخواهید می توانیم تولیدات تماما اصلی را در مشت شما در اختیار بگذاریم.
عصر کوتاهی صرف فرمائید و پیشگفتار را مطالعه نمائید تا به سراغ ویترین چیره ترین بو زنانه برویم.

رایحه زنانهرایحه و ادکلن زنانهرایحه و ادکلن زنانه از جایی اهمیت پیدا مینماید که ایرانیان از دیرباز به مواد خوشبو کننده و به کار گیری از عطرها عشق داشته اند، خوش رایحه کننده ها و مواد معطر از قدیم تاکنون با سبک معاش ما گره خورده میباشد.
استعمال از بو زنانه دربین خانم ها بسیار رایج شده‌است و اکثر وقت ها بانوان به بو زدن عشق اکثری دارا‌هستند.
رایحه زدن علاوه بر اینکه موجب خوشبو شدن شما می گردد سبب شادابی و جذابتر شدن شما نیز می گردد و به شما شم خود‌با‌وری بهتری می دهد.
مقاله پیشنهادی:
معرفی 21 آیتم از شایسته ترین ادکلن های ارزان ارزشاز روی بو عطرها میتوان به خصوصیت های شخصیتی اشخاص پی پیروزی.
خانمهایی که که با بوی خوش در جامعه ظواهر می گردند جذابتر به لحاظ میرسند.بو زنانه را بر طبق جور غلظت به سه مدل تقسیم میگردند:
پرفیومادو پرفیومادوتویلتدوستداشتنی ترین روایح رایحه زنانهاز گزاره دوست داستنی ترین روایح بو زنانه عطر گلی میوه ای دارنده محبوبیت بیشتری میباشد ولی گزینش عطر رایحه بسیار به حالت مختلفی بستگی دارااست از گزاره : فصل و وضعیت آب و هوایی،و شرایط مکانی که قرار میباشد برویم به صورت نمونه در محافل صمیمانه پیشنهاد میشود از عطرهای رنانه سرد و ملایم به کارگیری فرمایید و یا این که در مجالس قانونی به کار گیری از رایحه زنانه های گرم و شیرین توصیه میشود.
همینطور برای فصول سرد سال عطرهای زنانه گرم و شیرین و گرم و تلخ پیشنهاد می شود و در فصول گرم سال بو های زنانه خنک و ملایم تقاضای بیشتری دارا هستند عطرها از سه عطر ساخته شده اند که به آنان نت هم گفته میگردد:
ن



:: برچسب‌ها: عطر زنانه خوشبو ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

عطر زنانه خوشبو

شاهکاری دیگر از شرکت معروف و دوست داستنی «شنل»؛ عطری چوبی و گلی-میوه‌ای با بو‌ای شیک، یگانه، امروزی، اسرارآمیز، شرقی، برنا‌پسند و فرانسوی به‌معنای حقیقی و واقعی کلمه و واژه که اغراق وجود ندارد در شرایطی‌که بگوییم عصاره‌ای میباشد به یادماندنی و رؤیایی از تمام بوهای خوشی که در تمام قدمت به مشام‌تان رسیده میباشد. «کوکو‌ شنل» که بعداز مرگ بانو «شنل» اولیه عطری بود که پباده سازی شد و به بازار آمد با بو‌ی خوش شکوفه‌های پرتقال، ترنج و پرتقال ماندارین مقدمه می‌گردد و اندکی آنگاه بوی خوش گل‌های سواحل مدیترانه با عطر‌ی مست‌کننده‌ی یلانگ یلانگ، گل رز، گل یاس ترکی و گیاه میموزا در هوا دور از هم می گردد تا اینکه عطر‌ی وانیل، نعناع هندی، مشک، خس‌خس، صمغ اوپوپوناکس و دانه‌ی لوبیا تونکا به‌نحو اسرارآمیزی هوش از سرتان بپراند. «کایرا نایتلی» یکی مشهورترین صورت‌های تبلیغاتی این بو زنانه‌ی گران‌قیمت و به یاد ماندنی میباشد.
۴. Cacharel Anaïs Anaïs؛ قانونی و پاره ای هم بدون شوخی

