نوشته شده توسط : علیپور

عطر زنانه خوشبو
مدام با این سوال مواج گردیده‌اید که بعداز پوشیدن خرقه، گزینش اکسسوری و کیف و کفش، حال می بایست سراغ کدام رایحه یا این که ادکلن بروید؟ کافی میباشد به آزمایش تحت جواب دهید تا کشف فرمائید که در هر ضیافت بایستی کدام بو و ادکلن را تعیین کرد!

 

آرایش و پیرایش ضیافت شما؟
الف. آرایش و پیرایش طبیعی، پوست روشن و پاره ای ریمل تعیین شما میباشد.

ب. پیرایش مد روز و مطلوب با فصل را گزینش و ولی بیشتراز هرچیز بر آرایش و پیرایش دیده‌ها تاکید کرده‌اید.

ج. یک آرایش و پیرایش کلاسیک دارید، لب‌های قرمز‌رنگ و پوست صافی که مدام روی مد میباشد.

د. یک آرایش و پیرایش تعجب آور دارید، با لب‌های درخشان و دیده‌های تیره!

مشاهده اسباب و اثاث پیرایش و تندرست

  اردمي

کدام کفش ضیافت؟


الف. کفش‌های بندی چرم با رنگ تیره را تعیین می کنید که در عین راحتی، یک استایل منحصربه شخص دارا‌هستند.

ب. بوت‌های بلند و جذبی را تعیین میکنید که در کت واک‌ها چشم‌اید.

ج. کفش پاشنه بلند جالب و دقیق تعیین شما میباشد.

د. پایانی جور کتانی با یک رنگ دیده‌گیر مثل قرمز رنگ و صورتی یا این که سپید! از آن کفش‌های کتانی یگانه مثل استن اسمیت یا این که کانورس.

مشاهده کفش‌های پاشنه بلند زنانه

 

گونه ناخن‌های شما؟
الف. ناخن‌های کوتاه، مانیکور گردیده، درخشان با لاک نسکافه‌ای یا این که رنگ‌های روزانه را ترجیح می‌دهید.

ب. نوع‌های هنرمندانه‌خیس را دوست دارید، به عنوان مثال ترجیح می‌دهید ناخن‌های شما طرح‌دار باشند.

ج. ناخن‌های کلاسیک را می‌پسندید، پس ممکن میباشد هر یکسری وقت یک توشه مانیکور نمایید، البته بی تردید مدام گزینش شما لاک قرمز‌رنگ یا این که لاک‌هایی با این تناژ رنگی میباشد.

د. به اندازه کافی وقت برای رسیدگی به ناخن‌ها ندارید، تنها هر یکسری وقت به آن ها نگاهی می‌اندازید و شاید لاک بزنید!

مشاهده لاک‌ها

 

 



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

خصوصیت های رایحه شنل کوکو دوشیزه

 عطر زنانه خوشبو

عطر اول این رایحه شیرین شرقی می‌باشد که رفته رفته به سوی رایح های سبک خیس و گرم خیس می رود. بویی که از این بو استشمام میگردد ترکیبای از پرتقال، یاسمن، رز، گریپ فروت، نعناع هندی، مشک و وتنیل میباشد. این رایحه را در هر موقعیتی می قدرت بهره مند شد و تمامی از آن خوششان می‌آید. هنگامی از آن استعمال میکنید همگی متوجه بوی خوش رایحه شما خواهند شد. بو دختر خانم شنل گرم و سبک میباشد و بو آن شیرین و گلی هست. یک توشه اسپری کردن آن برای کل روز کافی بوده و حدود 1سال دوام میاورد. شیشه آن بسیار خوشگل و شیک میباشد و در مهاجرت نیز می شود به راحتی از آن بهره برد.

 

 صورت شماره ۹

 

ادکلن کوکو شنل  دوشیزه اصل را چه‌طور از تقلبی آن تشخیص دهیم

ادکلن کوکو شنل زنانه گزینه پسند بانوان خوش ذوق وسلیقه و شیک پوش هست و بسیار پرطرفدار میباشد. هنگام خرید ادکلن کو کو شنل توجه نمائید که کالا اصلی را خریداری فرمایید و در دام اشخاص سود جو گرفتار نشوید. تشخیص ادکلن کوکو اصل فعالیت رنج وجود ندارد، مخصوصا برای افرادی که پیش از این از آن استعمال کرده اند. به توجه به مدل بسته بندی و نوشته های روی آن و شیشه رایحه می‌توانید به راحتی ادکلن کوکو شنل اصل را تشخیص دهید. باکس کوکو شنل دختر خانم سپید رنگ میباشد و برند ادکلن روی آن حک شده‌است اما مثال تقلبی آن رنگ سپید کدر یا این که متمایل به رنگ زرد داراست. عکس جعب و بطی رایحه را از وب سایت های دارای اعتبار در یافت نمائید و از روی آن تلاش نمایید اصل بودن کالا را تشخیص دهید. به باکس آن و محل قرار گیری نوشته ها اعتنا نمائید و مثال اصلی را تشخیص دهید.