در‌حالتی که به عطرهای کلاسیک و خیر‌چندان شیرین عشق و علاقه‌مند میباشید سفارش ما به شما بو فرانسوی و گلی «کاچارل انیس انیس» میباشد. بو با عطر‌ی خوش و سبز و اما یه خرده تلخ گل‌های سوسن و سنبل به‌علاوه‌ی مرکباتی زیرا ترنج، اسطوخدوس، شکوفه‌های پرتقال، پیچ امین‌الدوله، لیمو و انگور سیاه شمارا غافلگیر می کند. ولی این تلخی با شما نمی‌ماند و به‌مرور با ورود بو‌های گلی مثل گل یاس، میخک صد‌مالامال، گل مریم، یلانگ یلانگ، گل رز و زنبق روی شیرین‌ترش را به شما نشان می دهد تا اینکه عاقبت عطر‌های چوبی با رایحه چوب درخت سدر، خس‌خس، چوب دمپایی به علاوه چرم، کهربا، نعناع هندی، مشک، خزه بلوط و بخور محیط را بدون شوخی‌خیس میکند و حالا و هوای قانونی‌تری به رایحه «کاچارل انیس انیس» می بخشد.
پیرو بخوانید: راهنمای گزینش عینک مطلوب با دقت به فرم چهره و رنگ پوست‌۵. Kenzo Parfums Flower by Kenzo؛ شاهکار شرقی

اردمی



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

عطر زنانه خوشبو

دنیای اسرار آمیز و خوشبوی بو هرکسی را دلداده خودش می‌کند؛

از بوهای کهن و خوشی که خاطره ها را به حافظه می‌آورند

تا عطر های جدیدی که دنیای مالامال جنب و جوش و صنعتی رایحه با آن‌ها طرفدارانش را شگفت زده می نماید.

بدون شک شما هم بو و مارک خاصی را دوست دارید و بارها آن‌ها‌را کادو داده یا این که برای خودتان خریداری نموده اید.

 

ایجاد رایحه گزینه عشق و علاقه تان در منزل

قصد دارم در‌این نوشته‌ی علمی شمارا با چندین شیوه گوناگون تولید رایحه در منزل آشنا کنم!

تا بتوانید بعطرهای آیتم عشق و علاقه خودتان را در خانه و به طور تماما مطمئن بسازی.

ولی ایجاد بو در منزل طولانی تر از هر چیز نیاز به اعتنا و طاقت دارااست.

پس در حالتی که مبتدی و تازه کار میباشید، نباید یکی از دوبار نخستین انتظار عطر های یگانه و هارمونیک داشته باشید.

تصحیح کردن بو هم صحیح مثل آشپزی میباشد؛

بایستی پاره ای تمرین فرمایید تا بتوانید طعم‌ها را با هم ادغام فرمائید و طعم تازه اخلاق و رفتار نمائید.

در مرتبه ی اولیه بهتر میباشد برای ایجاد بو در منزل ، مقداری بیش تر با عطرها آشنا گردید.

ولی چنانچه برای ایجاد رایحه مخصوص تان شتاب دارید، با کلیک بر روی لینک و پیوند پایین به مرحله بعدی بروید.

تولید رایحه آیتم عشق در منزل

اردمی
داده ها اثر گذار در رابطه عطرها
عطرهای مدرن از بخش های متعدد گیاهان تشكیل گردیده اند.

این قسمتها مشتمل بر برگ تنه ریشه ساقه میوه دانه و غیره می باشند.

از گیاهانی که در رایحه سازی کاربرد بیشتری دارا هستند می‌قدرت از ترنج. هل. سدر. یاسمن. زنبق زرد رنگ و … اسم پیروزی.

از بین گیاهانی که بیشترین اهمیت را در عطرسازی دارا‌هستند با دقت به قسمتی که آیتم به کار گیری قرار میگیرد

می شود به روغن طبیعی رز. عصاره یاسمن و گلهای پرتقال اشاره نمود.