 اردمي

به نادرست های املایی روی باکس های تقلبی توجه فرمائید کلمه و واژه CALICYLATE روی باکس تقلبی به غلط  SALICYLATE  مندرج میباشد. روی شیشه ادکلن کوکو شنل دختر خانم آرم کوکو شنل مثل دو سخن C در هم رفته به طور برعکس روی گلو شیشه با دو نوار طلایی رنگ موجود است. در نصیب انتهای شیشه توجه فرمایید که قوس زیر آن متقارن باشد. در رخ صاف نبودن شیشه و انواع در نوشته های روی باکس یا این که بی کیفیت بودن باکس و شیشه آن می شود به تقلبی بودن آن پی پیروزی.

 

صورت شماره ۱۰

 



:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

عطر زنانه خوشبو

یکی برندهای معروفی که عطرهای مختلفی با بو رایحه با بوی تمیزی بوی تن نوزادان ایجاد کرده، مارک Demeter میباشد. این مارک، به صورت کلی در ساخت عطرهای خیره کننده و غریب با بو‌های یگانه متخصص است. یک کدام از پرطرفدارترین عطرهای این مارک رایحه با بوی پودر نوباوه است
 
 
 
شرکت Demeter یک تولیدکننده بو در پنسیلوانیا ایالات متحده میباشد و عطرهایی با بو‌های طبیعی ایجاد مینماید. این شرکت تا به امروز بیش تر از ۲۰۰ بو با اسم‌های گوناگون ساخت نموده است. بنیان‌گذاران این مارک، کریستوفر برزیوس و کریستوفر گابل میباشند و شعار آنان در ساخت عطرهای مختص؛«زنده کردن خاطرات و باز پس گرفتن دوره» میباشد. این شرکت در کنار ساخت عطرهای یگانه، کلکسیون‌هایی برای محافظت از تن دربرگیرنده لوسیون‌ها، روغن‌های معطر، لایه‌بردارهای پوست و گونه های صابون خانگی و کرم نیز داراست.یک کدام از محصول ها این مارک که موردپسند نیز قرار گرفنه رایحه زنانه با بوی پودر طفل هست.
 
 
 
علت بو خوش بو بوی نوزاد برای اشخاص گوناگون چه چیزی است؟
 
 
 
یکی‌از عوارض خوشبویی تن نوزادان ترشح ماده‌ای شیمیایی میباشد، که از غدد عرق نوزاد ترشح می شود. البته فقط بوی خوش نوزاد وجود ندارد، که سایرین را عاشق خویش می کند. جثه مینیاتوری، چشمان درشت و پوست قابل انعطاف و لطیف وی منجر میگردد تا همگی شیفته این فرشته کوچک شوند.
 
 
 
عامل دیگر خوب بودن بوی نوزادان میتواند متابولیسم دستگاه گوارش آنها باشد. چون این بوی دلپذیر بعد از چندین هفته از فی مابین می‌رود و ممکن میباشد عامل آن تغییر و تحول منشا و دسته تغذیه از جفت به شیر مامان باشد.
 
 
 
استدلال سوم بو خوش تن نوزادان، میتواند به خیال چربی سپید رنگی باشد، که در حین به دنیا آمدن سراسر تن نوزاد را پوشانده میباشد. اگرچه بعداز وضع حمل نوپا را استحمام و منزه می‌کنند ولی این بو میتواند تا مدتی روی تن نوزاد باقی بماند. اهمیت ندارد عامل این بوی خوش از کجاست. زمینه مهم این میباشد، که‌این رایحه ما‌را شیفته نوزادان می کند.


:: برچسب‌ها: عطر زنانه خوشبو ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور
مغز بشر از روش حواس پنج‌گانه، همیشه در درحال حاضر پردازش و باز نگری اطراف حریم میباشد و معمولا داده‌های نتایج از این پردازش، سبب سود‌گیری از اطراف و اشخاص پیرامونمان می شود. یکی همین حواس، احساس بویایی میباشد که نقش مهمی در تصور ما از اطرافمان داراست، برای مثال زمانی در گرمای فصل‌تابستان با صلح ملاقات میکنیم که از رایحه خنکی به کار گیری کرده، شم متانت و خنکای دریا در ذهن ما تداعی می شود. از آنجایی که ممکن میباشد طی روز در مسیرهای متفاوتی تردد کنیم و نتوانیم بو خودمان را همراهمان داشته باشیم، همپا داشتن یک بو کوچک که بتوانیم در جیب کت یا این که شلوار در اختیار بگذاریم و وزن متعددی هم نداشته باشد تجربه‌ی خوشایندی میباشد. .
 
خصوصیات کلی
حجم
22 میلی‌لیتر
میهن مبدا مارک
کشور ایران
بها: 32,300 تومان
تصاویر بیش تر و خرید
 
10 بو جیبی ژک ساف گونه Black Jasmine Exquisite حجم 20 میلی لیتر مطلوب برای بانوان
 
 
خصوصیات کلی
حجم
20 میلی‌لیتر
مرز و بوم مبدا مارک
جمهوری اسلامی ایران
ارزش: 23,000 تومان
تصاویر اضافه و خرید
 
11 بو جیبی زنانه ژک ساف جور Night Wish حجم 20 میلی لیتر
 
یکی‌از عطرهای جیبی که فروش و محبوبیت بالایی هم دارااست فرآورده مارک اهل ایران «ژک ساف» (Jacsaf) میباشد. این ادو پرفیوم زنانه «نایت ویش» (Night Wish) اسم دارااست. نایت ویش حجمی 20 میلی‌لیتری دارااست و برای به کار گیری‌های دم‌دستی و روزمره بسیار مطلوب میباشد. این رایحه بوی شیرین و گرمی داراست و برای استعمال در فصول فصل پاییز و فصل زمستان سفارش می گردد.
 