معمولا عطرهای مدرن هریک مشتمل بر درصدی از گیاهان ذکر شده در مواد متشکله خویش میباشند.

مهم‌ترین لحظات شم کردن رایحه

عطرهای مدرن دارنده تفاوتهای متعددی با یكدیگر می باشند.

از گزاره این تفاوتها میزان اثر اول بو است.

این اثر که در واقع به عبارتی حسی میباشد که در اولی واکنش با آن بو بوجود آمده و معمولا بعد از یک سری دقیقه انتها می‌پذیرد.

توانمندی این اثر می تواند سبب ساز جذب بیش تر مشتری شود.

اثر بعدی اثر بو است که به عبارتی حسی میباشد که شما بعداز عطر کردن پوست آغشته به رایحه حس می‌كنید.

بدین مرحله. مرحله میانی نیز گفته میگردد.

مرحله آخرین، حسی می‌باشد که بعد از خشك شدن و یا این که احیانا جذب شدن بو به پوست تن حس میشود.

عطرها را در مجموع می‌اقتدار به دو تیم عمده تقسیم کرد.

یک کدام از عطرهای مایع که طیف بسیار وسیعی از عطرها را به خویش اختصاص می دهد

و دیگری عطرهای جامد که به طور‌های مختلفی وجود دارا هستند.

از عمده عطرهای جامد می‌قدرت به مُتردید جامد و عود و عطرهای شیمیایی جامد اشاره نمود.

 

همینطور عطرها را با دقت به شیوه ایجاد آنان به دو تیم طبیعی و شیمیایی تقسیم می نمایند.
عطرهای طبیعی :
عطرهای طبیعی به عطرهایی گفته می‌گردد که نتیجه ها تغییر در یک چیز طبیعی میباشد؛

مثل رایحه «گل محمدی» که به عبارتی گلاب میباشد.

یا این که رایحه گل یاس و رایحه گلهای گوناگون که از تغلیظ کردن عصاره گلهای متعدد به دست میاید.

یکی طبیعی‌ترین و مرغوب ترین عطرهای طبیعی عالم، مشک ختن میباشد

که از ناف آهوی چینی به اسم «آهوی خُبدن» که در دشت «خُبدن» در چین معاش می نماید به دست می آید.

همینطور عطری که از عصاره نوعی گل رز دارای شهرت به «رز محمدی» به دست می آید.

دارای شهرت ترین این رایحه در کاشان ساخته می گردد و مدل خالص آن بو گلاب قمصر کاشان میباشد

در جمهوری اسلامی ایران عصاره رقیق گردیده این رایحه را به اسم گلاب به طور خوراکی به کارگیری می نمایند.

میگویند نبی اسلام (صلی الله علیه و آله) از این بو استعمال می‌کرده به همین عامل به «گل محمدی» به شهرت رسیده است.

 

عطرهای شیمیایی :
عطرهای تصنعی و یا این که شیمیایی عطرهایی میباشند

که بوسیله دانش شیمی و با تغییر تحول در یک یا این که چندین ماده شیمیایی بدست میاید.

عطرهای شیمیایی عموماً دوام و ماندگاری بیشتری نسبت به عطرهای طبیعی دارا‌هستند؛

زیرا در بافت ملکولی آن ها از گونه های و اقسام مواد شیمیایی مستعمل که سبب دوام زیاد آن ها می‌گردد.

عطرهای شیمیایی به طور‌های مختلفی وجود دارا هستند.

یک گونه از این عطرها با مرتبه خلوص بالا و به طور مایع در قوطی‌هایی با وزنهای متعدد و از کالا آلومینیوم و با نامهای بسیار متنوع

(چیزی نزدیک به بیشتراز قریه هزار اسم گوناگون) ساخت گردیده و به بازار عرضه می گردند.

این قبیل عطرها را در صنعت های متعدد آرایشی و بهداشتی و کرم سازی و صابون خانگی سازی به فعالیت میبرند.

افزون بر آن به طور خالص و برای خوشبویی بدن و تن نیز به کار گیری میگردد.