خصوصیات کلی
حجم
20 میلی‌لیتر
مرزو بوم مبدا مارک
کشور ایران
ارزش: 27,000 تومان
تصاویر اضافه و خرید
 
12 ادکلن جیبی مردانه نایس گونه Dunhill حجم 30 میلی لیتر
 
 
رایحه جیبی Dunhill Desire Blue گابی ین عطری میباشد مردانه و خنک که با برنامه ای خوشگل به رنگ آبی‌رنگ که برگرفته از رنگ دریا هست در ظرفهای 45 میلی تولیده و ارایه می‌شود. خنکی این عطر می‌تواند انتخابی قابل قبولی برای فصول فصل‌تابستان شما باشد. کمپانی گابی ین این بو را برای آقایانی که دوستدار شیک بودن و جذابیت فراوان می‌باشند توصیه می‌نماید. به محض او‌لین اسپری نت آغازی با مخلوط ترنج، لاله مردابی، نارنگی ماندارین، سرخالو از روش میرسد و تازگی، شعف خاصی را به شما کادو می بخشدف با سپری شد مقطع دوره اندکی نت میانی جای نت آغازی را میگیرد این نت از اقاقیای برزیلی، آب دریا، پرتقال درست شده میباشد و شم حضور در اقیانوس را به شما منقل می نماید در انتها نت نهایی جا نشین نت میانی می‌شود این نت با مخلوط دل نشین دانه تونکا، لوبان، مشک، کهربا خودبا‌وری و تمرکز بالای به همدم دارااست.
 
ویژگی ها کلی
حجم
30 میلی‌لیتر
مرز و بوم مبدا مارک
کشور ایران
ارزش: 18,000 تومان
تصاویر بیش تر و خرید
 
13 بو جیبی مردانه اسکلاره جور Bleu d chn حجم 35 میلی لیتر
 
 
بو مردانه بلو د چنل یک رایحه معطر چوبی و تازه برای مردان جنگ طلب و مخالف با یکنواختی و روزانه گی که رضایت آن‌ها‌را جلب نماید. این رایحه تحریک کننده، مخلوطی از مرکبات و چوب میباشد که شم رهایی به بشر می‌دهد و این ادکلن خنک، زلال و عمیقا جذب کننده است. ادکلن بلو د چنل منحصربه‌فرد دارنده ماندگاری بالا و با بو ای دل انگیز میباشد که از اساس بوی ادکلن پر بازدید BLUE DE CHANEL گرفته شده‌است. این ادکلن با بو ی خنک و ملایم خویش مطلوب برای ضیافت ها و مجالس میباشد.
 
خصوصیات کلی
حجم
35 میلی‌لیتر
مرز و بوم مبدا مارک
جمهوری اسلامی ایران
بها: 26,000 تومان
تصاویر بیش تر و خرید
 
14 بو جیبی مردانه ژک ساف گونه Polar Bleu حجم 22 میلی لیتر
 
خرید بو با ماندگاری طولانی: احتمالا برای شما هم اتفاق افتاده که بعضی وقتها بو بی کیفیتی را خریداری میکنید و پس از به کارگیری متوجه میشوید که به هیچ عنوان ماندگاری ندارد. همت نمائید عطری خریداری نمائید که روغن آن اضافه از آب و الکل مو جود در آن باشد، این سیرتکامل عطرها ماندگارترند.
به جنسیت دقت فرمایید: خانم ها معمولا به سراغ خرید عطرهای خنک و ملایم می‌روند و کمتر بانویی موجود است که به خرید عطرهای تلخ رغبت داشته باشد. بالعکس آقایان ببشتر در‌پی عطرهای تلخ و خنک می باشند، زیرا این بوها جذابیت آن‌ها را چندین برابر میکند.
به سلامت بودن شیشه توجه فرمایید: هنگام خرید رایحه جیبی مطلقا به تندرست بودن شیشه بو توجه نمائید. زیرا در فیس شکسته بودن آن یا این که جراحت دیدنش، تمام بو داخل شیشه، درون کیف یا این که جیب شما می ریزد.
با اعتنا به نکاتی که گفته شد، می‌توانید بو جیبی متبوع خویش را خریداری کنید. ما برای سهولت عمل شما، لیستی از ۱۵ مثال بو جیبی ارزان، کیفیت بالا و پرفروش جان دار در بازار را گردآوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا این که زدن دکمه ی پایین هر مورد، داده ها بیشتری از هر کالا را اخذ فرمائید.
 
1 بو جیبی زنانه اسمارت کالکشن جور Versace حجم 20 میلی لیتر
 
 
مارک اسمارت زیر مدرک لیسانس کمپانی اسمارت فرانسه به ایجاد رایحه های جیبی با بو های دوستداشتنی مارک های بر خیس عالم می‌پردازد. رایحه Versace عطری میباشد ملایم و شیرین. وقتیVersace را روی پوست و محل نبض یا این که لباستان اسپری نمائید، با گاز متوجه بوی میوه‌ی یوزو، انار و نت‌های آبی‌رنگ خواهید شد. این ادغام شیرین و خنک، هیجان و شعف درونی و عمیقی را در شما ساخت میکند.
 
ویژگی ها کلی
حجم
20 میلی‌لیتر
سرزمین مبدا مارک
فرانسه
ارزش: 18,200 15,990 تومان
تصاویر بیش تر و خرید


:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

عطر زنانه خوشبو
راهنمای خرید تستر رایحه (ادکلن) اصل و اورجینال
این ایام که بیش تر به جهت قیمت ارزان تسترهای اورجینال، فروش تستر رایحه و ادکلن رایج گردیده، و با اعتنا به اینکه بعضی اشخاص سود جو نیز از بی اطلاعی مشتریان سوء استعمال کرده و ادکلنهای لبریز گردیده یا این که شارژ گردیده، یا این که تستر های تقلبی و غیر اصلی را به قیمتهای بسیار بالا به اسم تستر اصل و اورجینال به مشتریان می‌فروشند. (که ولی این مورد غالبا در بستر این شبکه های عمومی رایج گردیده به‌این علت که معمولا از این طرز قابل پیگیری نیستند)، تصمیم گرفتیم نوشته‌ی‌علمی ای دراین مورد تنظیم نموده تا یوزرها مارسلا با داده ها جامع تری در زمینه‌ی تستر های رایحه و ادکلن، تعیین ظریف تری در خریدشون داشته باشند.

تستر بو چه است؟
در صدر می بایست معلوم کنیم که در اصل تستر رایحه چه چیزی است و چرا بوسیله برندهای اورجینال خالق ی رایحه به بازار عرضه میشه؟

کمپانی هایی که در صنعت بو سازی عمل میکنند، وقتی که قصد فروش عمده رایحه های خویش را دارا‌هستند به صورت معمول به ازای فروش تعداد مشخصی از یک جور رایحه، ۱عدد تستر اصلی به عبارتی رایحه رو به خریدار ارائه میدن (معمولا به ازای هر ۱۲ عدد یک تستر)، که در واقعیت این تستر برای آزمایش دکان ها برای مشتری تنظیم گردیده و انگیزه موسسه ها سازنده از ارائه کردن بدون‌پول تستر آن میباشد که فروشنده بو سوای مفتوح کردن باکس رایحه اصلی، به مشتریان خویش این قابلیت و امکان را بدهد که بو را آزمایش نمایند و خیر برای فروش. به همین علت معمولا بر روی باکس و شیشه تسترهای اصلی گزاره پایین بصورت خوانا دیده میشود تا از فروش آن خودداری شود :

Tester-Not for Sale

می بایست به‌این نکته اعتنا داشت که نسبتاً کلیه تسترها دارنده باکس مقوایی سپید یا این که باکس کارتنی قهوه ای رنگ یا این که سپید رنگ میباشند و هیچ تستری سوای باکس ارایه نمی شود.
ادغام تسترهای اصلی بو هیچ تفاوتی با مخلوط عطرهای اورجینال ندارد و کلیه مواقعی که در تولید بو اورجینال به فعالیت رفته میباشد تماما در ایجاد تسترها نیز به فعالیت می‌رود و صرفا تفاوت این دو، در صورت قانونی بسته بندی بو میباشد. همینطور، تسترها معمولا صرفا در یک سایز ایجاد می شوند برخلاف بو اصلی که معمولا در سایزهای متفاوت ساخت می شود.

تفاوت بو اصل با تستر اورجینال بو در چه چیزی است؟
همان گونه که گفته شد، علت ایجاد و عرضه تستر های اورجینال به وسیله شرکت ها آفریننده رایحه تنها برای آزمایش کردن میباشد خیر چیز دیگر . . . ولی از روش سمپل های رایحه نیز این قابلیت و امکان آماده میباشد پس نکته ای که موجود هست این میباشد که تستر ها نیاز به زیبایی در برنامه کودک و سلفون و . . . نخواهند داشت . انگیزه تنها آزمایش کردن می‌باشد . به خیال همین میباشد که تستر ها اکثرا با باکس های بسیار عادی و فارغ از سلفون و درب بطری و در چاپ غیر تجاری مشاهده می گردند و به همین برهان میباشد که تستر های اورجینال ارزش کمتری نسبت به عطرهای با باکس اصلی دارا هستند.

 اردمی

ولی نکته اصلی این میباشد که حقیقتا تستر اصل و فارغ از خلل باشد . چیزی که هم برای خویش عطرها و هم برای تستر ها در ایران شدیدا نقص‌ ساز شده‌است، تقلبی بودن آن هاست.