مدل دیگر عطرهای مایع به اسم همگانی «ادکلن» و با تنوع بیشتراز چندین هزار اسم گوناگون تجاری در بازار موجود است.

که به عبارتی عطرهای خالص مایع که ذکر آن شد به بیش تر لاکی منحصر

و ماده حافظ ویژه در شیشه‌ها و قوطی‌های متفاوت ساخت و عرضه می گردد.

ادکلن‌ها عموماً دوام کمتری نسبت به عطرها دارا‌هستند

و در شیشه‌های اسپری‌دار ارائه می گردند تا به کارگیری از آن‌ها شل‌خیس باشد.

گروهی دیگر از همین گونه از عطرها، اسپری‌های خوشبوکننده تن و هوا میباشند

که در گونه های و اشکال بسیار متعددی در بازار وجود دارا هستند و محتویات آنان به عبارتی ترکیبات ادکلن‌هاست؛

به بیش تر گازی ویژه که در کپسولهای فلزی مختص محافظت میشوند.

مثل ادکلنها دارنده یک اسپری میباشد که با فشار گاز درون کپسول به خارج هدایت گردیده و با فشار زیاد اسپری می شوند.

چرخ عطر در ایجاد رایحه

 

برای ایجاد رایحه در منزل به طور استاندارد از عطر های نزدیک بهم به کارگیری نمایید

درین مرحله پاره ای در رابطه عطرها و عطر های متعدد توضیح داده ایم.

 

بو عطرهای متفاوت بسته به وقتی که بوی آن ها به مشام می رسد، به سه نت اصلی تقسیم می شوند.

نت بالایی : عطر‌ای میباشد که به محض به کارگیری رایحه حس می‌گردد و مقداری بعداز در بین می‌رود.
نت بالایی معمولاً یکی این عطر هاست : لیمو، پرتقال، گریپ فروت، نارنج، نعناع تند، نعناع و … .
نت میانی : این نت فورا پس از تمام شدن نت بالایی به مشام میرسد.
نت بالایی بو هایی مثل گشنیز، مرزنگوش، ریحان، علف لیمویی، رزماری، شمعدانی، اسطوخودوس و … میباشد.
نت اساس یا این که آخرین : این نت پس از نت میانی حس می‌گردد و عطر اصلی بو شماست.
نت شالوده معمولاً بوی پچولی یا این که نعناع هندی، کندر، چوب سرو و کاج می دهد.
زمانی میخواهید رایحه بسازید بایستی نت ها را از انتها به نخستین بیش تر فرمایید؛

نخست نت اساس، آن گاه نت میانی و در پایان هم نت بالایی.

خانواده های عطر
عطرها معمولاً به چهار خانواده گلی، شرقی، چوبی و جدید تقسیم می گردند.

زمانی با چرخ عطر و این خانواده ها آشنا باشید،

می توانید عطر‌هایی را ادغام نمائید که درین گونه‌بندی به هم نزدیک‌خیس می‌باشند.

بدین ترتیب هارمونی و هماهنگی عطر‌های گوناگون به حداکثر میرسد و می توانید یک عطر تازه خوی فرمایید.

تقسیم‌بندی‌های مختلفی برای خانواده بو های گوناگون موجود است

که ما یکی آن ها را در تحت آورده ایم (به ترتیب ها توجه فرمائید) :

گلی (Floral) : گلی، گلی ملایم (Soft Floral) و گلی شرقی (Floral Oriental).
شرقی (Oriental) : شرقی ملایم (Soft Oriental)، شرقی و شرقی چوبی (Woody Oriental).
چوبی (Woody) : چوبی جنگلی یا این که خزه دار (Mossy Woods) و چوبی کم آب (Dry Woods).
جدید و خنک (Fresh) : مرکبات (Citrus)، سبز (Green) و آب (Water).
می‌توانید همین داده ها را به صورت بهتری در تصویر چرخه بو که در ابتدا آمده؛ مشاهده کنید.

برای تولید بو بهتر، عطر های نزدیک را با هم ادغام نمایید!

 

نحوه نخستین ایجاد رایحه در منزل
وسایل ما یحتاج :
الکل
روغن اسانس، روغن رایحه، روغن دم کرده یا این که مزه دهنده های غذایی مثل وانیل (توضیحات طولانی تر را در‌پی بخوانید)
آب مقطر یا این که آب معدنی
گلیسیرین
لازم وجود ندارد کلیه روغن هایی که در ابتدا اسم بردیم را داشته باشید.

ولی هرچه مواد نپخته تنوع بیشتری داشته باشند، دست تان در تولید بو بازتر میباشد.

این روغن‌ها را می توانید از عطاری‌ها بخرید.

فی مابین روغن‌هایی که اسم بردیم، روغن اسانس از همگی ارزانتر میباشد زیرا تصنعی و مصنوعی میباشد.

ابزار ما یحتاج ایجاد رایحه در منزل :
یک بطری شیشه ای برای نگه داشتن بو دست‌ساز (بهتر میباشد رنگی باشد)
شیشه مربا برای ادغام کردن بو ها
قاشق یا این که فنجان اندازه گیری
قطره چکان
قیف
فویل یا این که ورقه هدیه (در حالتی‌که از بطری شیشه ای روشن به کار گیری میکنید)
بطری ها را مهیا نمایید
بطری‌ها و شیشه‌های مربا را در ظرفشویی یا این که با طرز‌های دستی استریل فرمائید.

در شرایطی‌که از بطری‌های کهنه به کارگیری میکنید، اینکار را با اعتنا بیشتری انجام بدهید.

هر چیزی که اسانس و رایحه به بازه زمانی طولانی در آن قرار می گیرد، می بایست به طور کاملً پاک باشد.

 

الکل را بیشتر نمائید
هرچه الکل خالص خیس باشد، بهتر میباشد

یک چهارم فنجان الکل باطن شیشه مربا بریزید.

برای ساختن رایحه آیتم عشق‌تان عطر‌ها را ادغام نمائید
هم اکنون می توانید ایجاد بو در منزل را ابتدا فرمائید.

از گذشته لیست بو‌ها و ترتیب افزودن آنها‌را روی ورقه بنویسید.

25 قطره روغن اسانس یا این که روغن بو درون شیشه مربا بریزید.

یکی عطر‌های لیست را بردارید و یکسری قطره از آن باطن شیشه بریزید.

شیشه را جنبش بدهید و محلول را عطر نمایید (بی تردیدً اسم بو‌ها و تعداد قطره‌ها را روی ورقه بنویسید).

بو بعدی را بردارید و تعدادی قطره از آن هم بیش تر فرمائید.

همچنین معیار و تعداد بو‌ها را نادر و زیاد فرمایید تا به بو دلخواه‌تان برسید.

در‌صورتی‌که نمی‌دانید بایستی از کجا آغاز نمایید، الکل را در کاسه های کوچک خیس بریزید

و در هر مورد از آن‌ها عطر‌های گوناگون (با اندازه های متفاوت) را تست نمایید.

کسب تجربه امداد می کند خلاقیت تان در ایجاد رایحه خانگی زودتر بروز پیدا نماید.

شکیبایی نمایید تا بو فعالیت بیاید
زمانی به بو آیتم نظرتان رسیدید، می بایست طاقت فرمایید تا بو خوب جا بیفتد و فعالیت بیاید.

تولید بو در منزل به حداقل 48 ساعت در فضا کم آب و خنک بگذارید.

این بازه زمانی بسته به مدل بو هایی که استعمال نموده اید تا یک ماه هم می رسد.

اینکار سبب میگردد بو‌های متعدد بهتر باهم ادغام بشوند و ماندگاری رایحه هم طولانی تر بشود.

پس از طی شدن وقتی که معین نموده اید، بو را بردارید و آن را عطر نمائید.

درصورتی که از بو آن راضی نبودید، از روی لیست‌تان کاستی هایش را برطرف نمایید و مجدد بگذارید تا جا بیفتد.

آب و گیلیسرین را بیشتر نمایید
اکنون که عطرتان فراهم گردیده بایستی آن را رقیق فرمایید.