آیا تستر تقلبی موجود است؟ و تفاوت تستر اصل با مثال تقلبی را چه گونه میتوان فهمید؟
در پاسخ بدین سوال می بایست بگوییم که آری! اکنون کشورهای ترکیه و امارات مبادرت به ایجاد تسترهای های نسخه برداری نموده اند که تشخیص تقلبی بودن آن حتی برای اشخاص کارشناس هم بسیار دشوار میباشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

 عطر زنانه خوشبو

باطن مایه عطر این قبیل عطرها بوی اقیانوس ها را در ذهن زنده میکند. در نام چنین عطرهایی اکثر اوقات اسم \"آب \" ، \"یخ \" ، \"باران \" ، و یا این که \"خنک \" به عمل می رود و معمولاً در شیشه های آبی رنگ ساخت گردیده و باکس های بسته بندی آنان نیز به رنگ آبی رنگ تعیین می‌شوند. خانواده این قبیل عطرها طولانی تر برای خانم های فعال و ورزش دوست توصیه می شود.عطرهای میوه ایبو این مدل عطرها در لطافت و انرژی یه خرده مشابه به عطر عطرهای خنک میباشد با این تفاوت که قدری شیرینی نیز در آن شم می‌شود. باطن مایه اصلی این قبیل عطرها معمولاً حاوی بو مرکبات میباشد مانند لیمو، پرتقال و گریپ فروت. ولی بعضی از گونه های عطرهایی که درین مجموعه جای می‌گیرند بوی سیب، انگور، گیلاس، هلو، و تمشک می‌دهند. خانم هایی که‌این قبیل بوها را دوست دارا‌هستند معمولاً خوش فی مابین و خوش مشرب بوده، و به راحتی می‌توانند با دیگرافراد رابطه برقرار نمایند.عطرهای گلیخیلی شل میتوانید بوی این قبیل عطرها را تشخیص دهید. بوی یک یا این که دو گل در آنان به راحتی قابل تشخیص میباشد. باطن مایه اصلی این مدل عطرها حاوی عطر گل های مختلفی نظیر: رز، یاسمن، یاس، و مریم میباشد. این قبیل عطرها خاص خانم های احساساتی با روحیه زنانه میباشد. اکثر اوقات خانم ها نسبت بدین مدل عطرها عشق خاصی دارا هستند و می قدرت اعلام‌کرد که‌این تیم از پاراگراف دوست داستنی ترین عطرهای انتخابی به وسیله بانوان میباشد.عطرهای خوراکیاین قبیل عطرها بوی مواد غذایی می‌دهند. این مجموعه نسبت به تیم های دیگر عمر کمتری دارااست و جدید یک‌سری سال میباشد که به بازار عرضه میشود. داخل مایه اصلی بوی این عطرها، بو شکلات و وانیل را در بر دارااست. این قبیل عطرها معمولاً برای خانم های خونگرم، کریم و خانواده دوست پیشنهاد میشود.عطرهای شرقیاین قبیل عطرها دارنده عطر ای گرم، تند و معطر می‌باشند. داخل مایه ی اصلی این عطرها بوی دارچین و عنبر می‌دهد. این قبیل عطرها معمولاً آیتم گزینش خانم هایی قرار می‌گیرند که در عین آسانی بسیار اصیل میباشند، فریبنده و جالب می‌باشند، قصد به اکران دادن خویش دارا‌هستند و بدشان نمی آید که راس اعتنا توده قرار بگیرند.عطرهای چوبیاین عطرها هم مانند عطرهای شرقی بوی تندی دارا‌هستند ولی قدری ملایم خیس، دلپذیر تز و جاافتاده خیس می باشند. داخل مایه بوی این عطرها عطر چوب، خزه، کفش تابستانی، سدر، و نعناع را در بر دارااست



:: برچسب‌ها: عطر زنانه خوشبو ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

 تولید کجاست؟

رایحه‌های مارک دارای اعتبار و اصلی در چین و تایلند ساخت نمی شوند. زیرا درباره با رایحه و ایجاد آن، چیزی تحت عنوان ذیل مدرک کارشناسی یا این که جواز ایجاد نیست. مثلا، بو‌های فرانسوی در خویش مرزوبوم فرانسه ایجاد میشوند. به این ترتیب، دقت به بارکد میهن ایجاد‌کننده، که معمولاً دو رقم اولیه بارکد میباشد، ضروری میباشد. در اینجا به چندین مثال‌ی آن اشاره میکنیم:

 

بارکد رایحه‌های ساخت گردیده در فرانسه: 30-37

بارکد رایحه‌های ایجاد گردیده در ایتالیا:‌ 80-83

بارکد بو‌های ساخت گردیده در آلمان: 400-440

بارکد بو‌های ایجاد گردیده در بریتانیا: 50

بارکد رایحه‌های ساخت گردیده در اسپانیا: 84

بارکد رایحه‌های ایجاد گردیده در ایالات متحده: 00-09

 

 

  بو را حرکت دهید

محتوای باطن شیشه در شرایطی که قابل رؤیت باشد و شیشه رنگی نباشد، می توانید با حرکت دادن و دیدن حباب‌های ساخت گردیده رایحه اصلی را از تقلبی تشخیص دهید. در بو‌های اصلی حباب‌ها طی 10 تا 15 ثانیه ناپدید می شوند، در حالی که در بو‌های تقلبی نسبتاًً فورا از میان میروند.

 

  ارزش را مقایسه نمائید

گرچه ارزش گران، مدام نشان‌دهنده‌ی کیفیت وجود ندارد، البته ارزش بسیار ارزان یک اسم تجاری دارای اعتبار، احتمالاً به شما میگوید که‌این کالا تقلبی میباشد. برعکس، ارزش بالای یک جنس نیز، ضمانت‌کننده‌ی اصل بودن آن وجود ندارد. با این‌ درحال حاضر اعتنا به ارزش‌ها و اطلاع از ارزش ظریف رایحه به شما یاری می نماید گزینش صحیح‌تری داشته باشید.

 عطر زنانه خوشبو

 رایحه‌های اصلی به یاد ماندنی‌ترند

یکی‌از عواملی که نشان می دهد عطری اصل میباشد یا این که تقلبی، ماندگاری آن میباشد. شاید بو تقلبی بویی بسیار مشابه یک بو اصلی داشته باشد، البته رایحه اصلی ماندگاری بهتری دارا هستند. ماندگاری به‌این مفهوم که بعداز گشوده شدن درب بو، کالا بتواند رایحه و کیفیت خویش را از 6 تا 18 ماه نگهداری نماید. بو‌های تقلبی معمولاً کیفیت خویش را در وقتی کوتاه‌خیس، از چندین هفته یا این که یک سری ماه از دست میدهند.

 

آزمایش نمائید و بعد از آن خرید نمایید

برای خرید رایحه و ادکلن شتاب نکنید. رایحه‌های تقلبی به جهت‌ ترکیبات ارزان‌ارزش شیمیایی، تولید آلرژی می کنند و عکس العمل‌زا می‌باشند. به همین برهان، می توانید پیش از خرید آن ها را آزمایش فرمائید و در چهره بروز آلرژی از خرید آن‌ پرهیز کنید. آزمایش رایحه همینطور به شما امداد می نماید تا ماندگاری بوی آن را نیز آزمون نمائید و بدانید که یکسری ساعت می تواند بوی خویش را محافظت نماید. اما می دانید که رایحه‌ها بر طبق درصد اسانس و ماندگاری با یکدیگر مختلف میباشند و پرفیوم‌ها با 5 تا 7 ساعت طولانی‌ترین ماندگاری را دارا هستند. به این ترتیب، انتظار ماندگاری تعدادی روزه از یک رایحه بیهوده میباشد و نباید ترازو شما در تشخیص بو تقلبی و اصلی باشد.

 

فراموش نکنید که گزینش رایحه، مستقیماً در تجربیات روزمره‌ی شما مؤثر خواهد بود. براین اساس، وقتی که می خواهید برای خرید عطری هزینه فرمائید، با اعتنا به مورد ها بیان شده، همت نمائید شایسته ترین تعیین را داشته باشید



:: برچسب‌ها: عطر زنانه خوشبو ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور
اُسمُتک مطرح ترین بایگانی بو در دنیاست. این خزانه داده ها و انستیتوی پژوهشی بنا شده در ورسای تاریخچه عطرسازی را دنبال می نماید و دو راس کنفرانس در نیویورک و پاریس جزو ذیل مجموعهء آن میباشند. اسم آن مشتق از کلمه و واژه یونانی اُسم بمعنی بو میباشد و بنیانگزاران آن ژان کرلیو  Jean Kerleoو دیگر استادان رایحه سازی زیرا ژان کلود النا Jean Claude Ellena و گی رابرت  Guy Robertدر سال 1990 اسمتک را بهره‌برداری کردند تا مسئولیت در میان المللی تثبیت، برابر با اصل بودن، محافظت، مستند سازی، مثال برداری و ایجاد دوباره هزاران رایحه که طی سالهای ساخت گردیده اند را بعهده گیرند.
تعداد بیشماری از شاهکارهای نادر عطری که دیگر ایجاد نمی‌شوند در‌این خزانه اطلاعاتی مثال برداری گردیده اند از گزاره François Coty’s Chypre (Coty), Paul Parquet’s Fougère Royale (Houbigant) and Aimé Guerlain\'s Jicky (Guerlain)
 
همینطور تعداد بیشماری عطریات که به پیشنهاد افراد پر رنگَ مورخ زیرا ملکه الیزابت لهستان، ناپلئون و بخش اعظمی دیگر در بایگانی این شرکت محفوظ میباشد. سر گروهی این موسسه از سال 2008 بعهدهء پاتریشیا دونیکلای میباشد.
 
Paul Parquet\'s Fougère Royale (Houbigant) – 1884
 
بیش تر از 3000 عطر ازعطرهای سابق و اکنون دراین تیم زیر موقعیت یگانه و در اختیار گرفتن مرتبه حرارت حفظ میگردند. بعنوان یک منشاء رسمی برای آرشیوعطریات یک مثال از هر رایحه تازه بدین راءس فرستاده میشود. این سازمان همینطور کتابخانه مبداء عظیمی برای مثال عطرها و منابع گیاهان معطر هم طبیعی و هم صنعتی و فرمول ها و کتابهای مربوطه را در خویش جای داده میباشد.
 