نخست دو قاشق آب مقطر یا این که آب معدنی به آن طولانی تر نمائید.

در‌صورتی‌که می خواهید اسپری رایحه بسازید، واحد سنجش آب را اضافه فرمایید.

حدود پنج قطره گیلیسرین هم بیشتر نمایید تا بو رایحه در زمان دوره نگهداری بشود.

 

بو خانگی و ولی مخصوص تان مهیا میباشد!

حال میتوانید بو منحصر‌تان را باطن ظرفی که گزینش نموده اید، بریزید.

گشوده هم میگوییم که در‌صورتی‌که از شیشه عطرهای کهن تان استعمال می کنید،

می بایست آن را تماماً استریل فرمائید تا ابداً بود ندهد.

در حالتی‌که از شیشه روشن به کار گیری می کنید،

قطعاً آن را با ورقه هدیه یا این که فویل بپوشانید. اینکار رایحه را در قبال روشنایی مقاوم می‌نماید.

طرز بعدی ایجاد بو بوسیله خودتان
با امداد دکتر معالج محمدتقی عبادی، دکترای گیاهان دارویی، دو شیوه دیگر تولید بو خانگی را به شما فراگیری می دهم.

شاید یه خرده بدور از ذهن به حیث رسد

ولی حقیقت این میباشد که میتوانید از گیاهان و گل‌های خوشبو رایحه دلخواهتان را تهیه و تنظیم فرمایید.

مواد لازمش هم در دسترس میباشد.

شاید رمز دیوار خودتان یا این که اهالی شاید هم در باغچه ایوان. یاس امین الدوله و رز و شمعدانی با رایحه بی نظیرشان در ایوان غوغایی به پاکرده اند،

براحتی این بو های دلپذیر را به منزل بیاورید.

 

عملیات تقطیر رایحه در خانه
اولی طریق یعنی تقطیر با آب برای تهیه و تنظیم اسانس گیاهان و گل هایی مانند اسطوخودوس،

گل محمدی، رز، شمعدانی عطری، آویشن، میخک و مریم گلی به فعالیت می‌آید؛

روشی که در‌صورتی‌که به کاشان مهاجرت کرده باشید شبیه آن را در گلاب گیری ها چشم اید.

 

مواد لازم برای تقطیر بو:
ظرفی با ظرفیت ۵۰۰ سی سی
آب: یکی
گل نو موردنظرتان: ۷۵ تا ۸۰ گرم
سینی: یکی
اتانول: به مقدار لازم


شیوه تنظیم رایحه خانگی و ایجاد بو در منزل:
برای تولید رایحه در منزل نخست پیاله را از آب لبریز فرمائید و روی اجاق بگذارید.

سپس گل های نو را در آن ریخته و اذن دهید آب جوش بیاید.

بعداز اینکه آب جوش آمد، سینی سرد را با یک شیب ملایم بالای پیاله بگیرید

تا بخار ناشی از تبخیر آب یاور با ترکیبات معطر گل ها (اسانس) روی سطح آن بنشیند.

اسانس همدم با آب دائما به طور قطره قطره از سینی به باطن کاسه گردآوری اسانس چکیده می شود.

هم اکنون شما یک لایه روغن زرد رنگ کمرنگ یا این که زرد رنگ مایل به سبز روی سطح آب میبینید که به عبارتی اسانس گیاه میباشد.

آن را از آب غیر وابسته کرده، در یک کاسه کوچک بریزید.

یادتان باشد پیاله تان می بایست به طور کامل کم آب، تیره رنگ (با کشیدن یک لایه فویل آلومینیوم می‌توانید پیاله را در مقابل نوروفروغ عایق فرمایید) و متناسب با واحد سنجش اسانس تان باشد.

برای این واحد سنجش از آب و گل، پیاله یک تا یک و نیم سی سی کافی میباشد.

در‌این پیاله نباید هوا باشد و زیرا شما دستگاه وکیوم و بیرون کردن هوا از کاسه را در منزل ندارید،

بهتر میباشد شیشه های تان کوچک باشند که با اسانس لبریز شوند و دیگر هوایی در آن ها وجود نداشته باشد.

اکنون پس از مالامال کردن شیشه و پیاله موردنظر از اسانس، روی آن اتانول بریزید.

اتانول حداکثر بایستی ۸۰ درصد از بو شما‌را تشکیل دهد؛

یعنی واحد سنجش اسانس ۲۰ درصد باشد و اتانول ۸۰ درصد.

اما در حالتی‌که دوست دارید عطرتان غلیظ خیس باشد، میتوانید اتانول کمتری بیشتر فرمائید.

درحال حاضر رایحه ساخته شده با دست و خانگی شما فراهم میباشد.

رعایت نکات این شیوه ایجاد رایحه در منزل:
بهتر میباشد ظرفی که برای جوشاندن گیاه در آب استعمال میکنید پیرکس باشد.
زیرا این ظروف واکنشی نسبت به ترکیبات معطر گیاه نشان نداده و آنان‌را تغییر تحول نمی دهند.
ظروف استیل و آلومینیوم هم در جايگاه بعدی قرار دارا‌هستند.
سینی شما بایستی تماما سرد باشد.
ترازو گلی که شما برای تولید عطرتان نیاز دارید بستگی به دسته آن دارااست.
در حالتی‌که می خواهید اسانس اسطوخودوس بگیرید ۷۵ تا ۸۰ گرم گل آن کافی میباشد
ولی بسته به حجم گل معیار آن قادر است کمتر یا این که طولانی تر شود.
حداکثر معیار متناسب با ۵۰۰ سی سی آب، ۱۰۰ گرم گل میباشد.
ظروفی که برای حفظ اسانس به کارگیری میکنید می بایست تیره باشند و در معرض فروغ و روشنایی آفتاب قرار نگیرند.
زیرا زمانی اسانس ها در معرض فروغ قرار میگیرند تند و بدبو می شوند.

تولید رایحه در خانه با خیساندن مواد معطر

دومی طرز خیساندن در روغن های جاذب «Enfleurage» اسم دارااست.

و برای تهیه و تنظیم اسانس گل هایی زیرا یاس، یاس امین الدوله، اقاقیای بنفش (گلیسین)، رایحه گل نرگس، یاسمن و مریم کاربرد داراست.

زیرا ترکیبات معطر این گل ها به دمای بالا حساس و اسانسی‌شان زیر میباشد.

در واقع این طریق، طریق سنتی و ولی لوکس تنظیم بو در دنیاست زیرا نیاز به زحمت و عصر متعددی دارااست.

ولی در عین اکنون روشی میباشد که با به کار گیری از آن در منزل هم میتوانید رایحه خودتان را ساخت نمائید.

مواد لازم برای تولید رایحه در منزل به طریق خیساندن:
گل نو گیاه: به معیار لازم
روغن جاذب و بی‌عطر مانند پارافین مایع، روغن کنجد و روغن زیتون بی عطر: به واحد سنجش لازم
کاسه پیرکس مستطیل صورت: یکی
الکل اتانول: به معیار لازم

 

 



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور


عطر های متفاوت در گونه های رایحه و ادکلن

عطر زنانه خوشبو
چقدر با اشکال رایحه های خوشبو آشنا می باشید؟ جور بندی گونه های عطر عطرها بر چه اساسی انجام می‌شود؟ و هرکدام از آنان چه خصوصیت هایی دارا‌هستند؟ برای تقسیم بندی رایحه ها مقررات خاصی نیست. ولی می اقتدار در مجموع آنان را بر طبق طبع، عطر، فصل، جنسیت و غیره ... تقسیم بندی کرد.

به صورت کلی می اقتدار بو ها را بر پایه ی بو به دو مجموعه تقسیم بندی کرد. مجموعه بو های سنتی یا این که کلاسیک و تیم بو های امروزی.

 

جور بندی بو ها براساس عطر


تیم بو های سنتی یا این که کلاسیک
بو گل : دریافت کردن عصاره یک گل مختص مثلا، رایحه گل محمدی در بو Versace Bright Crystal، بو گل یاس در Thierry Mugler Alien و ...