از کلکسیون منحصربه‌فرد بفرد این سازمان میتوان به عطریات آنتیک مرتبط با زمان پارت ها مانند رایحه سلطنتی فرمانروا پارتیان  که پلینی، فیلسوف و طبیعیدان روم قبلی از ولادت به آن اشاره کرده بود، اسم موفقیت. و دیگر تولیدها عطری زیرا ادوتوالت تولیدی قرنها وسطایی مانند اُدولا رن مجارستان ملکهَ لهستان و پودرهای ساخنه گردیده در قرن 18. EAU DE LA REINE DE HONGRIE
 
 کلکسیون قرن 19 این موسسه نیز بسیار شایان توجه میباشد به عنوان مثال
 
 Farina, Guerlain, Houbigant, Lubin, F. Millot, L. T. Piver and Roger & Gallet
 
یکی‌از آنان مثال ادکلنی میباشد که برای ناپلئون تشکیل شده بود و در هنگام تبیعیدش در سنت هلن در سال 1815 برایش ارسال شد.


:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور


نکاتی برای گزینش و خرید بو مطلوب :
شاید برای شما هم این رخداد اتفاق افتاده باشد که بعد از خرید رایحه متوجه بشوید که دقیقا آن چیزی که می خواستید را به دست نیاورده اید و از عطر و ماندگاری بو خویش راضی نباشید. البته نکاتی موجود هست که با پی بردن و رعایت آن بعد از خرید پشیمان نشوید.
مارک رایحه
می بایست بدانید که مارک ادله بر خوشبو بودن بو نیست. شرکتهای تولید رایحه سالانه عطرهای مختلفی را وارد بازار می‌کنند. به این دلیل‌که بایستی پاسخی برای تمام ذوق های گوناگون داشته باشند تا همگی از آنان راضی باشند و این استدلال که پر اسم و رسم می باشند استدلال بر آن نمیباشد که رایحه های خوشبو و مطلوب سبک شما داشته باشند.

عطر زنانه خوشبو
شکیبایی داشته باشید
در هنگام خرید رایحه شتاب به خرج ندهید چون که تمام عطرها دارنده سه نت می‌باشند و هرمورد از این نت ها بوی متفاوتی داراست. بوی او‌لین که به مشامتان میرسد نت اول میباشد بعد بعداز تعدادی نت میانی که بوی اصلی رایحه میباشد پخش خواهد شد و در غایت نت نهایی بو میباشد که پخش خواهد شد. پس وقتی که به خرید بو به مغازه ها مراجعه میکنید برای آزمایش بو چندین لحظه عصر بدهید تا نت میانی به مشام شما رسد و تعیین ظریف تری داشته باشید.
بیش تر از حد آزمایش نکنید
تا بحال اتفاق افتاده میباشد که هر چه طولانی تر به شما رایحه معرفی می‌شود گزینش دشوار خیس میشود. چون که با بوییدن یک سری بو مشمام شما به جهت تحریکات متواتر در گیر یک ضعف موقت در تشخیص می‌گردد و قدرتمند به تشخیص همه بو ها نخواهید بود. پس بهتر میباشد که بعداز بوییدن سه عدد چهار رایحه تعیین خویش را انجام هید.
ماندگاری بو
برای اینکه بتوانید ماندگاری عطری که قصد خرید آن را دارید آزمایش فرمائید می بایست که بعداز آزمایش رایحه از دکان بیرون گردیده وقت تلف فرمایید تا متوجه بشوید که همچنان ماندگاری دارااست یا این که نه. این نکته را هم بدانید که اگرکه توقع ماندگاری بیشتری از بو دارید بهتر میباشد بدانید رایحه های پرفیوم با درصد مخلوط 20-30 درصد ماندگاری بسیار بالایی دارا‌هستند.

اردمی
بو را در کجای تن آزمایش کنیم

همان گونه که احتمالا می‌دانید رایحه را به هرقسمتی از تن نمی زنند بلکه در نقاطی که دارنده نبض میباشد آزمایش می‌شود مانند روی مچ پشت گوش و روی گردن. اگر‌که پوست شما هم مرطوب بوده و کم آب نباشد پخش رایحه بیش تر خواهد شد. وقتی که بوی بو با بوی تن شما ادغام میگردد بوی متفاوتی پخش خواهد شد. مچ دست ها را به هم نماليد. زیرا گرمايي که ايجاد مي شود بو را از بين مي موفقیت.

بو فاسد

در آغاز بایستی بدانید که بو های عمری در میان 5 تا 15 سال دارا‌هستند و اگر‌که مورخ انقضای آن به انتها رسیده و فاسد شود تماما مشخص و معلوم خواهد بود. عطرهای فاسد دو رنگ مي شود و روي عطرها لايه ای از روغن نقش مي بندد.

از دکان های دارای اعتبار خرید نمائید

 



:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

عطر ثانویه (MIDDLE NOTE): عطر ثانویه وقتی که عطر ابتدایی از بین می‌رود آشکار میگردد. بو ثانوی بدنه اصلی رایحه را تشکیل میدهد و بعنوان ملایم کننده بوی تند اول بکار می‌رود. بو این مرحله چیزی حدود ۳۰ دقیقه تا ۵ ساعت بعداز به کار گیری بو شم می گردد.