عطر نوع گلها : مخلوط عصاره یک سری گل با هم، مانند Mon Paris عطری با طبع معتدل و بو شیرین و پخش رایحه بسیار توانا و به یاد ماندنی از گل های یاس، شکوفه پرتقال و گل صد تومانی.

عطر شرقی : بو های بسیار سنگینی و معمولا از مخلوط چاشنی ای درست شده، و برای مثال می قدرت SPICEBOMB ، که ساختار بو ی آن ترکیبی از چاشنی گرم، دارچین، تنباکو، چرم با طبعی گرم و بو ایی کلاسیک و تلخ داراست را اسم پیروزی.

بو چوب : عطر ی چوبی یکی‌از بو های دوست داستنی سبک کلاسیک میباشد. و معمولا تلفیقی از بو چرم، چوب و دودی هست. و مثلا، AVENTUS که از طبعی گرم و عطر ی ترش، شیرین و تلخ درست شده میباشد.

عطر چرم : معمولا به خیال بوی غیر مطلوب چرم آن را با عطر های گوناگون ادغام می‌کنند. مثل 1MILLION ، که از چاشنی گرم، دارچین، مرکبات، چرم، کهربا و رز تشکیل‌شده، و با طبعی گرم و بو ای شیرین، با شکوه و سحر انگیز داراست.

 اردمی

تیم بو های امروزی
بو گل ها : ادغام یک یا این که یک‌سری گل

عطر سبز : این عطر مشابه بوی برگ سبز درختان جدید یا این که له شده‌است، و یا این که بوی هرس کردن چمن و بوی خیار نو . مانند: DESIRE BLUE یک بو با بو سبز و آروماتیک و شیرین با طبعی خنک.

عطر آبی رنگ : این رایحه به اسم اقیانوسی هم دارای شهرت میباشد، و تداعی گر صبحی دل انگیز و قشنگ میباشد، و احساس نو، خنک و رطوبت را القا می‌کند. برای مثال AQVA POUR HOMME عطری مملو‌از انرژی که نت آغازی با پرتقال آغاز و پس از مدتی نت میانی با عطر فصل بهار نارنج و ترکیبات آب، بو تلخ و طبعی خنک را به مخاطب می‌دهد، و نت آخرین از نعناع و عود سپید ساخته شده میباشد.

عطر مرکبات : برای ایجاد این رایحه از بو پرتقال، ترنج، لیمو شیرین یا این که ترش و ... استعمال می گردد. به عنوان مثال بو ACQUA di GIO که در نت ابتدایی آن بوی ترنج، لیمو ترش به مشام می‌رسد و پس از مدتی در نت میانی عطر گل های خوشبو و گیاهان معطر و در انتها با بو چوب به انتها میرسد، و طبع خنک و عطر ترشی دارااست.

بو میوه ای : این رایحه از میوه های مختلفی به جزء مرکبات تشکیل‌شده، مثل اشکال انگور ها، انجیر، سیب و ... که می قدرت برای مثال رایحه NINA ، را اسم موفقیت، عطری تازه و افسانه ای برای مخاطبین برنا، عطر اول با لیمو ترش جدید آغاز و بعداز مدتی در نت میانی با گل های معطر، بادام و سیب سبز به مشام میرسد، که لبخند را بی اختیار بر لبان شما میاورد.

عطر خوراکی : این رایحه یکی‌از جذاب ترین بو های امروزی و تازه میباشد که هوا داران متعددی دارااست، و از خوراکی های متعدد برای تولید عطر های متعدد، مثل بو قهوه، کارامل، دسر، کاکائو، شیرینی و غیره در ساخت آن ها به کار گیری می نمایند. مانند GOOD GIRL که بو آغازی با قهوه و بادام آغاز می شود و بو میانی آن از گل های خوشبو ساخته شده و عطر نهایی، با کاکائو، وانیل، دانه تونکا و چوب، و طبعی گرم و عطر شیرین و اسرار آمیز دارااست.



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 فروردين 1399 | نظرات ()