عطر زنانه خوشبو

بو آخرین (BASE NOTE): عطر نهایی رایحه وقتی که عطر اساس و ثانویه از فی مابین میروند، آشکار میشود. ترکیبات این مجموعه معمولا اثبات کننده میباشند. عطر این مرحله گذشته از ۳۰ دقیقه از به کارگیری رایحه شم نخواهد شد و به عبارتی بویی میباشد که در غایت برای شما از بو میماند. این عطر ۲ تا بیشتراز ۸ ساعت ماندگاری دارااست.
رایحه‌ها روی تن‌های گوناگون، تاثیرات متفاوتی را بر جای خواهند گذاشت. این که عطری روی تن دور‌وبری ها تان بوی خیر دارااست، برهان بر این وجود ندارد که روی تن شما هم به عبارتی تاثیر را میگذارد؛ براین اساس بهتر میباشد که هنگام خرید رایحه، خودتان آن را آزمایش نمائید.
رایحه‌ها را کجا نگه داریم؟مکانی که عطرتان را در آنجا محافظت میکنید، می تواند روی بوی آن تاثیر متعددی بگذارد، براین اساس می بایست در باب جای مراقبت آن احتیاط لازم را به خرج دهید. برای مثال مراقبت بو در مکان‌هایی که تغییر تحول ناگهانی دما دارا‌هستند، میتواند آن را به‌سرعت تجزیه نماید. نوروروشنایی خورشید نیز همین تاثیر را می گذارد؛ براین اساس از قرار دادن شیشه عطرتان در مکان‌هایی با دمای متغیر و در مقابل نوروفروغ بی واسطه خورشید، دوری کنید.
چنانچه میخواهید که عطرتان دوام بالایی داشته باشد، آن را در مکانی سرد، کم آب و بدون‌نور قرار دهید، مثلا گنجه خرقه هایتان می تواند مکان قابل قبولی برای این عمل باشد.
چه مقدار از بو استعمال کنیم؟بعد از این که رایحه گزینه عشق خویش را پیدا کردید، بایستی شیوه به کارگیری صحیح از آن را بدانید. بعضا‌ها در مصرف رایحه صرفه جویی می کنند و صرفا به یک اسپری راضی میگردند، در حالی که‌این مقدار آنقدر معدود میباشد که هیچکس متوجه آن نخواهد شد. افراط در‌این فعالیت هم صحیح وجود ندارد، چون ممکن میباشد که بو شدید عطرتان، توی سلیقه سایر افراد بزند، به همین ادله بایستی مقدار صحیح به کارگیری از آن را بدانید.
در واقع واحد سنجش به کارگیری از آن به مدل عطرتان بستگی داراست، مثلا برای بو‌های سبک می بایست مقدار بیشتری (حدود ۴ تا ۶ اسپری) نسبت به بو‌های سنگین و تند (۲ تا ۳ اسپری)، مصرف نمود.طر تمام روز یاروهمدم شما باشد.

اردمی

*ادکلن ها: که برای مردان به کار گیری میشود صرفا حدود ۲ تا ۴ درصد روغن دارا هستند که ماندگاری شان تا ۲ ساعت میباشد.
به چه شکل یک رایحه خوب گزینش کنیم؟در‌صورتی‌که میخواهید که با رایحه خویش دیگر افراد را پایین تاثیر قرار دهید، بایستی چگونگی گزینش یک رایحه خوب را نیز بدانید. برای این مراد، رایحه را از مسافت روی سمپل‌های کاغذی اسپری فرمائید و بعداز یک سری ثانیه آن را عطر فرمایید و مشاهده کنید کدامیک با ذوق وسلیقه شما اضافه دسته در میاید. صرفا پیشین از گزینش یادتان باشد که رایحه‌های خنک برای روز‌های گرم فصل بهار و فصل تابستان و رایحه‌های گرم و تند برای روز‌های سرد فصل پاییز و فصل زمستان مطلوب است.
در شرایطی‌که می خواهید در خصوص ماندگاری رایحه اطمینان یابید، آن را به مچ دست تان بزنید و بگذارید تا یک روز بی نقص روی دست تان بماند. ازآنجاکه پوست هر شخصی با دیگری فرق دارااست، از ادغام بو با روغن‌های طبیعی پوست نیز واکنش‌های متفاوتی نشان می دهد. به همین استدلال، با زدن بو روی مچ دست تان، خیر صرفا ماندگاری بو را بلکه بو آن را روی پوست تن تان بهتر تشخیص می‌دهید.
سابقا در مطلبی به معرفی “چه‌طور بو مطلوب بخریم؟” پرداختیم که سفارش می‌کنیم از روش این لینک و پیوند آن را مطالعه بفرمایید
هر عطری مشتمل بر ۳ ادغام متعدد میباشد:بو مبنا (TOP NOTE): بو شالوده، عطر‌ای میباشد که بعد از یک‌سری دقیقه از استفاده بو شم میگردد. بو نخستین به عبارتی شم نخستین از بوی رایحه هست، به همین خیال و خاطر در فروش رایحه تاثیر بسزایی دارااست. ترکیباتی که در‌این مرحله دخیل می‌باشند بوی تند و جدید‌ای داشته و شدیدا فراروگریز می باشند و تخت گاز تبخیر میگردند. زمان عصر ماندگاری این رایحه ۱۵ تا ۱۲۰ دقیقه میباشد.



:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 فروردين 1399 | نظرات ()